Aaa bölüm gelmiş de bölüm adında (M) varmış? Nasıl oluyor be daha rüya seviyeleri geçilmedi??
Ne olmuş acaba görelim; önceki bölüme bir bakmayı ve hatırlamayı unutmayın :)
~
Yedi yıl önce, Gangnam
Tüm bedenim yumuşacık yatağa konduğunda kapalı gözlerimi açarak beni getiren uzun adama bakıyorum. Gözleri hafifçe kızarmış, hala endişeli. Yatakta rahat bir pozisyon almamı sağladıktan sonra yatağa oturarak üstümü örtüyor. Elleri kolumu tutup emin olmak istermişçesine soruyor.
"İyi misiniz? Ve doktor istemediğinizden hâlâ emin misiniz? Risk almanızı istemiyorum, bu durumda cidden hassas olduğumu anladım. Eğer bir sorun olursa yarın dönerseniz bir ihtimal, haber verin; çünkü cidden başınıza bir şey gelmesini istemem. Eğer arayamıyorsanız mail veya-..."
"Sizce de çok konuşmuyor musunuz?"
Lafını böldüğümde gözlerime bakakalıyor. Gülümsedikten sonra gözlerimi kapayarak bekliyorum. Neden evine geldiğim hakkında bir fikrim yok. Neden ona gelmeyi kabul ettiğime dair en ufak bir fikrim bile yok. Ancak eminim ki bu adam iyi. Çünkü bunu hissedebiliyorum. Ne yaparsa yapsın asla kötü niyeti olmayacağı taraftarıyım. Ve inanıyorum.
Durumdayken düşüncelerimi bölüyor arsızca.
"İlk defa gördüğünüz birini hiç deli gibi arzuladınız mı?"
İstemsizce dudaklarımı ısırarak gözlerimi açıyorum. Kısık gözleri gözlerimin etrafını tararken yavaşça gülümsüyor. "Bunu dememem gerekirdi. Sizi korkutmak istemem, yanlış anlamayın beni."
"Nasıl yanlış anlarım ki? Gayet doğru anladığım taraftarıyım Bay Park."
İç çektikten sonra bakışlarını kaçırarak gülüyor. "Bense güzel olduğunuz taraftarıyım; lakin kabalığımı hoş görün." Ardından ne zamandır tuttuğunu bilmediğim elimi dudaklarına götürüp gözlerime baktıktan sonra öperek ayağa kalkıyor. Elimi yatağa bıraktıktan sonra gülüşü yavaşlıyor.
"Nereye?" Fısıldayışımla birlikte gözlerimi onunkilerden ayırmadan bekliyorum. Kollarını göğüsünde birleştirdikten sonra kafasıyla yanı gösteriyor. "Saat geç, sizi yordum. İyice dinlenin." Ancak gidecek olma girişimine arkasını döndüğünde engel oluyorum; ellerim kolunu kavrayıp onu üstüme çekiyor.
"Henüz beni yormuş sayılmazsınız Bay Park."
Kolları iki yanımda, bana değmemek için çaba sarfediyor. Ancak neden böyle hissettiğimi bilmeden kollarımı boynuna doluyorum.
"Ve evet. İlk defa gördüğüm birini deli gibi arzuladım. Arzuluyorum."
Dudaklarına fısıldadığım vakit kollarını sırtımın arkasına yerleştirerek dudaklarını dudaklarıma bastırıyor. Kapanan gözlerim ılık buharlar bırakırken dudaklarını geri çekerek tekrar öpüyor. Tüm vücudum onu istiyor ve ben ilk defa bu arzu duygusunu tadıyorum. Cinsel aktifliği olmayan ben, şimdi tüm her şeyimi bu adama verme isteğindeyim.
Dudaklarımı sıkıca kavrayan dudakları sayesinde sıkıştırılmış hissetsem de hoşuma gidiyor. Beni emerek geri çekildiğinde gözlerime bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Échecs (M) | ChanBaek √
FanfictionChanyeol, Baekhyun'un rüyalarına girer. -Mortalsoo !!Yetişkin içerik!!