Γεια σας,θα προσπαθησω να ανεβαζω οσο πιο γρηγορα μπορω και οσο πιο μεγαλα κεφαλαια γινεται.Καλη αναγνωση.!
Σημερα ειναι η πρωτη μερα δικια μου και της κολλητης μου στην σχολη.Απο το πρωι εχω ξυπνησει μεσα στην ενταση και το αγχως για το τι θα γινει.Ευτυχως δεν θα ειμαι μονη μου θα σε ολo αυτο..Ειναι 11 η ωρα και ειπαμε με την Αγαπη να παμε για εναν καφε για να χαλαρωσουμε λιγο.Ετσι ετοιμαζομαι βαζω το αγαπημενο μου τζιν, μια καινουρια μακρυμανικη μπλουζα σε χρωμα μωβ (που ειναι και το αγαπημενο μου) και εχει μια σταμπα που λεει 'everything will do well if you try' και φυσικα τα stan smith μου.Δεν θα βαφτω .Εχει παει η ωρα ηδη 11 και 20 παιρνω κλειδια,λεφτα και κινητο και φευγω γιατι πρεπει να παω απο το σπιτι της Αγαπης για να φυγουμε μαζι.Για καλη μου τυχη ειναι ετοιμη και φευγουμε αμεσως απο το σπιτι της δεν ειμαι καθολου ανθρωπος της υπομονης.Πηγαμε σε μια κεντρικη καφετερια περαγγειλαμε τα συνηθισμενα εγω χυμο ροδακινο και η Αγαπη μπανανα βυσσινο.Με την κουβεντα περασε η ωρα πολυ γρηγορα, παντα απορρω ομως που βρισκουμε θεματα συζητησεις αφου και κατι καινουριο να συμβει στην ζωη μας σχεδον παντα ειμαστε μαζι,εχουμε ομως μονο 2 ωρες για να ετοιμαστουμε και να παμε στο μαθημα οποτε καιρος να αφησω τις χωρις λογο σκεψεις μου και να γυρναω σπιτι γρηγορα.Τρωω λιγο απο το φαγητο που ειχε φτιαξει η μαμα μου και μπαινω να κανω ενα ντουζ για να φυγω ξανα,θα περασει η Αγαπη με τον πατερα της σε 10 λεπτα να με παρουν και να παμε στην σχολη.Ετσι πρεπει να βιαστω για να μην περιμενου, βγαινω απο την μπανιερα σκουπιζωμαι και διαλεγω τα ρουχα που θα φορεσω την πρωτη μερα στην σχολη .Οταν ειμαι ετοιμη να κλεισω την πορτα απο το δωματιο μου για να κατεβω κατω να περιμενω ακουω τον ηχο του μηνυματος στο κινητο μου,το ανοιγω και ειναι απο την Αγαπη μου λεει πως ειναι απο κατω κατεβαινω και φευγουμε.Φτασαμε στο ιεκ και ειμαστε ετοιμες να μπουμε μεσα οταν βρισκουμε κατι γνωστα παιδια απο το λυκειο και καθομαστε λιγο μαζι τους για να περασει η ωρα μεχρι να χτυπησει το κουδουνι.Το κουδουνι χτυπαει και ειναι η ωρα να παμε στην αιθουσα για την καθορισμενη ενημερωση.ευτυχως δεν διηρκησε πολυ και μπηκαμε στην ταξη για να γνωρισουμε την πρωτη μας καθηγητρια. Μου φανηκε συμπαθητηκη της συστηθηκαμε και μας μιλησε για το τι θελει απο μας στα μαθηματα της και ετσι περασαν 2 ωρες.Μας πληροφορισαν πως θα κανουμε αλλες δυο ωρες και μετα θα φυγουμε.