Chapter 1

139 11 0
                                    

Άκουσα το ξυπνητήρι και τινάχτηκα...Έπρεπε να ετοιμαστώ γρήγορα, γιατί θα ερχότανε η Σοφία να με πάρει για να δώσουμε το τελευταίο μάθημα για την εξεταστική.Γύρισα πλευρό για να δω τον Μάριο αλλά δεν ήταν εκεί .Μετά από λίγο εμφανίστηκε μέσα στο δωμάτιο με δύο κούπες στο χέρι.Μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και του χαμογέλασα.
΄΄Πως κοιμήθηκες;΄΄με ρώτησε και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του περιμένοντας να του απαντήσω.
΄΄Μια χαρά..Εσύ;΄΄Η αλήθεια είναι πως δεν κοιμήθηκα και τόσο καλά.Τον τελευταίο καιρό βλέπω συνέχεια όνειρα που έχουν σχέση με τον Άρη...Προσπάθησα πολύ να τον ξεπεράσω αλλά από ότι φαίνεται δεν τα κατάφερα και τόσο καλά...
΄΄Και γω καλά μωρό μου΄΄πήγε προς το γραφείο για να πάρει το κινητό του. ΄΄Ζωή έχω μισή ώρα πριν πάω για δουλειά...θες να σε πάω στη σχολή;΄΄
΄΄Όχι θα πάω με την Σοφία και έχω ήδη αργήσει,πάω για μπάνιο΄΄πήγα προς αυτόν για να τον φιλήσω,έκανε ένα παιχνιδιάρικο κατσούφιασμα και γέλασα...Τελείωσα με το μπάνιο μου,όταν μπήκα στο δωμάτιο αυτός είχε ντυθεί.Μου έδωσε ένα φιλί βιαστικά με χαιρέτησε και έφυγε.
΄΄Θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο΄΄ του φώναξα και άκουσα την πόρτα να κλείνει.Την ώρα που στέγνωνα τα μαλλιά μου σκεφτόμουν τι θα φορέσω...Αφού τελείωσα βαφτηκα ελάχιστα άφησα τα μαλλια μου ελευθερα και αποφάσισα να φορέσω μια άσπρη μπλούζα και ένα φαρδύ παντελόνι.

Αφού δώσαμε το μάθημα μου είπαν τα κορίτσια να βγούμε όλες μαζί για καφέ να το γιορτάσουμε αλλά αρνήθηκα εξηγώντας τους ότι δεν είχα πολύ όρεξη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού δώσαμε το μάθημα μου είπαν τα κορίτσια να βγούμε όλες μαζί για καφέ να το γιορτάσουμε αλλά αρνήθηκα εξηγώντας τους ότι δεν είχα πολύ όρεξη.Γύρισα σπίτι και το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να κάτσω στο κρεβάτι μου για το υπόλοιπο της ημέρας...Έπιασα το κινητό μου για να ξεχαστώ λίγο στο Instagram.Την ώρα που έβλεπα φωτογραφίες είδα μια φωτογραφία του Φώτη.Ο Φώτης ήταν ένα παιδί από την παρέα που ήμουν παλιά...Χάρηκα πολύ όταν τον είδα έστω και από την φωτογραφία...Μου έχουν λείψει ολοι τόσο πολύ...Αποφάσισα να κοιμηθώ λίγο γιατί όταν θα επέστρεφε ο Μάριος θα βγαίναμε... Οταν ξύπνησα άρχισα να ετοιμάζομαι.Αποφάσισα να φορέσω κάτι απλό

Οταν γύρισε ο Μάριος ετοιμάστηκε και φύγαμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Οταν γύρισε ο Μάριος ετοιμάστηκε και φύγαμε. Μολις μπήκαμε στο μπαρ το πρώτο πράγμα που είδα ηταν η Ρεγγίνα... Η Ρεγγίνα ήταν η καλύτερη μου φίλη πριν η παρέα μας διαλυθεί. Καθόταν μαζί με τον Χάρη, ήμουν σίγουρη ότι αυτοί οι δυο θα έμεναν μαζί παρόλες τις δυσκολίες που πέρασαν.Ενιωθα πολύ περίεργα το μόνο που ήθελα εκείνη την στιγμή ήταν να τρέξω,να την αγκαλιάσω και να μάθω τα νέα της. Τελικά το έκανε αυτή, μόλις κατάλαβε ότι ήμουν εγω έτρεξε και με αγκάλιασε σφιχτά... Μου είχε λείψει περισότερο από όλους.Κάτσαμε μαζί τους αλλά κάτι έτυχε στον Μάριο και έπρεπε να φύγει. Δεν με πείραξε καθόλου προτιμούσα αυτή την στιγμή να είμαι μόνη μαζι τους...
"Για πείτε μου τα νέα σας"τους είπα και αυτοί χαμογέλασαν
"Εμείς όπως τα ήξερες συνεχίζουμε και είμαστε μαζί και κάνουμε αυτό που ονειρευόμασταν...Εσύ;"Είπε η Ρεγγίνα και έδωσε ένα φίλη στον Χάρη.
"Ε εγώ έχω μια σχέση εδω και λίγους μήνες... Τον γνωρίσατε...Περνάω πολύ καλά αλλά μου λείπετε όλοι τόσο πολύ"Αλλά πιό πολυ ο Αρης.. "Εχετε μιλήσει με κανεναν;"τους ρώτησα περιμένοντας να μου πούν νέα του Αρη...
"Εχουμε μιλήσει με τον Φώτη που επέστρεψε απο την Θεσσαλονίκη και με την Χρύσα, και οι δύο είναι μια χαρά"
"Αντε ωραία... Μήπως έχετε μιλήσει καθόλου με τον Αρη;"τους ρώτησα διστακτικά...
"Δεν έχουμε ακούσει για αυτόν εδώ και καιρό"Εκείνη την στιγμή η Ρεγγίνα με κοίταξε λίγο περίεργα. Μάλλον κατάλαβε ότι ακόμα ενδιαφέρομαι για αυτόν... Κοίταξα αμέσως αλλού γιατί δεν ήθελα να επιβεβαιώσω τις υποψίες της.

	Friends with benefits Where stories live. Discover now