{3}

228 24 4
                                    

POV Amy

Na de laatste les wacht ik even op Liv, die haar boekentas nog aan het maken is. Wanneer ze bij me is zegt ze:"Kom, direct zijn we nog te laat." Maar ik moet en zal weten waar we naartoe gaan. Zo meteen zet ik me nog voor schut! Dus antwoord ik:"Eerst uitleg geven, anders verzet ik geen stap." Ze kijkt me aan en zucht dan. "Het was eigenlijk een verrassing, maar we gaan naar de dansaudities. Ik wou dat jij auditie deed. De anderen hebben het al allemaal gedaan, ook ik. Als je in de club wil moet je eerst door de audities geraken." Blij volg ik haar naar de sporthal. Meteen komt er een jonge vrouw naar ons toe. "Hallo, ik ben mevrouw Morcy. Ik zorg voor de dansclub en geef sport. Ik heb gehoord dat jij auditie komt doen?" "Dat klopt. Ik ben Amy." "Welk liedje heb je nodig?" " I'm addicted to you van Avicii." "Oké, zet je maar klaar.' En dan begint het. Iedereen van de club kijkt me aan.

POV Ash

Ik zit zoals gewoonlijk samen met mijn vrienden in de kleedkamer van de jongens stiekem naar de dansclub te kijken. De meiden dragen hier altijd een schort en een topje. Dan komt Amy binnen. Blijkbaar komt ze auditie doen. Ze neemt het liedje 'addicted to you', echt een mooi liedje. Dan begint ze te dansen. Wanneer ze klaar is staat iedereen met open mond te kijken. Zo een fantastische danseres hebben we nog nooit in onze school gehad! Wanneer ze iedereen ziet kijken zegt ze:"Sorry, dit was mijn slechtste ooit." Mevrouw Morcy kijkt haar verwonderd aan. "Maar meid, dat was fantastisch! Je bent er zeker en vast door. Welkom in de club!" En dan stopt de les.

Gevallen voor jou?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu