Capitolul 20

114 6 0
                                    

Pov Elena...
Peste o săptămână...

Sunt acasă și ma simt minunat. Copii sunt foarte cuminți...cei drept este ca normal trebuia să-i cheme alt fel,dar nici copii lui Brad nu sunt. Știu ca nu este deloc bine ce fac,dar nu am ce sa fac. Cand am rămas gravida ultima data cu Alex s-a întâmplat tot. Am aflat ca sunt gravida ,l-am anunțat, dar degeaba ..nu aveam nicio șansă. Sunt scoasa din gândurile mele de Alex care vine cu micuța printesa în brate.

Alex- Crezi ca pot face fata?

Eu- Măcar cat e Brad plecat. 

Alex- Uite ,Elena. Acești copii sunt ai mei. Nu pot sa stau cu gândul ca el îi poate tine în brate ,iar eu nu.

Eu- BA poți.

Alex- Doar pe furisi.

Eu- Nu pot sa fiu cu tine ,Alex! M-ai înșelat, ai plecat și m-ai lăsat gravida. Brad a stat lanaga mine zi și noapte!

Alex- Dar oare ar mai fi stat dacă ar fi aflat ca sunt copii mei?

Eu- Da, fiind ca e un om minunat!

Ana- Hei!

Noi schimbam subiectul și reușim sa imitam un zâmbet fals.

Noi- hei!

Ana- Alex,ai putea sa ma duci te rog pana în oraș?

Alex-Pentru?

Ana- Vreau sa ma vad cu cineva. 

Eu- Ana,tatăl tău a zis sa nu te las sa mergi nicăieri. Îmi pare extrem de rau,dar vei rămâne acasă.  Am nevoie de tine.

Ana-Dar...

Alex- Sunt băieți?

Ana- 2....

Alex-Nu ai ce cauta.

Eu- Vei rămâne acasă. 

Ana- Va roooggg!

Eu- NU, Ana! Subiect încheiat!

Alex- Ai auzit-o pe Elena. Este regula de la tatăl tău.

Ana-Bine...

Pov Ana..

Urc sus foarte supărată. As fi vrut și eu sa merg ,dar asta e...poate dacă voi sta cu Alex mai mult timp voi putea să-l fac sa se îndrăgostească de mine. Îl iubesc! Este minunat,dar nu cred ca se va uita vreodată la mine. Ma vede doar o fata de 19 ani care e un copil. As vrea sa am și eu 22 de ani...poate asa m-ar fi văzut alt fel. Sunt scoasa din ideile mele de unde ciocănit.

Alex- Pot intra?

Eu- Sigur.

Alex- Ești ok?

Eu- Alex...vreau sa vorbim.

Alex- OK. Te ascult.

Eu- Cat de copilăroasa sunt?

Alex- Foarte.

Eu- Crezi ca ar trebui sa ma schimb?

Alex- Ana,ești minunata în felul tău!  Te rog nu te schimba. Ești perfecta!

Eu- Crezi ca m-ai putea iubi cineva?

Alex- Ana,ce e cu întrebările astea? Normal ca ,da.

Eu- Dar tu m-ai putea iubi?

Alex- Ana,mereu vei fi mica mea surioara. Promit ca nimeni nu-ți va lua locul! Acum trebuie sa ma duc sa o ajut pe Elena cu copii.

El iese iar mie îmi curge o lacrima...

Eu-Mereu ma vei crede surioara ta...*zic încet începând sa plang*

Pov Elena...

Eu- Te descurci bine.

Alex- Nu mai rade de mine.

Eu- Dar nu rad.

Alex- Serios?

Eu-Foarte serios?

Zice în timp ce vine spre mine,cad pe canapea și el se lasă peste mine.

Alex- Atunci te voi crede doar dacă ma vei sărută. *îmi zice în șoaptă*

Eu- Alex ,nu...

Alex- Nu...Elena,recunoaște ca ma iubești! 

Eu- Alex ,te rog..

Alex nu se lasă și tot ma sărută, nu-i rapsund și încerc să-l împing. Într-un sfârșit reușesc să-l dau jos după mine.

Eu- Alex,nu!

Alex- Te iubesc! Nu voi putea uita niciodată sărutul dulce pe care mi-l dăruiai sau îmbrățișările calde! Ești minunata și nu te pot uita! Copii aceștia ne vor lega mereu!

Eu- Sunt doar copii meu ,Alex! Doar ai mei!

Alex- POFTIM??? Tu te auzi?

Eu- NU ai fost lângă mine deloc. Acum vi și fata sunt copii tai?

Alex- Ai vrut sa fiu?  Dacă as fi fost nu as fi putut sa stau de Brad! E doar vina lui. *spune și începe sa spargă lucruri*

Eu- Alex ,STOP!  Alex,sperii copii!

Ma duc în fata lui și îl sărut,știu ca doar asa îl voi calma.
Terminam sărutul și ne uitam unul la altul.

Alex- Te iubesc! 

Eu- As vrea sa te iubesc!

Alex- Poți, dar ție frica!

Eu- NU are de cine!

Auzim usa și asta insemana ca este Brad,cobor jos și îl sărut pe Brad. 

Brad- Trebuie sa trag un pui de somn lângă copii.

Eu- ok,te iubesc!

Brad- Si eu!

Brad se baga la somn ,iar eu stau și butonez telecomanda.

Alex- Nu pot trăii fără tine!

Eu- Alex,te rog termina!

Alex- Elena*zice și ma ia de maini* te iubesc!  Te rog! Fi a mea!

Eu- Sunt la lui Brad, nu putem!

Alex- ...

Agh...și eu îl vreau,dar nu știu ce as putea face!
Ma apropii de el și încep sa îl sărut, îmi pun picioarele în jurul taliei lui și mergem la el în camera....


Heeey! Sper sa va placa capitolul😍#needitat

Lumea iubirii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum