10- Yaşamaya devam edecek gücü bulmalıyım. / mektup

4.4K 300 126
                                    

Bazı şeyler büyüsünü kaybettiğinde gözünüze çekici gözükmez. Bebeğim sen hala büyülüsün. Büyücü olan ben değilim, seni büyüleyen ben değilim ama kesinlikle suçlu olan benim ve sen büyülüsün. Bir şeyi ilgi çekici yapan nedir? İnsanın ahını alan, her şeyi bir anda unutturan nedir? Bebeğim bunun da cevabı basit. Sen bana bakıyorsun ya, hani eğik başınla gözlerime bakarak kollarını boynuma doluyorsun, işte o zaman bunun cevabını buluyorum.

O şeyi ilgi çekici yapan ya kılığıdır ya sensindir.

Yanlış olabilir.

Çünkü sen başlı başına büyüleyicisin.

Ve bunu ne ben yapıyorum, ne kılığın. Sen başlı başına büyüleyicisin.

Kalbimi alıyorsun, tek bakışın bile kalbimi avuçların arasına almana yetiyor ve sen bunu acımasızca yaparken halimi ya da bana olacakları ufacık bile düşünmüyorsun. Ve bebeğim boş ver gitsin. Nasıl istiyorsan öyle yap, nasılsa kalbim avuçlarında. Nasılsa güldüğünde kalbim deliler gibi çarpıyor. Nasılsa bana baktığında deli gibi yoruluyorum güzelliğinle. Aklımsa rüyalarımıza yoruyor. Rüyalarımıza yorup özlem gidermek zor bebeğim. Evet güzelim, sen büyüleyicisin ve bu adamın sana yeniden dönmesine izin verirsin.

Özler misin, özlemez misin?

Bunun da cevabı basit.

Bebeğim, ben seni nasıl ölecekmişim gibi özlüyorsam sen de beni o kadar özlüyorsun.

Döner miyim, dönmez miyim?
Sevebilir miyim, sevemez miyim?
Sevmek istiyorum. Seni hala deliler gibi seviyorum ve seni hala deliler gibi sevmek istiyorum.

Échecs (M) | ChanBaek √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin