LARA'DAN
"...sonra çıkma teklifi etti.Bende kabul ettim.Sonra eve getirdi işte beni.Böyle."
Diyerek tüm olayı Selene anlattım.Suratına baktığımda ise ağzının "o" şeklinde kaşlarıda martı gibi yukarda olduğunu gördüm.Çığlık diye bir ressamın tablasu varya aynen ona benziyordu.Kendimi daha fazla tutamayarak gülmeye başladım.Pardon.Bildiğimiz anırıyodum.Ama o kadar komiktiki hali gülmemek elde değil.
"Oha yani şimdi siz sevgilimisiniz? Gerçekmi yani anlattıkların? OHA! OHA! OHA! İ-NA-NA-MI-YO-RUM!"
Diyerek kulağımın dibinde cırladı.Abi o nasıl cırlamaktır ya.El insaf be kızım.Kulak lan boru değil bu da.
"Yavaş Selen ya.Naıl bir sesin var senin ?.O nasıl bir cırlamaktır ya?"
Diye bağırdım Selene gülerek.Kızamıyoda bu deli kıza insan.Kıyamıyom kuzuma...
Tam ağzını açıp cevap vericekken telefonumun sesi kelimelerini tekrar boğazına dizdi.Kaşlarıyla telefonuna bak sinyalleri veriyordu.Çünki 3 mesaj peşpeşe geldi.Meraklanarak mesajları okumak için ekran kilidini açtım.
Bilinmeyen Numara ;
"selam bebek :))"
"İşin yoksa bizim ev boş gelsene ;)"
Selen telefona mal mal baktığımı fark etmiş olacakki telefonu elimden kapıp aldı.Mesajı okudu ve diğer mesajlara girdi.Evin adresisini atmıştı pis sapık diğer mesajda.Adresi okudum.Tanıdık geliyordu.Bidakka ya.Bu bizim mahalle.Kafamı cama çevirdim.Hah mal Lara neden düşünemedinki?
Seleni dürtükledim ve elimle karşı camdaki sevgilim Berki gösterdim.Ağzı yırtılacakmış gibi gülüyordu.Selen oturduğu yerden ayaklanıp cama doğru hışımla ilerledi.
"Deli bu mesajları senmi attın?"
"Evet.Napim cırlama sesi duydum.Kedi sandım cama çıktım baktım benim hakkımda konuşuyosunuz bende eğleniyim dedim" dedi gülerek bana göz kırptı.Hah sırasıydı yani? Yer yarılsa içine girsem aneğyyy.Şuan patlıcandan bile daha kırmızı olduğumu farkındayım.
"Sana kırmızııı çoook yakışııyooorr..." diye söylenerek camını kapattı Berk.Hıh.Daha ne kadar dibe batabilirim ki ben? İnsafsızlar,vicdansızlar.Dil çıkardım ve bir hamlede perdeyi kapattım.Çocuk gibi davranmış olabilirim.Ama elimde değil.
Selen kıkırdayarak eve gitmek için izin istedi.Onu yolculayıp derin bi uyku için yatağa attım kendimi.Devamını hatırlamıyorum....
///////////////////////////////// ERTESİ GÜN BARDA ////////////////////////////
Of gelmek istemiyordum.İğrenç sigara ve alkol kokuları akciğerlerimi 2 dakikada kurutmaya temişti bile.Çok kötü kokuyordu burası.Katlanıyorum çünkü berkin elini elime kenetlemiş durumda.Nys.Biraz daha ilerledikten sonra siyah koltukların olduğu yere oturduk.Ben,Berk,Selen,Ceren,Güney,Deniz.Hep beraber koltuklara çöktük ve bira sipariş ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz
AdventureMerhaba ben Lara.17 yaşındayım.Kumral saçlı,maviş gözlü,pembe dolgun dudaklı ve mankenlere taş çıkartacak bir fiziğim var.böbürlenmeyi sevmem ama gerçekten güzel bir fiziğim var.bu yaz her yıl olduğu gibi bodruma yazlığımıza gittik.ama bu yazın diğe...