Deci , stiu sigur că măcar 7/10 din cele care-mi citesc cartea are un crush și cum nu prea știu ce să mai postez m-am gândit să fac mai multe serii SPECIAL .
============================
1 (pov la pers l )Este ora 10:34 dimineață și nu vreau să mă dau jos din pat nici leșinată . Îmi așez capul pe perna pufoasa și încerc să adorm la loc .
Intrată în tărâmul viselor privesc totul și încep .
Lângă mine sunt doi băieți și o fată .
Fata este prietena mea cea mai bună și băiatul ce stă lângă mine este fostul crush iar celalalt este un tip care mă place .
Plictisiți fiind , jucăm adevăr sau provocare . Începe fostul crush , alege provocare . Bff îl provoacă să mă ia într-o îmbrățișare de prin spate și să stea așa până la finalul jocului . Cel ce mă place îl provoacă să facă cele mai urâte fețe iar eu îl provoc să facă o față de cățel plouat .
Nu îmi dau seama de ce , dar o ales provocarea prietenei mele .
Mă i-a în brațele sale și își așează mâinile pe talia mea ținându-mă pentru a nu pleca pentru că și-a dat seama că eu nu prea eram de acord fiindcă privirea pe care i-am oferit-o la făcut să își dea seama de intențiile mele .
Adică ...e cam ciudat să stai așa în brațele cuiva pe care ai plăcut.
Își așează capul pe umărul meu și .....Mă trezesc cu gândul la acel vis .
Încerc să mă dau jos din pat însă amețită fiind m-am împiedicat de propiile picioare și am picat jos .
Ies din camera mea și pe hol dau de mama și îi zic "Neata" ...Îmi aruncă o privire amuzată și Îmi spune " E ora 13:36 și tu spui neata , ești foarte normală "Pe la ora 14:45 mă hotărăsc să merg la magazin și după ce mă întorc dau de privirea fostului crush care mă privea pătrunzător în ochii de parcă ar fi încercat să-mi citească gândurile . Mă uit si eu la el câteva clipe până mă trezesc din transă ...mă pierdusem în ochii lui . Clar sunt dusă cu pluta pe ocean .
Intru în casă și merg la bucătărie făcându-mi un sandwich . După ce il termin consum și ceea ce mi-am luat de la magazin și mă așez pe pat . Îmi iau telefonul și văd că nu găsesc nimic interesant și mă gândesc să ma schimb în alte haine și să ies pe afară .
Se pare că am avut noroc ..am întâlnit câțiva prieteni și mi-am petrecut timpul cu ei .
.................................................Dacă vă plac seriile SPECIAL să îmi spuneți pentru a ști dacă continui cu ele mai des sau mai rar .
Acest capitol a fost inspirat dintr un film de comedie doar ca am.mai schimbat eu cate ceva