Capitolul 7

4.2K 206 14
                                    

Michael :
Coboram scarile cu mainile incrucisate si toata atentia mea este asupra ei. Casa este plina de adolescenți beți insa nici unul nu indrazneste sa urce pe scari dintr-un motiv anonim. Delilah ma trage in sufragerie si in drumul scurt pana acolo i-am putut vedea fundul bombat cum se misca. Are un corp senzational, sani plini si la locul lor, fundul moale si format, picioarele lungi si subțiri, solduri minuscule si desi nu i-am zis inca are femininatatea foarte mică, ce este un lucru adorabil. Înălțimea mea o eclipsează pe ai mei, la fel si latimea. Sunt cu douazeci de centimetri mai inalt decat ea dar asta nu prea conteaza. Ma lasa pe mine sa ma asez primul iar dupa aceea se pune in poala mea asezandu-se comfortabil, frecandu-se de erecția mea pana isi gaseste locul.
-Daca te mai freci mult de mine o sa te patrund in mai putin de doua minute in fata tuturor. Spun eu raspicat la urechea ei, astupand muzica din jurul nostru. Se inroșeste si isi baga capul in scobitura gatului meu, dar inainte isi mai misca de doua ori apasat posteriorul pe umflatuea mea,sarutand linia pulsului scurt. Imi pun mana pe coapsa ei si o lipesc si mai tare de mine daca se poate in fata privirilor din jur. Toti se uita la noi si asta ma enervează.
-Scumpule, ce ai zice sa mergem sa ne distram putin si sa o lasi pe lesinata din bratele tale? O curva isi face prezenta in fata mea, si vocea ei pitigaiata se aude clar peste muzică, astfel Delilah uitandu-se deja la ea si dorindu-i moartea.
-Esti chioară? Nu vezi ca sunt cu iubita in brațe? Vezi-ți de drum. Spun eu rece si dur, un ton pe care nu am apucat sa il folosesc in ultimul timp. Delilah tresare deoarece cuvintele le-a auzit prima data ea fiind aproape, tonul meu fiind unul nou pentru ea. La naiba, am speriat-o cu tonul meu. Curva dispare si eu ii mangai parul copilului din bratele meu, sarutandu-i absent fruntea. Imi pare rau daca te-am speriat. Spun eu si ea face contact vizual cu mine.
-Nu trebuie sa iti para eu. Doar ca sunt eu prea fricoasa. Spune ea si eu chicotesc.
-Nu e adevarat. Nu trebuie sa te sperii. Nu ti-as face niciun rau. Niciodata. Spun apasat si ea aproba încet. Ma apropii de ea si imi lipesc buzele de ale ei tandru. Buzele ei au intre ele buza mea de sus, si buzele mele au buza ei de jos. Ne miscam pe un ritm continuu si placut. Fara sa imi dau seama, ea isi strecoară limba in cavitatea mea bucală si eu preiau controlul făcând sarutul mai salbatic. Cineva ma bate pe umar si ma despart treptat de ea uitandu-ma spre nimeni altul decat fratele ei mai mare.

