EGE !!! burda ne işi var onun ? Egeye döndüm ve : " Ege senin burda ne işin var dedim şaşkın ama bir o kadarda kızgın .... ne diyeyim yani seni affettim gel barışalım mı ? yok artık daha neler .. Ege : " Aslında barışabiliriz istersen tabi " dedi piç smile yaparak . Buse : " Ben o kadar şeyi sesli mi konuştum !! Hay ağzıma ... " Kesinlikle Can ' ı sevgilim diye tanıştırmalıyım evet . Can ' ın boynuna dolanmış ellerimle , Buse : " Öyle bir şey söz konusu bile olamaz . Ayrıca benim sevgilim var . " Ege : " Oğlum seni uyarıyorum sakın sarkıntılık yapma ona bak çok kötü olur !!! Buse : " Sana noluyor abisi sen kendi isteğinle benden ayrılmadın ? ayrıldın ötesi yok anladın !!!! Can : "Ben gidiyorum aşkım " deyip kulağıma : Telefonla konuşuruz ben sizi yanlız bırakıyım ," dedi ve gitti . Ege : " Eğer ki o çocuğu bi daha yakınlarında görürsem ölümlerden ölüm beğen Buse !!!! " Aha sıçtın buse ne dicen ben seni kandırdım o aslında sevgilim değil mi diceksin ?? hey allahım neden yalan söylersin ki !!! Buse : " Defol git hayatımdan anladın mı !! sen yokken ben neler çektim biliyormusun ki ?? tabi hayatımı altüst etmek tam sana göre bişey demi EGE " Ege : " Tamam Buse ne halin varsa gör tamam mı !!!! " dedi , gözlerinden ateş fışkırıyordu . Bende Tabiiki hala bişiler hissediyorum ona karşı ama onu affedemem hemde aslaa A ' lar büyük . Yolda götü kalkmış 70 yaşında ama hala 30 yaşında gibi görünen teyzenin çantası aldım . Teyzecim bunlar sana fazla kardeş payı yaparız . Hemen bizim meydana koştum . Allahım ne yapıcam ben yanlış sokağa girmişim . Yolda Canla karşılaşıyorduk az kalsın . Öldüm öldüm dirildim . Hakkatten ben bu çocuğa bişeyler hissediyorum . Duyanda aşık oldum sanır ! Peki ya aşık oldunsa BUSE malı kendi kendine gelin güvey oldun sende !!! Allahım ya rabbim ben nerelere gidem kafamı hangi taşlara vurayım bilmiyorum ki ?? En iyisi burdan başka sokağa taşınmak . Bizim Hazal ' ı aradım : " Hazal nerdesiniz hemen ordan gidin hemen " diyip telefonu yüzüne kapattım . Koşar adımlarla ordan ayrıldım . Peki ben nereye gideceğim . Yağmur yağıyor bide ne diye aklına gelmez yağmur yağacağı be Buse !!! Sonra böyle götün donra hasta olursun . Önüme gelen ilk taksiye atladım ama nereye gideceğimi bilmiyorum . Acabaa Can ' ı arasamda onlara mı gitsem ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu hayat ikimizin
RomantizmBuse sokakta hırsızlık yaparak hayatını sürdüren bir kız aşkın kollarına tutunuyor . İlk görüşte aşk denir ya onunki de aynen öyle oluyor ...