Cha Eun-Woo* Astro *

196 6 3
                                    

Imaginează-ti că

Vacanta de vara *  esti la bunici * a venit și căldura de afară te face sa vrei să renunți și la tricou ...Îți vine o idee , oh și ce mai idee . Sa te duci la piscina din curte , Oricum e mare și larga . Îți îmbraci costumul negru de baie , verișoara ta își ia și ea costumul roșu iar cei doi verișori se dezbracă pana rămân în boxeri și se arunca primi în piscina . Când îi vezi te pufnește un ras , însă preferi sa nu faci ca o nebuna și te arunci și tu în apa fix peste verișorul ăla de 17 ani , verișorul ăla pervers . Da da si ce sa faci când începe sa te gâdile? Încerci sa îl stropești cu apa dar Cum are mai multa putere te baga cu capul în apa , și tu , fata deșteaptă îl ciupești de picior și îl bagi cu capul în apa . Ca sa fiți chit , nu?
Auzi ca bate cineva la poarta și din curiozitate ridici privirea sa vezi cine e . O și vai cine e ?! Fostul crush , cu mama lui și fratele sau .
Mama ta , persoana drăguță le zice celor doi sa vina sa se distreze cu noi și ea pleacă cu mama celor doi .
Varul tău, YoonGi ^cel de 17 ani^ observând  Cum te ai strâmbat când aud venit cei doi , te ia în brațe și își așează capul pe umărul tău . Te uiți la fostul crush pe numele sau Cha Eun-Woo și te bufnește iar râsul când îl vezi atât de încordat .
Te întorci și Îți vezi celălalt var Cum sare pe tine și ajungeți ambii la fundul piscinei . Când te ridici îl vezi pe Jimin Cum se joaca cu verișoara ta și,  copilul ăla bun care ești te determina sa te duci la fostul crush și sa îl bagi cu capul în apa și sa sari peste el . Pana la urma trebuie și el sa se distreze , nu?
Când iese din apa cu șuvițele alea ude atât de mrrr , cu ochii aia negri și cu buzele alea pline Îți vine să înnebunești. El , de ce ia decizia sa te ia în brațe nu Îți dai seama ,dar YoonGi când vede te ia din brațele lui și îi spune " dacă o vrei în brațele tale discuta cu mine"

Imaginează-ți că ... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum