Geç yazdım üzgünüm.uzun oldu söz verdiğim gibi.iyi okumalar :*
Ve herkes kendini tanıtmaya başladı...Yaklaşık 3 saat kadar orda durduktan sonra Berk beni eve bıraktı.Kendimi yatağın üstüne attım ve yeni arkadaşlarmı gözden geçirdiö.
Cadı gibi bakan kızın adı Cerenmiş.Iy memeletsiz.Bakışları beni yiyicek gibiydi.Her an öldürebilecek diye çok tırsıyordum.Siyah uzun saçları vardı.Ve gerçekten çok güzeldi.kahverengi gözleri ve oldukça hatta müthiş bir fiziği vardı.Ama giydiği etek -tabikii etek diyebilirsek- ve konuşma stilinden anladığım kadar bir sürtükten başka biri değildi.Ön yargıyı kesip diğerlerini anlatayayım.
Bana sıcak davranan kızın adı Selen.Çok tatlı bir kızdı.Kızıl saçları belinden sarkıyordu.Oldukça uzun olmasına rağmen okadar hoş duruyorduki hayran kalmamak elde değildi.Çoucuksu ve olgun karışımlarından oluşan yüzü vardı.Samimi,içten ve iyi biriydi.Benle çok iyi anlaşmıştı.Yani 3 saat takılıp konuşmuştuk.Herkesi tanımış,eğlenmiştim.Neyse.Diğelerinide tanıtiyim.
Ben gelince şaşırıp giden kişi Güney.Oldukça taş bir çocuktu.Mavi gözlü,kıvırcık açık kumral saçları vardı.Onu çok tanıtmadılar.10 yıldır burda oturuyomuş.Annesi babası öldükten sonra başkasıyla evlenmiş ama ayrılmşlar.Bu yüzden Güney Üvey babasıyla yaşıyomuş.Grubun en büyüğüymüş.Benden 3-4 yaş küçük.Neyse onun ani gidişini sonra öğrenirim.
Beni hiç bıkmadan süzen çocuğun adı Deniz.Bakışlarının hep üzerimde olması beni sıksada bişey demedi.Hatta çok konuştukta sayılmaz.
İşte böyle.Yeni arkadaşlarım bunlar.Şİmdi diyeceksinizki kaç yıldır buraya geliyorsun hiç arkadaşın yokmu? Var.Hemde 3 kız.Ama onlar bu sene buraya gelmediler.Tatil için New York a gittiler.Ben abimi bulmak için burada kaldım.Eninde sonunda onu bulacaktım.Daha ne kadar kaçabilirdiki?
*********************************************
AH! Bu kaçıncı denediğim elbiseydi?
"Hadi ama Lara bunuda dene.Partiye sadece 4 saat kaldı" dedi ve kıkırdadı Selen.Ona dil çıkarıp elbiseyle beraber elli kere gittiğim kabine ilerledim.Kusmama ramak kalmıştı artık.
Eve partiye gidcektik.Kumsalda akşam bir parti olacakmış ve yeni arkadaşım Selen beni aradı sonrada bi mağzada buluştuk.
Şuan denediğim 40. elbise filandır herhalde.sıkıntıdan ve yorgunluktan ölmek üzereydim.Bu sonuncu diyerek bordo bir elbise giydim.üstüme giydiğimde biraz inceleme fırsatı buldum.
Diz kapaklarımın 7-8 parmak üstümdeydi.Belden üstü rengi Hafif daha koyulaşmıştı.etek uçlarına doğru is bordo renginin açılışını görüyordum.Sırt dekoltesi çok değildi.Ön kısmı bisiklet yakayı andırıyordu.Zarif ve sade bir elbiseydi.Tek sadeleğini bozan kısım etek kısmı hafifi kabarıyodu...Çok hoştu...
"E hadi Lara çık da görelim." gülerek diyordu.Bende hızla kabinden çıktım.
"Oha çok güzel olmuşsun!"
"Teşekkür ederim ama abartma lütfen" kızardığıma adım gibi emindim.
"Utanırmıymışta piremsesim.çok tatlı olmuşsun.hadi şimdi kuaföre" dedi ve beni kolumdan çekiişrtirdi.Ödemeyi yaptık ve kuaföre gittik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz
AdventureMerhaba ben Lara.17 yaşındayım.Kumral saçlı,maviş gözlü,pembe dolgun dudaklı ve mankenlere taş çıkartacak bir fiziğim var.böbürlenmeyi sevmem ama gerçekten güzel bir fiziğim var.bu yaz her yıl olduğu gibi bodruma yazlığımıza gittik.ama bu yazın diğe...