20 ( tüm düşündüklerinizi mahvedecek final)

5.6K 330 89
                                    

Yoongi

     Büyük bir ihtimalle odada bulunan resimlerden dolayı polis merkezinden çağırdılar. İntihar hakkında bildiklerimi başından beri anlattım. Dambi'yi öldürenin o olduğu, Hyun Jae'yi öldürmeye kalktığı, beni takip ettiği ve daha bildiğim her şeyi... Polise ondan o kadar nefretle bahsettim ki...

      Polis yumruğunu sinirle masaya vurdu.

POLİS: Lan nerden uyduruyosun. Dambi'yi onun öldürdüğünü.

YOONGİ: Kanıtım yok ama eminim. Hiçbir zaman hayır yapmadım demedi.

POLİS: Kız seninle konuşmaya çalışmış baştan beri her şey senin yüzünden olmuş.

     Polis baştan beri her şeyi bana anlattı. Dambi'yi öldüren, Hyun Jae'nin camına Yoongi benim yazan ve geçen yıl okulda ki bir çocuğu öldüren kişi













HYUN JAE imiş



  Hyun Jae kafasına taktığı kişiler ile ilgili olan herkesi öldürüyormuş şimdiye kadar 27 kişiyi öldürmüş.

Tıpkı Cho Hee'nin dediği gibi 'hikayenin baş kahramanı Hyun Jae' di.

Çaylak olduğum için düşündüklerimi tam olarak yansıtamıyorum. Dediğim gibi hikayemde Crush filminden birsürü alıntı yaptım. Boş bi zamanızda izleyin. İstediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz. Hatalarımı söyleyebilirsiniz.  Bu hikaye bu kadar bide  eğer 5 vote gelirse Hyun Jae'nin neden bunları yaptığını anlattığını anlattığım bir özel bölüm yapmayı düşünüyorum.  Vote istememin nedeni sevilip sevilmediğini öğrenmek.

Crush | Min Yoongi | MY| BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin