Brad- Ce bine ca ati venit! Acum puteți pleca!
Eu-Brad? Ce ai? Unde sunt copii?
Alex- Copii sunt bine,dr Brad nu prea e.
Ana-Ce s-a întâmplat?
Brad- Ieșiți din casa mea!!!
Auzim cum copii încep sa plângă.
Eu- Ana,du-te tu sus te rog. Rezolvam noi.
Ana- Sigur?
Eu- Da.
Ana urca sus și eu ma proprii de Brad.
Eu- Dragule..ce ai?
Brad începe sa plângă și își lasă capul în bratele mele.
Brad- M-AM saturat ,m-am saturat.
Eu- Dragule...ce ai?
Brad- Firma a dat faliment...oficial suntem niște săraci.
Eu rămân uimita...eram sigura ca ceva nu e bine. Nu pot pleca de lângă acum. Trebuie să-i fiu alături.
Eu- Va fi bine!
Brad- Nimeni nu o sa ma mai iubească.
Eu- Cum sa spui asa ceva? Brad...te iubesc!
Brad- Si eu! Și îți mulțumesc pentru darurile pe care mi le-ai dat. Copii sunt cel mai frumos dar.
Pov Alex...
Simt o lacrima se prelinge pe obrazul meu. Știu ca unchiul meu va reuși sa preia firma,dar copii mei nu știu dacă îi mai pot lua...
Elena- Haide sus. O sa o rezolvam.
Brad- Bine...
Urca sus asa ca eu plec sa îmi fsc bagajele. Las un bilețel pe care scrie:
"Îmi pare rău că a plecat, dar nu mai puteam sta. Cred ca unchiul Brad s-ar fi chinuit mai mult și cu mine pe cap. Dar sunt foarte enervat pe tine,Elena. Iar acum am sa spun tot. Brad,dacă citești biletul asta vei afla tot adevărul. Copii nu sunt ai tai. Sunt ai mei,dar am ascuns asta. Elena ma iubește extrem de mult pe mine,dar o sa păstrăm distanta. Îmi pare rău că te-am mințit în halul asta,dar când am văzut ca Elena te iubește..mi-am dat seama ca te iubesc mai mult decât pe mine,mi-am dar seama ca nu minte fata de tine cu sentimentele. Felicitări! Sunteți o familie minunata! Sper sa vezi biletul asta,Brad."
Alex....Îi las biletul pe masa unde se afla ceasul lui. Ies pe ușa încet și plec. Plec departe de casa asta și voi încerca să uit de Elena...singurul lucru care ma doare este ca (,) copii mei sunt acolo,ca nu pot fi lanaga ei,ca nu îmi vor spune "tata",ca nu am sa știu ce este sentimentul de "tata".
Pov Elena..
Dimineața...Cobor jos fiind ca Brad doarme. Va putea rezolva problema cu firma ,dar el se scrie prea tare. Vad ca sunt singura treaza asa ca ma așez la masa. Iau ceasul lui Brad sa îl pun bine și vad un bilet. Îl deschid și vad ca e de la Alex. Cand citesc rămân blocata. Trebuie sa ascund biletul asta. Ce ma fac? Brad nu e tatăl copilor,iar Alex e distrus. Și știu cum e ,dar nu am ce sa fac....
Ana- Neața!
Eu- Neața!
Ana- Ce eu aia?
Eu- A...o chitanță.
Ana- Pentru ce?
Eu- Eh...nimic. revin imediat!
Plec care de repede pot și ma duc în baie. Cad în fund și încep sa plâng. Îl vreau pe Alex,vreau sa fie lângă copii lui!
Heeei❤am revenit❤sper sa va placa capitolul❤#needitat❤
CITEȘTI
Lumea iubirii
RomansaElena...o fata de 20 ani care ajunge bona familiei Salvatore. Acolo îl întâlnește pe Alex..Un băiat drăguț și atrăgător. Elena se îndrăgostește de el ,dar face tot posibilul să-l tina departe! Dacă vreți sa aflați mai multe citiți ...