POV Νικολετας
Σημερα ειναι Κυριακη και απο εχθες το βραδυ εχει ερθει απο Κρητη ο αδερφος μου ο Ιασων με τον φιλο του τον Μανο που ειναι και νομικος συμβουλος στην εταιρεια του.Η εταιρεια ασχολειτε με σκαφοι αναψυχης .Ο αδερφος μου ηρθε να δει τον μπαμπα αλλα εφερε και τον Μανο για κατι συμβολαια που θελει να κλεισει με μια αλλη εταιρεια της πολης μας.Δεν τους πολυ προλαβα οταν ηρθαν γιατι ημουν εξω και οταν επεστρεψα απο την εξοδο μου ειχαν τελειωσει το βραδινο τους και θα πηγαιναν για υπνο οποτε εκατσα πολυ λιγο μαζι τους.Ακομα και τωρα ο Μανος εχει βγει για να συναντησει εναν παλιο του φιλο που μενει εδω και θα επιστρεψει το μεσημερι για να φαμε ολοι μαζι.Η Χαρα δεν τους συναντησε καθολου γιατι θα αργουσε να επιστρεψει απο την δουλεια, απο τοτε που πηρε την προαγωγη στην διαφημιστικη εταιρεια που δουλευει αργει πολυ καθε μερα.Λογικο βεβαια,η καρεκλα της διευθυντριας θελει πολλες θυσιες.Θα εχουμε σημερα την ευκαιρια να κατσουμε μαζι τους ομως .Ειμαστε απο το πρωι στην κουζινα με την μαμα μου και μαγειρευουμε η Χαρα δεν ειναι εδω για να βοηθησει γιατι την πηρε τηλεφωνο μια συναδελφος της και πηγε απο το σπιτι της για κατι θεματα της δουλειας.Η ωρα περασε και εγω με την μαμα μου στρωνουμε το τραπεζι,πριν λιγο γυρισε και ο Μανος απο την βολτα του και τωρα ολοι οι ανδρες ειναι στο σαλονι και βλεπουν τηλεοραση.Η πορτα ακουγεται αρα ηρθε και η Χαρα.Την χαιρεταμε και την παω στο σαλονι να καλωσορισει τον Ιασων και τον Μανο και για να τον γνωρισει κιολας.Μολις φτανουμε εκει και τα βλεματα του Μανου και της Χαρας συναντιουνται ειναι σαν ο χρονος να σταματησε κανενας απο τους δυο τους δεν κανει τιποτα οποτε παιρνω εγω τον λογο και τους συστηνω Ν<Μανο να σου συστησω την αδερφη μας> δεν προλαβαινω να τελειωσω την προταση μου και ο Μανος λεει <την Χαρα.Με την Χαρα γνωριστηκαμε πριν απο απο καποιες ωρας στο σπιτι του φιλου μου> Ν<ε και η Χαρα τι εκανε στο σπιτι του φιλου σου?> Χ<ο φιλος του ειναι το αγορι της Μαρινας απο την δουλεια που πηγα για να βρω> Μ<ναι> Ν<α τι συμπτωση> Ι<ναι, μια χαρα τοτε.Εγω πεινασα οποτε δεν παμε προς την τραπεζαρια σιγα σιγα?> Ν<παμε ειναι ολα ετοιμα>.Αφου κατσαμε στο τραπεζι και αρχισαμε το φαγητο αναμεσα στον Μανο και την Χαρα παρατηρησα μια αμηχανια και συχνα κοιτουσε εντονα ενας τον αλλον,λες να μην γνωριστηκαν μονο και να εγινε και τιποτα αλλο? πρεπει να μιλησω μετα με την Χαρα.Το δειπνο τελειωσε και αρχισαμε να μαζευουμε το τραπεζι εγω με την Χαρα οι υπολοιποι βγηκαν λιγο στην βεραντα να κατσουν.Τωρα ειναι η στιγμη για να την ρωτησω σκεφτηκα και δεν εχασα χρονο.Την πιανω απο το χερι και την βαζω να κατσει στο τραπεζι Ν< αστα αυτα θα τα ταχτοποιησουμε σε λιγο,πριν στο σαλονι και μετα στο τραπεζι ενιωσα αμηχανια αναμεσα σε σενα και τον Μανο,εχει γινει κατι?> Χ<τιποτα δεν εχει γινει απλος θα του ηρθε ξαφνικο και αυτου οπως και εμενα που γνωριστηκαμε στης Μαρινας και μετα βρεθηκαμε και εδω.> Ν<αι καλα αρχισες και εσυ την μυστικοπαθεια οπως η Ελινα πριν φυγει για Αγγλια?> Χ<οχι βεβαια απλος δεν υπαρχει τιποτα για να σου πω> Ν<δηλαδη η αμηχανια δεν προερχοταν επειδη σου αρεσει και του αρεσεις?> Χ<τι λες παιδι μου δεν συμβαινει κατι τετοιο> Ν<καλα με επεισες τωρα> Χ<καλα ενταξει μου αρεσει αλλα αυτο δεν παει να πει οτι του αρεσω και εκεινου ουτε οτι θα γινει κατι μεταξυ μας> Ν< ας γελασω και εκεινου του αρεσεις το ειδα εγω στο βλεμμα του οταν σε κοιτουσε και σχετικα με το αλλο ποτε μην λες ποτε> Χ < λεω ποτε γιατι τα παιδια θα κατσουν δυο μερες εδω μονο και μετα θα φυγουν> Ν<καλα αυτο μην σε απασχολει σκεφτηκα κατι που θα τους κρατησει λιγο παραπανω εδω και δεν θα σταματησουν και οι επαφες σας και οταν φυγουν για Κρητη> Χ<τι εχεις στο μυαλο σου παλι? αχ σε φοβαμαι εσενα> Ν<δεν χρειαζεται να με φοβασαι ολα θα πανε καλα ειμαι σιγουρη.Σηκω τωρα να τελειωσουμε με τα πιατα,πριν βιαζοσουν> Χ<καλα δεν θα μου πεις τι σκεφτηκες?> Ν<θα το μαθεις εν καιρο> Χ<κανονισε κακομοιρα μου> Ν<εχε μου εμπιστοσυνη> Χ<καλααα>.Οταν τελειωσαμε και εμεις με τα πιατα πηγα πανω στο δωματιο μου και πηρα τηλεφωνο την Αγαπη να δω τι κανει Ν<ελα κολλητουλα πως παει?> Α<ωραια εφαγα με την οικογενεια μου και τωρα ειμαι με το Θοδωρη βολτα, εσυ?> Ν<μια χαρα σε βρισκω,δωσε του χαιρετισματα.Εγω που αλλου? σπιτι και εμεις φαγαμε,ηρθε και ο αδερφος μου με εναν φιλο του απο Κρητη και τωρα ανεβηκα στο δωματιο μου για να σε παρω να δω τι κανεις > Α <καλα εκανες,ωραια δωσε τους χαιρετισμους μου στον Ιασωνα> Ν<οκ θα δωσω αντε σε αφηνω τωρα για να μην σας ενοχλω.Τα λεμε, φιλια> Α<φιλια>.Παει και αυτο παμε τωρα κατω να οργανωσω και το θεμα της Χαρας με τον Μανο. Κατεβαινοντας την σκαλα ειδα τον Ιασωνα να καθεται μονος του στο σαλονι ωραια την καταλληλη ωρα κατεβηκα.Πηγα και καθισα διπλα του, Ν<αδερφουλη γιατι καθεσαι μονος σου?> Ι<με πηραν ενα τηλεφωνο και ηρθα εδω να μιλησω με την ησυχια μου και τωρα θα εβγαινα εξω> Ν<καλα τωρα που ηρθα κατσε να μιλησουμε λιγο,πες μου τα νεα σου> Ι<τι να σου πω βρε Νικολου μου ολα ειναι καλα.Η εταιρια παει σχετικα καλα αλλα λογικο ειμαστε στην αρχη ακομα,με την Ναντια ο αρραβωνας μας ειναι υγιης.Την υγεια μας την εχουμε ολοι,το μονο που με ανησυχει λιγο ειναι η Ελινα εχω να μιλησω μαζι της παρα πολυ καιρο την εχω παρει 100 τηλεφωνα και συνεχεια εχει δουλεια και μου λεει πως θα με παρει πισω οποτε μπορεσει> Ν<α οποτε δεν ειμαι η μονη που την αποφευγει η Ελινα,δεν μπορω να καταλαβω και πριν φυγει για την Αγγλια ηταν απομακρη αλλα οχι και ετσι.Προσπαθω να εντοπισω αν της εχω κανει κατι αλλα δεν βγαζω καποιο συμπερασμα.Οταν ερθει τον αλλον μηνα θελω να κουβεντιασω μαζι της γιατι παλια ειμασταν πολυ κοντα και αυτο μου εχει λειψει.Τελος παντων τωρα που ειπες Ναντια γιατι δεν ηρθε μαζι σας?> Ι<Ναι πρεπει να της μιλησεις.Η Ναντια ηθελε να ερθει και εκεινη αλλα ειχε καποιες εκκρεμοτητες κατω και δεν γινοταν,θα ερθουμε μαζι αλλη φορα ομως το υποσχομαι> Ν<καλα αντε παμε εξω τωρα> Ι<παμε> Ν<α Ιασων ηθελα να σου πω κατι ακομα,σχετικα με την εταιρεια αφου δεν παει και τοσο καλα αφου ουτε χρονο δεν εχεις που την ανοιξες τι θα ελεγες να κανατε ενα σποτακι για διαφημιση με την εταιρεια που δουλευει η Χαρα για να την γνωρισει την εταιρια σας και ο κοσμος απο αλλες περιοχες? > Ι<καθολου κακη ιδεα μικρη μου και απορω πως δεν το σκεφτηκα εγω νωριτερα.Θα της το προτεινω το βραδυ στο δειπνο> Ν<αντε ωραια και μετα απο αυτο ειμαι σιγουρη πως θα σκισετε θα το δεις> Ι<μακαρι>.Η ωρα για το βραδινο δεν αργησε να ερθει και τωρα βρισκομαστε ολοι μαζι στο τραπεζι.Περιμενω πως και πως τον Ιασωνα να πει για την διαφημιση στην Χαρα.Αφου φαγαμε ο Ιασων επιτελους πηρε τον λογο.Ι<εχω να σου προτεινω κατι Χαρα και ελπιζω να συμφωνησεις> Χ<να ακουσω πρωτα Ιασων> Ι<το απογευμα μιλησα με την Νικολετα και μου εδωσε μια καταπληκτικη ιδεα.Τι θα ελεγες να καναμε διαφημιση για την εταιρια μου στην διαφημιστικη που εργαζεσαι?> Χ<ωραια ναι γιατι οχι?> Ι<εσυ Μανο τι λες?> Μ<πολυ καλη ιδεα> Ι<ωραια οποτε κλεισαμε ,Μανο θα μπορουσες να μεινεις λιγο παρα πανω στην πολη για να βοηθεισεις την Χαρα? ξερεις πως εμπιστευομαι πολυ το γουστο σου και αλλωστε εσυ θα κλεισεις το συμβολαιο μαζι τους> Μ<ναι βεβαιος και θα μπορουσε,ευχαριστως> Ι<χαιρομαι τα υπολοιπα κανονιστε τα οι δυο σας> Μ<ενταξει Ιασωνα ολα θα ειναι υπο ελεγχο> Ν<αντε ωραια καλες δουλεις..!>.Ο Μανος με την Χαρα απαντησαν μαζι <Ευχαριστουμε>.Αχ ποσο χαιρομαι αυτοι οι δυο θα ειναι ζευγαρι το πολυ σε 1 βδομαδα ,θα κανω οτι περναει απο το χερι μου για να γινει αυτο. Υπεροχα με αυτο που ειπα επανεφερα στην μνημη μου τον Ανδρεα που ειπε οτι θα κανει οτι περναει απο το χερι του για να μου δειξει οτι πρεπει να ειμαστε μαζι .Τελος παντων δεν ξερω και εγω τι θελω μου φαινεται καλυτερα ετσι μακρια και αγαπημενοι.Αχ ομως αυτο το φιλι δεν μπορω να το ξεχασω ηταν τοσο παθιασμενο τοσο τελειο που ακομα εχω την αισθηση των χειλιων του πανω στα δικα μου.
YOU ARE READING
Με την πρωτη ματια.!
RomanceΜια κοπελα στο πρωτο ετος των σπουδων της,γνωριζει εναν πολυ ομορφο ανδρα. Δυστυχως ομως ειναι ο καινουριος καθηγητης της.Αυτος ο ερωτας ειναι οντως μονοπλευρος η οχι? και αν αυτος ο ερωτας ειναι αμοιβαιος θα μπορεσει να γινει σχεση? και να αντεξει...