Bună! Eu sunt Elena...am 20 de ani si de ceva vreme îmi caut un loc de munca pentru a o îngriji pe mama. Este bolnava și are nevoie de ajutorul meu! Este o femeie minuanta! Cat despre tata...ma lăsat de la naștere. Nu a vrut sa fiu fata lui. Am înțeles ca are o familie și e fericit...uneori ma bucur ca nu l-am cunoscut.
Mama- Elenaaaa hai la masa!
Eu- Imediat mama!
Cobor jos și vad masa plina de bunătăți.
Eu- Ce avem noi aici?
Mama- Mâncarea ta preferata scumpa mea!
La masa este foarte liniștite asa ca ma gândesc sa deschid o conversație.
Eu- Mama...dintre bona și profesoara de sport ce ai vrea sa fiu?
Mama- Profesoara de sport?😂😂Draga mea...este foarte greu,iar de bona nu știu ce sa zic...copii peste tot! O sa te doară capul...eu zic sa ma lași pe mine sa muncesc,iar tu sa stai liniștită! Încă nu e vremea.
Eu- Atunci când e mama? Timpul trece foarte repede...
Mama- Draga mea..ai timp! Crede-mă...Nu te speria!
Eu- Am sa fiu bona atunci!
Mama- Și unde vrei sa fi bonă? La ce familie?
Eu- Pai sunt 2 familii...1 este cu 2 copii ,iar alta cu 4.
Mama- Draga mea..te rog! Linistes-te! NU trebuie neapărat sa muncești...ma pot descurca!
Eu- După accidentul ala...eu nu prea cred!
Mama- Trebuie sa plec la munca! Ne vedem mai târziu draga! Papa!
Eu- Pa mama!
Dacă ea crede ca nu o sa muncesc se înseala amarnic!
Ma ridic de la masa cu nervii la maxim și ma duc la laptop. Intru pe internet și scriu numărul de telefon al familiei cu 2 copii.*convorbire telefonica*
Domnul- Alo?
Eu- Bună ziua! Domnul Brad Salvatore?
Domnul- Da. Cu cine vorbesc?
Eu- V-am sunat fiind ca am văzut ca aveți nevoie de o bona pentru cei 2 copii ai voștri.
Domnul- Sigur! Aveți experienta?
Eu- Nu, dar iubesc copii și cred ca as fi pregătită!
Domnul- Hmmmm...poți veni la 17:30 pentru a vorbi față în față?
Eu- Sigur! Unde ne vedem?
Domnul- Pai strada f**** ,numărul casei ***.
Eu- Am înțeles! Voi fi acolo! O zi frumoasa! La revedere!
Domnul- La revedere!
*convorbire telefonica încheiată*
Este 16:10..aghhhh...cu ce ma îmbrac?
Ma uit în șifonier și îmi aleg o cămașă neagra ,niște blugi negri și niște tocuri negre. Da stiu....negru!
Nu ma machiez prea strident. Ma dau doar cu un strugurel și rimel. Ies afara și aștept taxi-ul.
Însfarsit vine și ma urc în el. Observ ca e 17:20 și nu ajungem o data...
Pana la urma ajungem la 17:25. Plătesc taxi-ul și ma dau jos. Alerg cu toată viteza și bat la usa la fix. 17:30..bravo Elena!
Îmi deschide usa o fata de vreo 15 ani cred...se vede ca este ca un copil!Ea- Bună! Tu trebuie sa fi bona mea?
Eu- Cred!
Ea- Intra!
Pășesc încet și ma uit ce este în jurul meu. Wow...doar lux...familie bogata!
Pe canapea stătea un băiat de vreo 12 ani care se juca pe telefon. Din bucătărie vine un om bătrân.
Ma aplec ușor spre fetita..Eu- E bunicul tău?
Ea- Ămmm...E tata!
Eu- Ămmmm
Tatal- Bună! Sunt Brad..tatăl copiilor!
Eu- Bună ziua! Sunt Elena!
Tatăl- Stai jos Elena!
Ma așez pe canapeaua moale și alba!
Tatăl- Si...ce ne puteți spune despre dumneavoastră domnișoară?
Eu- Mă numesc Elena Gilbert,am 20 de ani,îmi plac foarte mult copii.
Tatăl- Atât?
Eu- Alt ceva?
Tatăl- Uite...îmi place ca ești respectuoasa și cred ca Ana și Luca te-ar place! Nu-i asa copii?
Copii- Da!
Tatăl- Uite ...te voi angaja ,dar vreau sa sti ca banii îi vei primi pe luna și va trebui și locuiești aici..eu sunt foarte des plecat și am nevoie sa fi 24 din 24 aici. Te deranjează?
Eu- Deloc ,dar o sa pot sa merg și pe acasă? Mama e singura și...
Tatăl- Pai nu sta cu tatăl tău?
Eu- Tatăl meu nu este..este ceva complicat!
Tatăl- Poți sa o aduci și pe ea aici...dacă vrea poate sa gătească..va fi plătită și va avea totul la dispoziție.
Eu - Am sa vorbesc cu ea. De când vreți sa încep?
Tatăl- Maine la 07:30 sa fi aici.
Eu- OK...ne vedem mâine! La revedere!
Tatal- La revedere!
Ajung acasă și o aștept pe mama pentru a vorbi cu ea.
Aud usa deci cred ca ea este.Eu- Hei mama!
Mama- Bună draga!
Eu- Ești ok?
Mama- Nu chiar...
Eu- De ce?
Mama- Firma a dar faliment...
Eu- Adică nu mai muncești?
Mama- Dap....
Eu- DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Mama- Mi se pare mie sau tu ești fericita?
Eu- Mama...am fost sa vorbesc cu omul acela despre munca. A zis ca sa mut acolo,iar eu am, zis ca nu vreau sa te las singura și el a zis ca poți sa vi cu mine și sa gătești fiind ca o sa ai totul la dispoziție!
Mama- Nu știu ce sa zic Elena...nici nu îl cunosc...
Eu- Te rog mama! Casa rămâne aici și venim în vacante! Sunt o familie superba!
Mama- Când trebuie sa mergem?
Eu- Maine la 07:30.
Mama- ok..Dar lasa-ma sa dorm.
Eu- Daaaaa! Mersi mamiii!
Mama- Du-te la somn!
Eu- okk.
--------------------------
Heiii❤Sper sa va placa capitolul asta!😘❤
CITEȘTI
Lumea iubirii
RomanceElena...o fata de 20 ani care ajunge bona familiei Salvatore. Acolo îl întâlnește pe Alex..Un băiat drăguț și atrăgător. Elena se îndrăgostește de el ,dar face tot posibilul să-l tina departe! Dacă vreți sa aflați mai multe citiți ...