{6}

167 16 0
                                    

POV Max

We zitten achter Liv en Amy. Amy heeft zonet Joyce leren kennen. Ik hoor Amy lachen. Ze is zo mooi en leuk. Ik hou van haar. Maar hoe zal ik ooit proberen een relatie met haar te krijgen? Ik weet het niet. Dit kan nog lang duren voordat ik het probeer.

POV Ash

Ik krijg opeens een geweldig idee: we vragen allemaal een meisje om onze vriendin te spelen tijdelijk. Zo kan ik Amy vragen zonder dat er iets opvalt. Als ik haar als eerste vraag tenminste. Tijdens de wissel leg ik het mijn vrienden uit en ze doen allemaal mee. Op het einde van de middagpauze zie ik Amy bij Liv en Joyce staan en ik loop naar hen toe. "Amy, kan ik je onder 4 ogen spreken?" Ze kijkt verbaasd en wantrouwend, maar loopt toch mee. Nadat ik haar gevraagd heb of ze dus tijdelijk mijn vriendin wil zijn, antwoord ze: "Ten eerste: al zeker niet voor een klootzak zoals jij, en ten tweede: ik heb al een vriendje." "Wat, wie?"vraag ik. "Max",antwoord ze en ze loopt weg. Max was me dus voor. Maar waarom? Hij wilt meestal niet eens iets met de nieuwelingen te maken hebben, en nu vraagt hij de nieuweling als vriendin? Ok, die jongen is bizar. Maar ja, we zullen zien waar dat ons naar toe brengt. Amy en Max...

Gevallen voor jou?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu