Arkadaşlar okunma sayısından az yorum ve oy var lütfen.
Ata : Evet
-Komiserim.Adamın evini bulduk sanırım.
-Güzel.Ver adresi.
-Yalnız sizden önce davranıldı ve eve gidildi.Ev terk edilmiş.
-Olsun .Sen yine de ver.
-Peki Kaplıca sokak .............................
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Komiser:Ata ne diyorlar anlat bakalım.
Ata:Komiserim bu adreste kaydı varmış adamın.Ancak ne adam var ne de eşya.
Komiser:Adam çok akıllı.Belli ki yanıltmak istiyor.Karda yürüyüp izini belli etmeyenlerden.Ama her suçlu bir delil bırakır illa ki.Ve o delili bulmak da bizim işimiz.Size güveniyorum gençler.Siz gidin şu eve bir bakın bakalım.
}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Alper:Evet.Bu ev.
Alp:Bir bakalım.
İçeriye girerler.Evde dolaşırken Sevda yerdeki parkenin oynadığını fark etmiş.
"Buraya gelin."
Açelya:Noldu abla?
Sevda yere eğilip oynayan parkeyi zorlar.
Zorladığı gibi de parke açılır.Aşağıya doğru
bir merdiven açılır.
Ata:Vay be.Hiç aklıma gelmezdi.
Aşağıya doğru indiklerinde çuvallarla dolu uyuşturucu var.Üstelik Tarihi Eser Kaçakçılığı.
Alper:Of of bunlar ne?Bu adam müebbet yer ben size söyleyeyim.
Ata:Neyse ne.Ben buraya bir ekip çağırayım.
Şunu çekip istihbarata göndereyim.Üstündeki numaradan bir şey çıkar belki.Evet bu bölüm bu kadardı.Ve şunu söyleyeyim ki Aralık'ın son günlerinde bu hikayeye başladım ve şimdi 55 okunmaya geldi.Ben bile bu kadar beklemiyordum.
Sizde arkadaşlarınıza önerebilirsiniz.