Η αποκαλυψη.!

67 3 0
                                    

POV Νικολετας

Ειναι 12 και 30 και ακομα περιμενουμε να βγουν ολες οι εξετασεις του πατερα μου.Ειμαι στην αγκαλια της μαμας μου και διπλα μας ειναι η Χαρα,η Αγαπη και ο Θοδωρης.Εν τω μεταξυ οι δυο τελευταιοι πρεπει να ειναι μαζι ετσι τουλαχιστον φαινεται απο τον τροπο που κοιταζονται, θα μαθω αργοτερα ομως γιατι τωρα το μονο που με ενδιαφερει ειναι να μην εχει απολυτως τιποτα ο μπαμπας μου και να φυγουμε απο εδω μεσα οσο πιο γρηγορα γινεται.Τελειωνοντας την φραση μου η πορτα ανοιγει και δωξα τον θεο ειναι ο γιατρος,μας πλησιαζει και μας λεει<Μην ανησυχειτε ολα ειναι καλα απλος ο κυριος Θεμης μαλλον πως παρα εφαγε σημερα και το πεπτικο του συστημα δεν ανταπεξηλθε οσο θα επρεπε σε αυτη την κατασταση.Μπορειτε οποτε θελετε να τον παρετε και να φυγετε ειναι απολυτα καλα απλος ας προσπαθει να μην τρωει πολυ το βραδυ.Ενταξει?><Σας ευχαριστουμε γιατρε,φυσικα θα κανουμε οτι μπορουμε>ειπε η μαμα μου<καλο σας βραδυ >και συμπληρωσαμε ολοι μαζι.Μετα πηγαμε να βρουμε τον πατερα μου και να τον παρουμε απο εδω μεσα.Ολα ειναι καλα τωρα που ειμαστε επιτελους στο σπιτι μας,ο Θοδωρης δεν μας ακολουθησε λογικο βεβαια τον ευχαριστησα που μας συμπαρασταθηκε και ηταν μαζι μας ολη αυτη την ωρα . Εκεινος κατι ειπε με την Αγαπη και αργοτερα εκεινη ηρθε μαζι μας.Τα αδερφια μου τα ενημερωσαμε οτι ειμαστε στο νοσοκομειο οσο ακομα βρισκομασταν εκει και η Ελινα αφου δεν ηταν κατι σοβαρο ειπε πως δεν θα ερθει Ελλαδα αλλα θα μας επισκεφτει σε κανα μηνα,ο αδερφος μου θα ερθει την αλλη Κυριακη να μας δει.Αν ηταν κατι σοβαρο παντως αυτο με τον μπαμπα θα ερχοταν σιγουρα αυριο κιολας του εχει μεγαλη αδυναμια.Αυτη η μερα ηταν σκετη κουραση,δεν αντεχω αλλο λεω σε ολους καληνυχτα και παω για υπνο.Πριν κοιμηθω στελνω καληνυχτα στην Αγαπη που οπως ερχομασταν απο το νοσοκομειο την αφησαμε σπιτι της και της θυμισα πως εχει να μου πει με καθε λεπτομερια αυριο οτι συνεβει αφοτου εφυγα απο το μαγαζι μεχρι και που φτασανε στο νοσοκομειο με τον Θοδωρη.

Η Κυριακη δεν καταλαβα πως περασε με το να ειμαστε ολοι πανω απο τον πατερα μου για να μην φαει πολυ και για να τον ρωταμε αν θελει κατι και πως αισθανεται.Ειχαμε και καθαριοτητα οποτε καταλαβατε χαμος στοιχημα να καθησα και 2 ωρες συνολικα ολη την ημερα αλλα το βραδυ ξαπλωσα απο νωρις.Λιγο ακομα να καθομουν ορθια και θα κατερρεα.Το μονο που δεν αλλαξε απο τις προηγουμενες 2 μερες ηταν η σκεψη μου που ηταν κολλημενη στον Ανδρεα και τον εχω δει μονο δυο φορες φαντασου να τον εβλεπα καθημερινα ελεγα απο μεσα μου καθε φορα που επιανα τον εαυτο μου να ξεφευγει απο το παρον και να περιπλανιεται στην μερα που τον γνωρισα.Αν δεν ειχε γινει ολο αυτο με τον πατερα μου ισως να καταφερναμε να μιλησουμε ξανα αφου ηταν και αυτος στο ιδιο μαγαζι,αλλα λενε οτι ολα για καποιο λογο γινονται.Ισως να ειναι καλυτερα που δεν ειχαμε αυτη την ευκαιρια.

Με την πρωτη ματια.!Where stories live. Discover now