Ben bugün nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama sanırım gerçekten birine aşık oldum , bu kadar çabuk olamazdı . Benim gibi bir kız nasıl onun gibi kusursuz birine aşık olabilirdi ki .... Yemyeşil gözleri , siyah ve düzgün saçlar biçimli dudaklar .... Ya ben Mavi gözler , sapsarı saçlar aynı barbie bebeklerden kalır bi yanım yoktu . Bi tanışsamıydım ki kesin sonradan pişman olacağım . En iyisi bi şansımı deneyeyim . Yanına , bankın köşesine otrudum . Yine ben söze başlıyorum nefter ediyorum bundan . Buse : "Selam ben buse adını sorabilirimiyim ?" dediğimde bana bi alıcı gözüyle baktı . Sanki mal beyeniyor hey allahım . Başka biri olsa ben gösteriridimde neyse konumuza dönelim . Can : " Bana mı sordun " ? dediğinde gülmeme engel olamadım .Başka biri yoktu ki zaten orda . İlk defa biri beni güldüyordu gerçekten bu çocukla işimiz var . Buse : " Evet ? de neden .... ne her neyse ben arkadaş olalımmı diyecektim ? " acaba ne diyecek yiyeceğim burda kendimi hadi be ne cevap düşünüyor ya bu ?????? Can : " Olurda daha kim olduğunu bilmiyorum bu arada ben CAN " dedi çok erkeksi bir kokusu var ahh.. ah iç ses bu durumda bile çocuğun kokusunu düşünüyorsun bide hangi parfüm kullanıyorsun ben de alcamda diye sorsaydnın hey allahım yaa .. Bazen kendi kendime sormuyor değilim dünyadaki en enayi iç ses benimkimi diye ama öyle sanırım . Ağzına ne gelirse söylüyor . Buse : " Bende BUSE tanıştığımıza memnun oldum " ama ne memnun nerdeyse çocuğun içine düşücem . Can : " Telefonlaşırız o zaman tabii numaranı verirsen ?? " Buse : " E ee ta tabiii olur ben veriyim hemen " neden önemli biriyle konuşunca hep kekeliyorum lanet olsun dünyaya diye şarkıya başlıyacaktım ki ..... Arkadan bir ses duydum , döndüm Vee ... o kişi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu hayat ikimizin
RomanceBuse sokakta hırsızlık yaparak hayatını sürdüren bir kız aşkın kollarına tutunuyor . İlk görüşte aşk denir ya onunki de aynen öyle oluyor ...