Bunnywme: Seninle konuşmak için her şeyi yaptım. Neden sadece merhaba , nasılsın, iyiyim , bugün neler oldu tarzı konuşmuyoruz.
Yoonj:Beni tehdit ettiğinin farkında mısın?
Bunnywme: Neden şuan o kızla konuşuyorsun?
Yoonj: Sana noluyo şuan sırf sıkıldığım için seninle konuşuyorum.Kendine benimle ilgili hayaller kurup onları gerçekleştirmeye mi çalışıyorsun.
Bunnywme: Sana yazacaklarımı sadece oku senin için bir şey ifade etmiyorsa engelle.
(Görüldü)
Bunnywme: Şuan büyük bir ihtimalle benim seninle birlikte olmak isteyen bir kız olduğumu düşünüyorsun. Ve biliyorum söylediğim şeyler senin için bir şey ifade etmiyecek.Bunnywme : Seni çoğu kişiden daha iyi tanıyorum. Amacım seninle birlikte olmak falan değil. Seni uzaktan seviyorum. Soluk tenini uzaktan izlemek daha güzel.
Bunnywme: Sana mesaj atmamın tek nedeni ; neden onlar seninle konuşabiliyorken ben konuşamıyorum. Neden sen onun ismini ağzına alırken ağzına aldığın isim benim ismin değil.
Bunnywme: Bazen çıldıracak gibi oluyorum. Günümü kendi kusurlarımı bulmakla geçiriyorum. Kendimi neden sana layık olmadığım konusunda liste çıkartıyorum.
Bunnywme: Seni çoğu kişiden daha çok tanıyorum. Bu yazdıklarımın çok saçma ve sahte olduğunu düşüneceksin. Neyse seni rahatsız etmek istemeyecek kadar seviyorum. Görüşürüz 👋🏻
(Yoonj tarafından engellendiniz)
ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE VERİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crush | Min Yoongi | MY| BTS
FanfictionBunnywme: Anla artık. Sen o kızı düşündükçe, ona dokundukça, onu öptükçe kahroluyorum. Yoonj: Hala umrumda değil.