"...O iyi biri değil! Onunla konuşmak yok!..."
Babamın dedikleriyle donup kaldım.Nedemk oluyordu bunlar?Nerden tanıyolar birbirlerini? Ne halt oluyor?!
"Neden baba? Kim o? Sana bana ne yaptı? Ha?"
Sinirlerimi korumaya çalışsamda merakıma yenik düşüyordum.
"Bak Lara.Şimdi sırası değil.Bunu sana en yakın zamanda anlatacağız.Bak o çocuk..."
Birden annemin odaya girmesiyle durdu.Annemden onay almak istercesine bakıyordu.Annemse;
"Bence bunu salı günü anlatmalıyız.yani 3 gün beklemelisin." dedi hem mutlu hemde yorgun bakışlarıyla.
"Of ama ben nasıl bekleyeceğim? Hem...1dakka ya ogün benim doğum günüm!"
Bağırmıştım çünkü çok şaşırmıştım.Yani doğum günümde büyük bir sırrı öğrenecektim.Sevinç danslarıyla beraber kendimi odama attım.
Odanın içinde mal gibi dans ediyordum.Tepiniyordum.Öküzler gibi böğürerek gülüyordum.Ta ki..
"Hadi ama Lara.Akşam akşam ne bu gürültü?"
Sesin sahibi BERKTİ! ya olamaz yaaaaaa...
Rezil olmuştum.Hemde küçük bir rezillikte değil.Ölene kadar dalga geçebileceği bir rezillikti bu.Of yha!
Cevap istermişcesine bana bakktığını fark ettiğim an Berke döndüm.
"3 gün sonra doğum günüm.Ve o gün çok önemli bir sır öğreneceğim" dedim zıplayarak pencereye yönelirken.
Çok önemli olan bu sır ne? bakışları attığını fark edince ben
"Berk sen sırrı bilsem böyle konuşurmuyum.İyimisin? Ne içtin sen?"
"Karşımda sen varken ne gerek varki bişeyler içmeme?"
OHA! bu çocuk ne demek istemişti şimdi?
Benimle dalga mı geçiyordu yoksa ... Ah tabikide dalga geçiyordu.Sonuçta bu Berk.2günde bir kıza bağlanması çok... çok saçmaydı.
2 gün sonra doğum günü^^^^
Üç gün içinde 1.gün denize gitmiştik.suda deve güreşi yapmış,birbirimizi boğmaya çalışmıştık.Bara gitmiş eğlenmiş evelrimize geri dönmüştük.
2.gün pikniğe gitmiş,yakartop oynamıştık. Hamağa binmiş,yuvarlanıp yeri anlından öpmüşütk Selenle.
Ama bu iki gün içindede hatta bugün bile Güneyi görmemiştim.Of bugün öğrenicek olmama rağmen çok meraklıydım.Stres yapmamalı,gerilmemeliydim.Zor olacak ama olsun.Dayanabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz
AdventureMerhaba ben Lara.17 yaşındayım.Kumral saçlı,maviş gözlü,pembe dolgun dudaklı ve mankenlere taş çıkartacak bir fiziğim var.böbürlenmeyi sevmem ama gerçekten güzel bir fiziğim var.bu yaz her yıl olduğu gibi bodruma yazlığımıza gittik.ama bu yazın diğe...