-Dupa ce plec spune-i si lui Delilah. Fratele lui Thomas, Eduard este aici. Tine-o atenta la tine si ai grija sa nu umble singura,ceva imi spune ca Eduard e aici pentru răzbunare. Spune Luke si eu ma incordez, strangand-o in brate protector. Acesta pleaca si ma intorc dand se privirea confuza a satenei.
-Eduard este aici, Luke a spus ca s-ar putea sa caute răzbunare deci sa nu umbli fara mine prin casa. Spun eu scurt si ea isi mărește ochii.
-Fratele lui T-Thomas? Intreaba mirata si eu aprob. Se avânta mai mult in pieptul meu cautand protectie si eu i-o ofer, inconjurand-o cu totul, ferind-o de ochii curiosi ai lumii. Haide la mine in camera, nu vreau sa mai stau aici. Spune si eu sunt de acord. Se ridica prima si eu ma indrept spre ieșirea din sufragerie lipita de ea. Urcam rapid scarile, ea uitandu-se tot timpul in spate asigurandu-se ca sunt acolo. Deschidem usa si intram înăuntru dar cineva era deja acolo.
Delilah :
O data ajunsi in camera mea imi dau seama ca nu suntem singuri. Acelasi par blond, aceiasi ochi perverși, insa acum sunt inecati in durere, fratele celui care a încercat sa ma agreseve acum este in fata mea ranjind ca un psihopat la mine.
-Delilah...se fute cu unul într-o seara, se sinucide a doua zi pentru ea iar a doua seara ea se fute cu inca unul. Huh, eu i-am zis ca esti doar o pizda pentru ca nu se merita. Următorul lucru ce s-a intamplat dupa micul discurs mincinos si fara nici o logica a lui Eduard, a fost pumnul lui Michael ce aproape l-a mutilat. Tresar puternic si imi inchid ochii asteptand sa se termine.
-Fratele tau a încercat sa o violeze, si cred ca stii ce a urmat apoi. S-a pus cu fata nepotrivită. Ai timp cinci minute sa parasesti casa. Spune Michael si eu deschid ochii. Primii trei doi din fata si doi de jos sunt lipsa in gura plina cu sange a lui Eduard. Fata ii este umflată si vânătă, el neoutand sa se tina nici pe picioare. Este aruncat afara ca o pe o carpa si eu ma uit insistent la sângele de pe covorul meu alb persan. Ma uit cu frica in restul camerei si cand aud apa curgând din baie ma sperii.
-Delilah, ce este scumpo? Ma intreaba Michael si ma ajuta sa ma ridic.
-Se aude apa din baie. Eu nu am lasat apa sa curga. Spun panicata si el imi face semn sa stau pe loc. Din cureaua blugilor scoate un pistol mic negru si nici nu vreau sa stiu de unde il are. Deschide usa alba si mărește ochii. Apa se izbește de picioarele mele si cu o viteza extraordinara inchide usa. Ce este? Intreb curioasă si ma apropii. El se pune in fata usii si se uita in ochii mei panicat.
-Nu o sa treci de usa asta Delilah. E pentru binele tau. Spune el hotărât si eu ma incrunt confuza. Incerc sa il imping dar degeaba e prea puternic.
-E baia mea la naiba. E inundație sau ce Dumnezeu a facut cretinul ala? Intreb speriata de-a dreptul.
-Haide sa mergem sa dormim la mine in noaptea asta. Aprob aparent fara sa imi bat capul si imediat ce se desprinde de usa trec pe langa el si deschid usa.

Tip cu toate puterile mele infricosata de cadavrul plin cu apa din cada mea. Imi pun mainile la gura si cadeam in genunchi daca nu ma prindea Michael in brate. Incep sa plimb cand dau de ochii goi ai fetei roșcate si ma ascund la pieptul barbatului lipit de mine.
-Daca nu ma asculti. Spune pe un ton dojenitor dar bland si iese din camera cu mine in brate. Petrecerea s-a evaporat dinainte dupa cum se pare, si sincer nici nu ma interesează acum motivul. Am un deja-vu puternic atunci cand Michael intra in sufragerie cu mine in brate.
-Ce s-a intamplat? Intreaba Luke, fac un scurt contact vizual cu el si incep sa plang din nou.
-E moartă Luke. Ce vina a avut ea? Intreb printre hohote de plâns si el se incrunta total confuz.
-L-am batut pe Eduard care era in camera ei, l-am dat afara, se auzea apa din baie si cand am fost sa verificam o roscata era in cadă moartă. Explica Michael si eu incerc sa ma linistesc. Luke imi mangaie bratul si ofteaza.
-Cand il prind il omor pe nenorocit. Marâie Mike si eu tresar
-Va rog sa nu mai omorati pe nimeni. Nu mai vreau violenta. Spun uitandu-ma in gol. Toti ofteaza si Michael imi saruta fruntea pentru a nu stiu câta oara in seara asta, un gest parintesc de care eu una tot nu ma satur.
-O sa dormim la mine in seara asta. Nu iubito? Intreabarea sa ma face sa aprob instant. Nu mai vreau sa stau in casa asta atata timp cat cadavrul este acolo.
-Sa ai grija de ea. Spune Luke inainte sa plecam.
-Normal. Il asigura Michael si ma împinge usor din spate. Ma sui pe scaunul din dreapta, lasandu-l pe spate si inconjurandu-mi corpul meu micut cu patura. Șoferul se pune pe locul sau de drept iar inainte de a porni se apropie de mine.
-De ce esti asa de neascultătoare? Ma intreaba el
-Pentru ca pot. Raspund si imi lipesc fruntea de a sa.
-Fetele neascultătoare sunt pedepsite. Spune el uitandu-se la mine serios,  inghit in sec si ma apropii de el si mai tare.
-Da? Pedepseste-mă atunci. Murmur eu peste buzele sale si sarutul ce urmează ma face sa uit de absolut tot. Imi baga mana in parul meu tragandu-mi capul pe spate eu gemand cand limba sa aluneca adanc in cavitatea mea bucală. Ii strang la randul meu parul in pumni si ma despart de el fiindcă numai aveam aer.
-Nu aici puiule, cand ajungem acasa. Spune el si pornește masina. Imi incrucisez mana cu a sa si demaram in trombă spre casa bărbatului de langa mine. Bărbat de care am început sa ma îndrăgostesc, dar bineînțeles ca probabil nu va ști asta niciodata.

Constat ca mă iubești!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum