Taeyang ( Big Bang )

639 21 20
                                    

Mama ta te anunță că tu , mai ai un frate .
Normal că faci ca o crizată pentru că de ce nu ?
Mama îți spune că în o oră va sosi și fratele tău cu niște prieteni .
Când sosesc , vezi o adunătură de băieți , și , nedumerită fiind , faci o față care îi face pe toti sa strige "Awww" "Cuteeee" "Seamănă cu T.O.P"

Unul dintre ei , vine și te i-a în brate , însă , orgoliul puternic nu te lasă să il îmbrățișezi si tu .
Gândurile și întrebările nu te lasă în pace " De ce ?" " De ce eu nu știam că am un frate ?" " De ce mi-au ascuns ?" " De ce nu a stat aici , presupusul meu frate?"

Ai atâtea întrebări la care știi sigur că nimeni nu ți-ar răspunde concret .
Te desprinzi din îmbrățișarea primită și le oferi tuturor priviri urâte .
Ieși din casă trântind ușa în urma ta , și pleci ..pe oriunde .

Nu sti cum să mai reacționezi , ești mai nesigură ca niciodată .
Te întorci acasă și când esti observată , toti se uită ciudat la tine .

Tatăl tău se apropie și îți spune " Acum , că fratele tău a revenit ... tu poți pleca unde dorești . Ai fost făcută dintr-o greșeală și oricum Taeyang e mai bun ca tine . Sper ca dimineață să nu te mai găsesc aici , înțeles ?"
" Da "
Urci în ++camera ta++ și cel ce ți-a distrus viața intră și .."Îmi pare rău ***** (numele tău). Nu credeam că o să se întâmple asta "
"*****************" (posteaza intr-un comentariu cu ce i-ai răspunde)

Imaginează-ți că ... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum