Kihyun * Monsta X*

175 11 0
                                    

Imagineaza-ti ca ...

Faci naveta pentru a ajunge la liceu .
Dimineața , pleci pentru a aștepta mijlocul de transport și acolo , vezi niște băieți pe care îi cunoști și un fost coleg de clasa . Dar când sa te salute fostul coleg telefonul tău începe sa sune . Când observi cine te suna preferi sa nu răspunzi dar suna o data , de doua ori , de trei ori pana când te enervezi și răspunzi...Nu apuci sa zici ceva ca domnul care te-a sunat începe " neata raza mea de soare , frumoasa mea ,vezi ca te aștept la stație când ajungi !" Iar tu enervata ca naiba zici " ce naibii..Nu iar" el " am murit fără tine astea doua zile , abia aștept sa te vad". Fără sa te mai gândești îi închizi telefonul și privești disperata spre blocul din fata ta .
Colegul tău Îți zice " Opaa,  cineva are admirator "
Tu" Dute  mai !! As prefera sa stau cu un vampir decât sa îl mai suport pe Kihyun".
Începe sa rada dar nu mai zice nimic .
Când ajungi la stație, cobori cu grija însă când vezi ca acolo , chiar te  astepta , încerci sa te ascunzi printre oameni însă te observa și vine și te îmbrățișează,  iar la cât de mult îl suporți îi dai una la comori , îl privești urat și pleci spre copii cu care venisei,  sa nu uitam ca printre acei băieți era fostul tău crush care se uita destul de urat la ăla care a avut tentativa de a te lua de brațe.
În nici mai puțin de jumătate de minut vine înapoi spre tine și Îți oferă un trandafir . Desigur ca îl iei și îl bați cu el în cap .
După, te întreabă dacă vrei sa îl săruți. La început aveai de gând sa zici nu dar apoi ti-a venit o idee excelenta . Îl trântești de un zid și când vezi ca își tuguie buzele faci o fata dezgustata și Îți iei sticla de apa pentru a îl uda . Neasteptandu-se la asta se uita nedumerit și tu desigur razi ca o tâmpită.
Băieții râdeau și ei și apoi Kihyun vine spre tine zicând ca tot te sărută el și când auzi asta zici " nu nu nu" și fugi ca o nebuna cu scopul de a scăpa cât mai repede.





Imaginează-ți că ... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum