Κατι διαφορετικο

58 1 0
                                    

                                                                             POV Ανδρεα

Ειναι Παρασκευη μεσημερι και απο το μυαλο μου δεν μπορει να φυγει η μορφη της κοπελας που εβρεξα καταλαθος το πρωι με το αμαξι και ως καλος κοπανος δεν σταματησα να της ζητησω ουτε ενα συγνωμη.Δικαιολογημενα μετα μου την ειπε και εγω στην θεση της αυτο θα εκανα.Αυτο ομως που με πειραξε ηταν που αρνηθηκε να ερθει μαζι μου οταν της προτεινα να την παω οπου θελει αλλα μολις ηρθε ο αλλος ο φλωρος ειπε αμεσως ναι στο να παει μαζι του.Τι παραπανω εχει δηλαδη αυτος απο εμενα? απο ομορφια παντως ο τυπος δεν βλεποταν.Το μονο θετικο ειναι πως δεν νομιζω αν τρεχει κατι αναμεσα τους ,μπορει να συμβαινει γιατι βιαστηκε να διακιολογηθει οατι την ρωτησα πληροφοριες για μια οδο.Τελος παντων πρεπει να την βγαλω απο το μυαλο μου γιατι την Τριτη πιανω δουλεια και πρεπει να ειμαι συγκεντρωμενος και εκτος αφτου δεν ξερω γιατι βρισκοταν στην σχολη. Δεν μπορεσα να ρωτησω πληροφοριες, λες να ειναι μαθητρια? Ας παρω τηλεφωνο τον κολλητο να μιλησουμε λιγο για να ξεχαστω.Βγαζω το κινητο απο την τσεπη μου και τον καλω αργει λιγο να απαντησει και οταν το κανει ακουω την φωνη του καπως.<ελα ρε μεγαλε σε ακουω καπως εγινε κατι ?><ναι ρε βλακα εγινε ξερεις τι ωρα ειναι?> <ξερω 3 και 30><ε μαθε λοιπον πως τετοια ωρα ο κοσμος κοιμαται><ω ρε φιλε σε ξυπνησα? σορυ><δεν πειραζει αλλα κλεισε για να κοιμηθω><οκ καλο υπνο τα λεμε μετα εμεις>.Το κλεισαμε και παω στην κουζινα να πιω λιγο νερο αλλα μπερδευω τα ντουλαπια ημαρτον δεν θα τα συνιθησω ποτε, βεβαια εχουν περασει μονο 5 μερες που μετακομισα μονος μου χωρις τους γονεις και την αδερφη μου σε αυτο το σπιτι.Αφου πινω το νερο παω να δω τηλεοραση μεχρι να παρει την αποφαση ο κολλητος μου να ξυπνησει μηπως κανονισουμε να κανουμε κατι.Ευτυχως δεν αργησε να παει 5 και 30 και ξανα καλω τον Τεο ελπιζω να εχει ξυπνησει τωρα.Το σηκωνει αμεσος<εισαι τυχερος μολις ξυπνησα><αι καλα,θα κανουμε τιποτα αποψε?><οχι γιατι δουλευω,αν θες ομως παρε τον Χαρη να κονονοισετε><μπα αστο ,καλο παιδι ο Χαρης αλλα την προηγουμενη φορα που βγηκα μονος μου μαζι του με ειχε πρηξει για την πρωην του.Μου φτανουν τα δικα μου δεν θελω και αλλα><γιατι εσυ τι επαθες με την πρωην σου?><δεν επαθα τιποτα με την πρωην μου,δεν εχουμε επαφες πλεον.Με μια καινουρια εχω το προβλημα θα σου πω ομως απο κοντα ><ενταξει θες να πουμε για Σαββατο κατα τις 10 το βραδυ που θα δουλευω και πρωι?><εγω ειμαι μεσα><ωραια σε αφηνω ομως τωρα γιατι πρεπει να ετοιμαστω για την δουλεια><α οκ καλη δουλεια><ευχαριστω>.Μολις τελειωσαμε με την κουβεντα πηγα στο υπογειο που εχω τα οργανα γυμναστικης και ξεκινησα να γυμναζομαι με την ελπιδα πως το μυαλο μου θα ξεφυγει απο εκεινη που σαν να μου εχει κανει μαγεια την σκεφτομαι συνεχεια.Τα καταφερα ως ενα βαθμο, σκεφτομουν καθως ανεβαινα τα σκαλια του υπογειου για το κυριως σπιτι.Μολις φτανω στο δωματιο μου βλεπω το ρολοι και η ωρα εχει παει 8 και ετσι λεω να παω να κανω ενα μπανιο με καφτο νερο για να χαλαρωσω και να πεσω για υπνο.

Με την πρωτη ματια.!Where stories live. Discover now