Yoongi okuldan çıktıktan sonra herkes bana bakmaya başladı. Biraz rahatsız oldum. Ama asıl sorun bu değil. Hiç Yoongi'ye sıkıntı verdiğimi düşünmedim. Peki tüm bu yaptıklarım...Basketbol oynamaya gittiğini düşünmüştüm. Haklıymışım.Bundan sonrası biraz farklı olacaktı.'' Özür dilerim.''
Gözü dönmüş bir şekilde bana baktı. ''Merak etme gidiyorum. ''
Oda karşılık olarak sessizce 'Siktir git ucube' dedi. Düşündüğüm veda bu değildi.Aynanın karşısına geçtim. Saçlarımı düzleştirdim. Yüzüme kendi yöntemlerimle makyaj yaptım. Biraz Hyun Jae'ye benzemeye çalıştım. Çok işe yaramadı ama kendimi beğendim. Üzerime en sevdiğim iç çamaşırlarımı giydim. Aynada biraz kendime baktım.İçimde bir huzur vardı. Ve bunu sevdim.
Annemin yanına gittim. Benim için çok emekler verdi. Ama hala sevmiyorum :) Komik olduğumu düşündüm. Şuan kendimi çok seviyorum. Anneme uzun zaman sonra ilk defa sarıldım. Büyük bir ihtimalle şaşırdı. Telefonumu açıp Yoongi'ye son kez mesaj attım.
BUNNYWME:Güle güle Yoongi. Seni üzdüğüm için özür dilerim. Merak etme bir daha görmeyeceğin bir yere gideceğim.
✅✅(görüldü)Yoongi'nin tüm resimlerini ve bant alıp banyoya gittim. Kapıyı kilitlemedim çünkü annem kapıları değiştirmek için 2 ay boyunca fazladan çalıştılar. Bantla fayanslara Yoongi'nin resimlerini yapıltırdım. Keşke daha önceden yapsaydım. Çok güzel oldu. Son kez bunu Yoongi'ye atmam gerek diye düşündüm.
Bunnywithgod:(resim gönderildi)
Küveti doldurdum. Ve Bloodstream'ı açtım. Sonuçta her şey onunla başlamıştı. İçine yavaşça girdim. Makyajımın bozulmasını istemiyordum.
Jileti yavaşça derime sürdüm. Bir etki yaratmamıştı. Bu sefer biraz daha bastırdım. Akan kanlar çok güzel hissettirmişti. Bileğim tamamıyla kan olduğunda yettiğini düşündüm . Bileklerimi suya soktum. O andan itibaren düşünecek çok şeyim oldu.
Mesela hiç sevgilim olmadı yada arkadaşlarımla birlikte alışveriş merkezine gitmedim. Şimdiye kadar yapmadığım o kadar çok şey vardı ki...
Kullanılmamış defterlere dokunmayı severim. Bir şeyleri katagorilere ayırmayı severim. Yapmayı sevdiğim o kadar çok şey vardı ki... Bunların hepsini düşündüm ama asıl düşünmem gereken kişiyi atlamıştım. Çünkü çok uzun süredir sürekli olarak onu düşünüyorum. İlk defa kendimi düşünmek hoşuma gitti. Kafamı suyun içine gömdüm.
Annemin suyu kapatmam için bağırışları kulağıma doldu. Sonrasında oluşan sessizlik kulaklarımı çınlatıyordu. İlk defa sessizlikten rahatsız oldum. Demek ki annem de bu çınlamayı durdurmak istiyordu.
Şimdiye kadar onun için hiçbir şey yapmamıştım.Saçma davranmama rağmen yüzüme gülüşü gözümün önüne geldi. Aslında o kadar kötü değildi. Son düşündüğüm kişi annem olsun istedim.
Son düşündüklerim bunlar oldu işte. Yüzüme bir gülümseme yayıldı. Keşke daha önce yapsaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crush | Min Yoongi | MY| BTS
Fiksi PenggemarBunnywme: Anla artık. Sen o kızı düşündükçe, ona dokundukça, onu öptükçe kahroluyorum. Yoonj: Hala umrumda değil.