Σημερα θα γνωριζαμε αλλη μια καθηγητρια μας που θα την ειχαμε σε δυο μαθηματα αρκετα σημαντικα παλι καλα γιατι ηταν πολυ κατανοητη σε αυτα που ελεγε και δεν θα υπηρχε προβλημα,μας ειπε πως θα μας στειλει στα email μας σχετικες πληροφοριες με τα μαθηματα της και βιβλια για να διαβασουμε.Η πρωτη μερα ελαβε τελος.Πανω που πηγα να φυγω με την Αγαπη απο την ταξι επεσα πανω σε ενα αγορι ψιλο λεπτο και γεροδεμενο,αρκετα ομορφο οφειλω να ομολογησω, του ζητησα συγνωμη και πηγα να φυγω αλλα μου επειασε το χερι και με σταματησε. Μου συστηθηκε ως Δημητρης και μου χαμογελασε του ανταπεδωσα το χαμογελο και του ειπα το δικο μου ονομα.Εκεινη την ωρα με φωναξε η Αγαπη και μου ειπε πως πρεπει να φυγουμε αν θελουμε να προλαβουμε το αστικο για το κεντρο,ετσι του ειπα αντιο και εφυγα.Λιγη ωρα αργοτερα εφτασα σπιτι και η ωρα εχει παει 8 και 15 οποτε λεω να φαω,να χαζεψω λιγο τηλεοραση και θα κανω ενα μπανακι να χαλαρωσω για να ειμαι ετοιμη για υπνο.Αφου εχω βγει απο το μπανιο και εχω βαλει πιτζαμες ξαπλωνω στο κρεβατι και λεω να μπω λιγο facebook να μιλησω με την Αγαπη και με τα αδερφια μου που εχω να τους μιλησω απο χθες αφου και εγω και εκεινοι ειχαμε δουλειες.Καθως μπαινω βλεπω πως εχω 5 αιτηματα φιλιας ολα ειναι απο παιδια απο την σχολη (την Ηλεκτρα,την Μαρια,την Κωσταντινα και τον Μανωλη)και το τελευταιο μαλιστα ειναι απο τον Δημητρη.Τα αποδεχομαι ολα νεος κυκλος στην ζωη μου αρα ειναι καιρος και για νεες γνωριμιες.Κλεινω την συνομιλια και πριν κλεισω το wifi λαμβανω ενα email απο την δευτερη καθηγητρια που ειχα σημερα.Εχει στειλει τα βιβλια και της σημειωσεις οπως μας ειχε πει αλλα γραφει και κατι ακομα, πως δεν θα συνεχισει να εργαζεται στο ιεκ για προσωπικους της λογους και πως την αλλη βδομαδα την τριτη αλλα και την ημερα που την ειχαμε θα εχουμε εναν καινουριο καθηγητη.Κριμα σκεφτομαι γιατι την ειχα συμπαθησει αλλα κρυφα μεσα μου ευχομαι τουλαχιστον ο καινουριος να ειναι ωραιος και νεος να υπαχει ενα ενδιαφερον βρε παιδι μου για παρα πανω μαθηση..Τεσπα οτι ειναι να γινει θα γινει και ετσι κλεινω το wifi και μαζι με αυτο και τα ματια μου.Αυριο ειναι μια καινουρια μερα στην σχολη και ευελπιστω να περασει σχετικα ευκολα οπως η σημερινη.
Αυτο ηταν το δευτερο κεφαλαιο ελπιζω να σας αρεσε και να σας κρατησε το ενδιαφερον απο την αρχη μεχρι το τελος...!!!Καλο βραδυ <3
YOU ARE READING
Με την πρωτη ματια.!
RomanceΜια κοπελα στο πρωτο ετος των σπουδων της,γνωριζει εναν πολυ ομορφο ανδρα. Δυστυχως ομως ειναι ο καινουριος καθηγητης της.Αυτος ο ερωτας ειναι οντως μονοπλευρος η οχι? και αν αυτος ο ερωτας ειναι αμοιβαιος θα μπορεσει να γινει σχεση? και να αντεξει...