Ma trezesc lângă Alex asa ca ma ridic încet! Fug la copii în camera și vad ca dorm. Nu-mi vine sa cred ca din nou am căzut în plasa lui. Nu pot fi cu el ,dar îl iubesc foarte mult. Lângă el ma simt femeie.
Vad ca Shahrukh khan se trezește asa ca îl iau în brate. Cobor jos și îi dau lapte. În curând va trebui sa le facem botezul. Am niște emoții. E destul de greu ,dar știu ca voi reuși. Nu-mi place deloc situația asta fiind ca as fi vrut sa fim o familie normala,dar din păcate nu putem. Îl vad pe Brad ca intra pe ușa și mi se pare ciudat.Eu- Ești ok Dragule?
Brad- Da.
Eu- Unde ai fost?
Brad- Am fost plecat la firma.
Eu- Toată noaptea?
Brad- Da, Elena. Toată noaptea! Nu ma crezi? Crezi ca am fost alt undeva?
Eu- Da,Brad. Asta cred! Cred ca ai fost alt undeva!
Alex- Hei! Ce e asta? Va certați, iar copilul plânge! *zice și îl ia pe Shahrukh khan în brate* voi nu mai puteți gândi? Terminați!
Brad- Sunt prea obosit! Ma duc sa dorm puțin.
Brad urca sus și auzim când închide usa.
Alex- Ești ok?
Eu- Da...
Alex- Te rog,știu ca îți este greu,și mie,dar acum trebuie sa acceptam realitatea.
Eu- BA nu! Ai 2 copii ,Alex! Vei putea creste cu gândul ca nu ești lângă ei?
Alex- Nu,dar știu ca vom rezolva problema.
Eu- Crezi?
Alex- Sunt sigur!
Ana- Neața!
Noi- Neața!
Ana- Azi merg pe la Silvia. E gravida.
Eu- CE ma bucur! Sunt asa fericita!
Alex- Nu-mi spune ca acolo e și Roxana.
Eu-Normal! Doar e sora ei.
Ana- Da...asta ma cam împiedică sa merg.
Eu- Du-te Ana. Nu este vina ta pentru tot ce s-a întâmplat! Ești doar un copil!
Ana- Ba nuu!
Alex- Hei,hei,hei! Ana peste 2 săptămâni va fi majora.
Eu- Bine,bine! Am gresit😂
Ana-Voi merge. Vrei sa vi și tu ,Elena?
Eu- NU știu ce sa zic...
Alex- Du-te liniștită! Am eu grija de copii.
Eu- Crezi ca ești destul de pregătit?
Alex- Ahhh....cred...da,da sunt.
Eu- Bine tăticule..adică..Alex.
Ana s-a uitat ciudat ,dar după a ineput sa rada. Nu s-a prins.
Ma duc cu Ana în camera sa ne schimbam. Coboram și mergem la mașină. Pornim și începem să vorbim.Pov Alex...
Îi adorm pe copii și cobor jos. Acolo îl vad pe Brad care se gândea.
Eu- Unchiule. Ești bine?
Brad- Da,da sunt.
Eu- în ultima vreme ești cam ciudat. Copii abia dacă îi mai vezi.
Brad- Ma bazez pe tine.
Eu- Eu zic sa nu...
Brad- Simt ca nu sunt copii mei...nu știu de ce ,dar simt.
Eu- TU te auzi ce spui???
Luca- Cum adică nu sunt copii tai,tati?
Eu ma uit la Brad nervos și după fug la Luca.
Eu- Stai liniștit pustiule. Noi glumim aici. Cum sa nu fie copii lui? Normal ca sunt.
Luca- totul e bine?
Eu- E perfect.
El zâmbește și pleacă. Nu as vrea să-l mint pentru ca este destul mare. Are 12 ani și cred ca ar putea face fata la realitate.
Brad- Vad ca te descurci cu copii.
Eu- TU încă ești supărat pentru faptul ca am intrat în locul tău la Elena?
Brad- Normal!
Eu- erai la magazin! Dacă ți-ar fi pasat ai fi rămas acolo.
Brad- Îmi pasa ,Alex! Ok? Îmi pasa!
Eu- NU se vede!
Mama E- CE aveți? Terminați! Se aude în toată casa.
Brad- Am un nepoțel needucat.
Brad pleacă din casa și trântește usa.
Eu- iar a plecat.
Mama E- Dragule..nu e bine deloc ce faci tu și Elena. Sunteți împreună pe furisi și defapt sunt copii tai. Ar trebui sa terminați tot jocul asta.
Eu- Poate e un vis urat...
Mama E- Țin sa te anunț ca nu este.
Iese din living și rămân singur. Ma arunc în canapea și parca am nervi la maxim. Mama Elenei are dreptate. Nu este bine deloc ce facem. Trebuie sa terminam jocul asta prostesc!
O iubesc extrem de mult și nu vreau sa o pierd,dar dacă o sa bage divorț va fi distrus unchiul meu. Dar cred ca nu o să-i pese. Pleacă când vrea ,vine când vrea,cu copii nu mai sta. Nu știu ce are. E ceva ciudat la mijloc. Iar eu voi afla.Pov Elena...
Eu- Dar în cate luni ești?
Silvia- 3.
Eu- Doamne ce fericita sunt pentru tine!
Roxana- Dar Brad ce mai face?
Eu- Cu copii.
Ana- Este cel mai fericit om.
Roxana- Ma bucur.....
Eu- Cred ca e destul de târziu. Haide sa mergem acasă, Ana.
Ne luam la revedere de la Silvia și plecam. Ajungem acasă și vad ca Brad e acasă. Ce surpriza . Intram în casa și vad cum Alex încearcă să-l calmeze pe Brad. Brad e beat.
Eu- Brad! Ce ai?
Ana- Tata?
Heeeeiii❤❤❤am revenit cu un nou capitol❤sper sa va placa❤
CITEȘTI
Lumea iubirii
RomanceElena...o fata de 20 ani care ajunge bona familiei Salvatore. Acolo îl întâlnește pe Alex..Un băiat drăguț și atrăgător. Elena se îndrăgostește de el ,dar face tot posibilul să-l tina departe! Dacă vreți sa aflați mai multe citiți ...