{5}

184 15 8
                                    

~de volgende dag~

Ik word gewekt door mijn wekker om half 8. Binnen een halfuurtje begint school. Ik ga eerst in de douche. Daarna gaat Elise douchen terwijl ik me aankleed. Ik neem een lichtbruin bloesje met een luipaard op en daaronder een broek met luipaardpatroon. 5 minuutjes later staat ook Elise aangekleed in de kamer. Ze heeft een wit met een beetje rood bloesje aan en daaronder een rode rok. "Maar Elise, dat past toch helemaal niet bij elkaar. Wacht hier",zeg ik en ik loop haar inloopkast in. Ik kom terug buiten met een rood bloesje en een jeans. "Hier, trek dit snel aan. We moeten door naar de les." Elise kleedt zich snel om en zegt dan:"Bedankt. Je hebt veel verstand van mode." Dan gaat de bel en lopen we elk snel naar onze eigen klas. Weer naar die onnozele playboy- en truttenklas. Maar goed dat ik Liv heb leren kennen. In de klas zie ik Liv al zitten en ga naast ons zitten. Voor ons zit een meisje alleen. Volgens mij is ze geen trut. "Wie is dat?"vraag ik fluisterend aan Liv. Ze antwoord: "Dat is Joyce. Ze is een vriendin van me. Voordat jij er was, waren Joyce en ik de enige niet-trutten in deze klas. Nu zijn we al met 3."

POV Ash

Ik zie dat Amy Joyce op dit moment begint te kennen. Ze zijn nu aan het babbelen om elkaar beter te leren kennen. Ik hoor dat ze het over de dansclub hebben. Ik hoor Amy lachen. Ze heeft zo een leuke lach en ze is zo schattig met die kuiltjes in haar wangen wanneer ze lacht. Wacht... wat zeg ik nu weer? Nee, ik vind haar niet schattig. Ik ga haar gewoon proberen mee in bed te krijgen, meer niet. Ze is gewoon weer een 'tussendoortje' omdat ze de nieuwe is. Ik zal haar nooit leuk vinden. Ook al moet ik wel toegeven dat ze hot is. Nee, stop toch! Ik vind haar niet leuk. Ik wil haar gewoon om die reden en omdat ze nieuw is in bed krijgen, meer niet. Ja, dat is het!

Gevallen voor jou?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu