8.BÖLÜM

373 31 15
                                    

Selam arkadaşlar.385 okuyucu olmuşuz! Teşekkürler.

Tek sorun voteler biraz düşük.Yorumlarınızı bekliyorum :*

Arkadaşlar size iki kitap önericem :D

* Mavi ve Siyahın Gerçeği.

*SAVAŞIN ORTASINDAKİ AŞK.

iyi okumalar....

Aklımdakileri atıp Güneye döndüm.10 Yıldır didik didik aradığım kardeşim.Ablasıyım onun.Ben onu koricam,obeni korucak.Gerçek kardeştik biz. Ayrıca Gerçekten de benziyorduk. Mavi gözlüyüz felan.Düşüncelerimi bölen kapının açılmasıydı.

"G-güney ?"

Bunu söleyen kadın saçları beyazlamış,yıkılmış bir kadındı.

"Benim anne (!) "

Güney anneyi dalga geçerek söylemişti.Aralarında ne geçti bilmiyorum ama iyi bişey olmadığı kesindi.

Çünkü annemin (!) gözlerinde pişmanlık, Güneyde ise alay ve nefret geçiyordu.Ben burda Güneyden tarafım.Aynı duyguları paylaşıyoruz biricik kardeşimle.

"İçeri girebilirmiyiz sizinle konuşmak istediğim bir konu varda" dedim anneciğimin gözlerinin içine bakarak.

Olumlu anlamda kafasını sallayarak kapıyı araladı.Ve eliyle salonu gösterdi.Gösterdiği yere doğru ilerledim.Daha doğrusu ilerledik.Güneyde arkamdan geliyordu.Nedicektim ben şimdi? Of ya!!!

"Buyur kızım ne konuşacaksınız benimle?"

Ah öyle güzel konuşacağız ki seninle.Özür dilerim ama canın çok yanıcak.Ben LARA ALEV.Evlatlıktan reddettiğin kızın.Yoka saydığın bir bebek.Bak bakalım ben seni neye sayıyorum!

"Neden? Neden bunu yaptın?" Oldukça sakindim.Ve bu beni şaşırtıyordu.Kendime hakim olmak çok zordu.Bu vicdansız kadının karşısında hele...

"Ne neden yavrucuğum?"

Ah ! Şimdide merhametli davranıyor.İyi olmaya çalışıyor.Yemezler moruk!

"Neden bebek halimle reddettin beni?! Ha neden? Ya kızım diye evlatlıktan reddettin ve güneyi doğurdun? Umrunda oldummu? Daha bebek yavruya nasıl kıyarım diye vicdanın sızlamadımı? Bu kadarmı aciz,vicdansız pisliksin sen ha? NEDEN!" diye bağırarak ayağa kalktım.Kolumdan Güney tutarak yerime oturttu hışımla.Haklıydı kavgamı çıkaracaktım yani.

Anneciğime baktım (!). Kadın afallamış ve şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"K-kızım?"

"He kızın.Daha bir aşına girmemişken evlatlıktan reddettiğin kızın! Vicdanın nasıl el verdi anneciğim?? (!)" diye sordum alayla.Gerçekten çok merak ediyorum.

"Biliyorum.Hata yaptım.Yaptık.Ama emin ol karşılığını çok kötü bir şekilde ödedi.Viicdanım sızlamadımı sanıyodun? Sızladı ama nafile.Baban olacak o adam beni öldürmekle tedit etti.O erkek evlat istiyordu.İlk sen doğunca seni istemedi reddetti.Ben istermiydim sanıyosun? Evli olmamıa rağmen bana zorla sahip olup güneye hamile bıraktı.Zaten Güney doğduktan 2-3 sene sonra öldü.Gebersin piç.Sonrada tek başıma Güneye tek bakamiyacağıma kanaat getirdikten sonra Güneyin üvey babasıyla yaşamaya başladı.Ben artık eski ben değildim.Çıldırmış vaziyetteydim kızım.Kocamın ölmesi,Güney,Annemin-babamın ölmesi,kızımı kaybetmek.Çok koydu bunlar bana.Tüm hastalıklara yakalanmaya çalıştım.Güneye şiddet uygulamaya başladım.Bu durumumu görünce kocamda yıkıldı ve güneye oda şiddet uygulamaya başladıı.İkimiz arasındaki kavgalar çoğaldı.Şiddetlendi.Ayrılmaya karar verdik.Ben iyi değildi.Şuanda çok iyi sayılmam.3-4 aylık ömrüm kaldı.Seni bulmak için eldim zaten buraya.Neyse.Sonra Güney üvey babasıyla kaldı.Onunla anlaştığınıda söyleyemem.İkimizde seni aramaya çalıştık.Ama tehdit etti bizi.Çünkü babanın yakınıydı sonradan evlendiğim adam.Oda kız çocuğu sevmiyordu.İşte böyle.Çok özür dilerim...Çok ... " 

Ağlıyordu...Gerçekten çektikleri ona çok fazlaydı.Ne olursa olsun o benim annemdi.Ona böyle olmasını istemezdim.Ne olursa olsun! Bukadar çektikten sonra ölüm döşeğinde birde ben onu üzemezdim.Bilakis onunla ilgilenmeli,sevgimi eksik etmemeliydim.O beni doğuran zorla benden vazzgeçirilendi.O belasını mevalmdan bulmuş,bende çektirirsem gerçekten kötü olur.Bukadarda hak etmedi sonuçta.Ne olursa olsun...

Kalkıp ona sarıldım.Cennet gibi kokan kokusunu içime çektim.Çelimsiz kollarını belime doladım ve başımı onun yastıktan bile yumuşak koynuna koydum...

//////////// ERTESİ GÜN ///////////////

"...İşte böyle Berk."

"En iyisini yapmışsın prenses.Yani sonuçta o senin annen ve o böyle olmasını istememiş.Sen melek gibi kızsın Lara."

Bu cümleden sonra bana sıkıca sarıldı ve yüzümü o yumuşacık ellerininin içine aldı ve kendine çevirdi.Burun burunaydık.Gölerimin içine kaybolurcasına bakıyordu.Ama ben çoktan onun gözlerinin derinliklerinde kaybolmuştum bile...

Sıcak nefesini hissedebiliyorum.Ve o nefes gittikçe yaklaşıyordu.Kalbim birazdan göğüs kafesimi yararak çıkıcakmış gibi atıyordu.Dudakları dudaklarıma okadar yakındıkı kıpırdatsam deyecek gibi.Son kez gözlerine baktığımda dudaklarıma baktığını fark ettim.İstemsice gözleirm dudaklarına kaydı.Güneş batmak üzereydi.Ve buda havanın hafiften kararmasını gösteriyodu.Ama kayalıklarda olduğumuz için güneşin son ışıklarıda onun yüzüne vuruyordu.

Ne kadar YÜZÜNE NUR İNDİ KMK.SS demek istesemde şu güzel anı bozamak istemiyordum.Saniyeler sonra dudaklarımın üstünde bir basınç hissettim.Şuan Berkle öpüşüyorduk!!!! Ah birazdan bayılabilirim.Ciddiyim.Ota boka ağlama,gülme ve  aşırı duygularda bayılma gibi mallıklarım vardı.Ona karşılık veriyordum ve açlıkla dudaklarımızı sömürüyorduk.

Nefessiz kaldığımızzı anladığımız an çekildik.İstemsizce bir sırıtış hakim oldu yüzüme.Berkin ise ağzı yarılacak gibiydi.Ah böyle daha tatlıydı.Berk tam ağzını açtığı anda bir ses duymamla irkildim.

"Çifte kumrular!!! Böldük kusura bakmayın ama gidin evinizde napıyosanız yapın" dedi ve gülmeye başladı Deniz.Ve yanındaki diğer piçler! Berke döndüğümde sinirden kasılmış çenesi ve yumruğunu sıkmasıyla karşılaştım.

Onu durdurmama fırsat vermeden Denizin üstüne atladı ve öldüresiye yumruklarını ard arda sıraladı.Ben ağlayarak yanına gittim.

"Berkkk.... dur yalvarırım - hıck- berk.Vurma .Öldüreceksin -HICK-" Hıçkırıklarım arasında ona bağırıyordum.Sonunda ağladığımı fark edip durdu ve elimi tutup beni oradan sürükledi.

"Özür dilerim ama haketti Lara."

"Eve gidelim Berk lütfen."

"Tamam" dedi  bir iç çkti.Elini elime kenetleyip yürümeye başladı.

Ah her güzel anın içine eden insanlar olmak zorundamı gerçekten?Sessizce kumsala doğru ilerliyorduk.Bu sessizliği hiç sevmedim ama el ele olunca bu durumu bozmak istemiyodum açıkcası.

Deniz kenarından geçerken Berk beni durdurdu.

"Şey lara.Diyorumki... Benimle çıkarmısın?"

OHA!

NEDEDİ O?

GERÇEKMİSAN ?

YUH!

BERK BANA ÇIKMA TEKLİFİ ETTİ!

ÇİMDİK AT KENDİ LARAAA!

 Kendime çimdik atıp ciyakaldım.

"Lara iyimisin?"

"EVET!" diye bağırdım.

"İyi olmana sevindim.Şey şimdi sorumun cevabını versen?"

Kıkırdadım.

"Şapşal evet diye bağırdım ya!"

Afalladı.Sonra toparlanıp beni sarmaladı ve dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.

Bu gün asla bitmesin...

Arkadaşlar kısa oldu farkındayım ama bir bölümede fazla olay koyup sıkmak istemiyorum.Yorum yok denecek kadar az.Votelerde öyle.

+5 YORUM, + 10 VOTEDE YB GELİR :)  Eğer sınır bugün hemen geçilirse yb bugün koyarım ^^

YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin