A doua zi...
Ma trezesc și ma duc jos. Vad ca nu a
vem ceva dulce ,iar eu fiind ca sunt gravida ma duc sa iau de la magazin. Sunt aprope de magazin...trec strada și când ma uit în stânga vad o mașină care vine cu viteza...încerc sa trec repde, dar în zadar..cad și vad negru....
Pov Alex...
Nu știu unde e și nici nu rapsunde la telefon..
Ana- E la spital!
Eu- CE?
Ana- A dat o mașină peste ea!
Eu- Haide! Repdeee!
Alergam prin oraș ca niște nebuni și pana la urma ajungem la spital.
Doctorul- Este bine!
Eu- Și copilul?
Doctorul se uita la mine trist...deci dacă spune ceva de rau jur că-i rup gatul!
Doctorul- Ne pare rău, dar impactul a fost asa puternic încât copilul....ne pare rău! Iubita dumneavoastră a pierdut sarcina!
Eu- CE AI ZIS???? TU EȘTI DOCTORUL!!! ACUM TE DUCI ȘI ÎMI ADUCI COPILUL!
Ana- ALEX!!!
Doctorul pleacă, iar Ana se uita la mine nu lacrimi în ochi...
Eu- Cum ii spun?
Ana-.....
Eu- CUM ÎI SPUN??? CE MA FAC!!!!
Ana- GATA! LINIȘTEȘTE-TE!!!
Intram la ea și se uita zâmbind la noi.
Elena- Vezi..totul sa terminat cu bine! Acum așteptăm să vină copilul și vei vedea ca va fi bine!
Eu pas capul în pământ și trag aer în piept.
Eu- Elena...
Elena- Da?
Eu- Copilul....
Elena se uita la mine și dintr-o data zâmbetul îi cade.
Elena- Nu e aici? *spune în timp ce își tine mana pe bruta*
Eu- Doctorul a putut sa te salveze doar pe tine...
Elena- POFTIM??? COPILUL NU E??? ADICĂ....
Spune și plânge în hohote.
Ana- O sa mai faceți copii!
Elena- Nu se poate! E un vis urat! Alex! Nu se poate! Te rog...copilul trebuie sa fie aici! Trebuie! Te rog! Spune va visez și totul o sa fie bine!
Eu- Elena....
Doctorul- Cred ca trebuie sa o lăsăm...
Pov Elena...
Asta nu e posibil! E copilul meu...nu se poate! E imposibil! Nu cred!! Nu....asta nu poate fi adevărat!
Peste 5 zile...
Am ajuns acasă din nou...nu am vorbit cu nimeni! Nu vreau....după asta vreau sa fiu singura!
Alex- Hai sa mănânci!
Eu-...
Alex- Elena?
Eu- .....
Alex- ELENA!
Eu-...
Alex- ELENA RĂSPUNDE O DATA ȘI NU MAI FI ASA ÎNCĂPĂȚÂNATA!!!
Eu- ÎNCĂPĂȚÂNATA??? MI-A MURIT COPILUL ALEX!!! TU CUM MAI POȚI MANCA???
Alex- CREZI CA EU NU SUFĂR? CREZI CA PE MINE NU MA DOARE??? AM ȘI EU UN SUFLET ȘI O INIMA ,ELENA!! ERA ȘI COPILUL MEU!!!
Eu- NICI NU ȚI-A PASAT!!!
Ana- STOP! ALEX IEȘI! II FACI RĂU!
Alex iese și trântește usa...eu cad în genunchi și plâng!
Ana- Elena! Te rog...
Eu- Nu mai pot lupta Ana...era copilul meu!
Ana- PE toți ne doare! Te rog!
Eu- PLEACĂ....te rog!
Ana pleacă, iar ma uit pe geam...cum ar fi viata fără mine? L-am dezamăgit pe Brad ,l-am dezamăgit pe Alex ,am omorât un copil...poate lumea ar fi mai fericita și mai buna...eu stric totul! Mereu l-am stricat! De ce nu am putut fi și eu fericita? De ce nu am avut un tata? De ce nu am avut o viata buna? Ce am avut eu....
Ma uit pe raft și vad un cuțit...ma duc în baie și ma închui.Pov Alex ...
Eu- Mă duc la Elena...
Urc sus și vad ca nu e în camera. Bat la usa de la baie și nu răspunde! Usa e încheiată...o nu! Ce se întâmplă...
*între timp jos*
A venit fratele Roxanei ,Andrei....Alex începuse sa urle asa ca toți au urcat sus.
Ana- Alex! Ce se întâmplă?
Eu- ELENA?
Andrei- Stai sa te ajut!
Andrie și Alex împingeau în usa în timp ce Ana o striga pe Elena!
Andrie sparge usa și se duce la Elena cate era cu cuțitul în mana.
Pov Elena...
Baiatul- Ești ok? Ce ai vrut sa faci?
Eu- Plecați!
Alex- Nu!
Heiiii! Sper sa va placa capitolul❤❤❤❤
#needitat❤😘
CITEȘTI
Lumea iubirii
RomanceElena...o fata de 20 ani care ajunge bona familiei Salvatore. Acolo îl întâlnește pe Alex..Un băiat drăguț și atrăgător. Elena se îndrăgostește de el ,dar face tot posibilul să-l tina departe! Dacă vreți sa aflați mai multe citiți ...