Sırlar Odası

654 17 9
                                    

BU HİKAYEDE ZAMANLA OLAYLARIN PEK İLGİSİ YOK. VOLDEMORTU ŞU AN BİRİNCİ SINIF OLARAK DÜŞÜNMEYİN.

Geçit bir mağaraya açılıyordu. Mağaranın tavanından sarkan sarkıtlar ve yer yer önüne çıkan hayvan iskeletleri mağaraya korkutucu bir hava katıyordu. Tom etrafına bakınarak ilerledi. Asasını çıkardı. Mağara siyah fayanslardan yapılma bir odaya açılıyordu. Fayanslar ayna gibi yansıtıyordu odayı. Odanın diğer ucunda üstüne yedi adet yılan işlenmiş granit bir mühür vardı. Odaya giden yolun iki kenarı da suyla kaplıydı. Odanın bir duvarında bir yazıt olduğunu neden sonra fark etti.

"Lumos" Asası parlayıp yazıtı aydınlattı. yazıtı sesli bir şekilde okumaya başladı.

"Bu oda Salazar Slytherin'in varisine mirasıdır. Eğer Salazar Slytherin'in varisi değilsen buradan ancak kemiklerin çıkacak. Bu oda Salazar Slytherin'in varisine mirasıdır. Bu oda sırlar odası." Tom normalde olsa korkardı belki. Fakat şimdi damarlarında Felix Felicis dolaşıyordu. İçinden gelen bir hisle granit mühre yürüdü. Çatal dilinde konuştu.

"AÇIL" Mühürdeki yılan kabartmaları teker teker geri çekildi. Tüm yılanlar geri çekilince granit mühür açıldı. Tom bir çift gözün kendisine baktığını hissetti. Bir sürünme sesi duydu ve bir ses

"Efendim, hizmetinizdeyim." Mührün arkasından dev bir yılan sürünerek çıktı. En azından yirmi metreydi. Tom

"Basilisk" diyebildi. Az önce hizmetinizdeyim mi demişti? Geri geri yürümeye başladı. Geldiği yollardan döndü ve kızlar tuvaletine çıktı. Çeşmeyi kapatıp hemen dışarı çıktı. Dışarı çıkınca bir kıza çarptı. Kız gülmeye başlayınca bozularak uzaklaştı. Slytherin kulesine doğru yürümeye başladı. Bellatrix ve Lucius'u bulacaktı. Yanından gelen bir sesle duraksadı. Bir Grifindor'du. Asasının elinde olduğunu görünce Tom hiç düşünmeden asasını çekti. Çocuk konuşmaya devam etti.

"Anna'dan bir şey çaldığını duydum Riddle." Tom çocuğun yanında duran ince gölgeyi şimdi fark etmişti. O da Anna olmalıydı. Soğukça gülümsedi.

"Kendine bir kız bulmuşsun." Asasını tehditkar bir şekilde salladı Grifindorlu çocuk.

"Yoksa işini halletmek için seni kullanan bir sürtük mü?" Eh ona böyle yapan çok olmalıydı. Güçlü bir büyücü olmasına rağmen pek de yakışıklı sayılmazdı. Aslında eli yüzü düzgün bile değildi. Çocuk bağırdı.

"Kapa çeneni Riddle, Expelliarmus." Çıkan mavi bir ışık Tom'a doğru fırladı. Tom asasını havaya kaldırdı.

"Protego." Mavi ışın görünmez bir kalkana çarpıp kayboldu. Bu sefer Anna ona bir büyü yolladı.

"Sersemlet" kırmızı ışından yana doğru koşarak fırladı ve asasını kıza doğrulttu.

"Pertificus Totalus" Fırlayan bir ışın kıza çarptı ve kız kaskatı kesilip yere düştü. Grifindorlu çocuk ona bir büyü yolladı. Tom eğilerek büyüden kurtuldu ve asasını Grifindorlu'ya doğrulttu

"Statico" asasından mavi bir elektrik akımı çıkıtı ve Grifindorlu'ya çarptı. Çocuk havada savrulup yere düştü. Tom vakit kaybetmek istemediğinden Slytherin ortak salonuna doğru koşmaya başladı. Kapıyı kapatan portreye şifreyi söyledi.

"Drogio" Portre öne doğru savrulunca portre deliğinden tırmandı ve ortak salona girdi. Lucius ve Bellatrix şöminenin başında konuşuyordu. Bellatrix onu görünce

"Tom, umarım istediğini akmışsındır. Slughornla cezaya boşuna kalmadık heralde?" Tom başını iki yana salladı.

"Hayır Bella, aldım, hem de fazlasıyla." Portre deliğinden yeni tırmanmış olan Narcissa'nın yanında duran Goyle söze karıştı.

"John ve Anna'yı haklamışsın Tom." Tom'un dudakları bir gülümsemeyle kıvrıldı. Bellatrix'in soru dolu bakışlarına

"Yoluma çıktılar" diye cevap verdi. Lucius Narcissa'yı görünce hemen yanına koşmuştu. Birbirlerine bir şeyler anlatıp gülüşüyorlardı. Bella'ya döndü.

"Kimden kurtulmak istersin Bella?" Bellatrix ona meraklı bakışlar atarken o arkasını döndü. Bulanıkları temizleyecekti.

Slytherin'in varisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin