Capitolul 4

178 9 1
                                    

Pov Elena....

Ajungem acasă unde toată lumea dormea....ma duc sus si îmi fac un dus...deodată cineva intra când ma întorc era Alex...o nuuu.

Eu- Ieșiiiii!

Alex- Scuzeeee!!!

Eu ies cu nervi la maxim!

Eu- Sti ca poți sa bati?

Alex- Mi-am cerut scuze!

Eu- Sa nu se mai repete Alex!!!

A doua zi...

Ma trezesc cu zâmbetul pe buze și ma duc la baie ca să-mi fac rutina de dimineață. Cobor jos și vad ca toată lumea e la masa.

Eu- Neața!

Brad- Neața frumoaso!

Ana- Neața suri!

Alex- Neața...

Mama- Neața draga mea!

Ma așez și zâmbesc cald.

Alex- Dar de ce ești asa fericita? Ai vreun motiv?

Brad- Alex!

Alex- Ce e unchiule? Nu vezi cum te folosește? Vrea doar bani tai! A venit aici și a dansat cu tine ieri doar pentru bani! Ești orb?

Brad- Ai grija cum vorbești!

Eu- Alex mi-ai stricat dimineață total!

Alex- Putin îmi pasa de dimineață ta!

Brad- ALEX! CE TOT AI? DE IERI NU ȘTIU CE AI!!! NU O MAI JUDECA PE ELENA FĂRĂ SA O CUNOȘTI!

La masa este o liniște totala...se aud doar țipetele dintre Alex și unchiul lui. Cum sa zică ca îi vreau bani? Adică domnul Brad este mai mare decât mine cu 25 de ani. Cum as putea fi împreună cu el dacă nici nu-l iubesc? Alex ma crede o fata moarta după bani...ce are?

Ana- GATA!!! Voi nu vedeți ce se întâmplă?  Alex...cum sa spui asta despre Elena? Ea nu este Roxana! Tata! Nu mai tipa la Alex! Nici nu îmi mai e foame!

Eu- Îmi pare rău, dar am sa ma retrag!

Ma duc în camera mea si ma uit pe geam...eu cu Alex nu ne vom suporta niciodată! Îl urăsc!!! Nu vreau sa mai aud de el!! ÎL URĂSC!!!

Brad- Bună Elena! Vreau sa îmi cer scuze pentru comportamentul lui Alex!

Eu- Nu este nimic,dar nu știu de ce este supărat pe mine...

Brad- Te rog! Nu fi trista! Ești o persoana minunata!

Eu- Mulțumesc domnule...

Brad- Te rog!  Spune-mi Brad. De azi esti fica mea! Știu ca nu ți-ai cunoscut tatăl, iar eu am să-i iau locul...și dacă vrei îmi poți spune tata.

Eu- Mulțumesc mult domnule!

Brad- Trebuie sa plec pana la doamna Popa.

Eu- Adică mama Roxanei?

Brad- Da. Vrei sa fi?

Eu- Nu știu ce as putea cauta acolo...

Brad- Dar te rog!

Eu- Bine...ma duc sa ma îmbrac. 

Brad- Te aștept jos pe canapea.

Eu- Da domnule.

Brad- Ne,ne,ne.

Eu- Brad...☺

Ma îmbrac cu o salopeta alba și niște pantofi cu toc albi,îmi dau doar cu strugurel,îmi iau geanta alba și parul mi-l las pe spate.
Cobor ,iar domnul Brad se uita ciudat la mine...oare ma place? 

Lumea iubirii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum