*Charakter ask*

4.4K 126 5
                                    

Bria:

„Jak moc velká byla tvá poslední kocovina?"

„To radši nechtěj vědět. Málem jsem vyzvracela vlastní plíce. Ještě další dva dny jsem vypadala jako zombie."

„Půjdeš ještě někdy s klukama chlastat?"

„Už nikdy nechci pít...ale něco mi říká, že se tomu nevyhnu a že mě kluci dokážou zase přemluvit."

„Bála si se někdy, že skončíš jako Zack?"

„Ano, měla jsem pár chvil, kdy mě zmohl strach tak moc...kdy jsem byla v koncích, bylo to ještě v době, kdy jsem neznala toho idiota, Alexe, Gavina ani Victora. Ale vždycky tu byli pro mě dvě osoby, můj bratr a moje máma. Takže, když jsem byla v koncích, myslela jsem na ně, to mě vždycky pomohlo, vždycky mě postavilo na nohy."

„Jak moc chceš být teď ve vztahu? Pokud možno s kým?"

„O tomhle jsem moc neuvažovala, dokud se nestala ta věc s Ethanem. V tuto chvíli jsem zmatená. Nejsem si ničím a nikým jistá."


Derrick:

„Víš, že jseš dost velký BLB?"

„Já a blb, kde jsi tohle vzala. Takhle mě může nazývat jen Bria, ukazuje mi tak, že mě má ráda."

„Žárlíš na Alexe, že je Briin kamarád?"

„Já a žárlit? Na toho kreténa, blbce, idiota, zabedněnce...no možná trochu...Co? Ne, to jsem neřekl! Ten konec druhé věty jste neslyšeli! Jasný?!"

„Kdy se vrátíš do příběhu?"

„Co je to sakra za otázku?! Já jsem z něho nikdy neopustil! Jsem jedna z hlavních postav přece!"


George:

„Máš v úmyslu ublížit Shaneovi?"

„Ublížit Shaneovi? Ne, nikdy! Nechci mu nikdy ublížit."


Ethan:

„Budeš se snažit získat Briu? A proč si se bál lásky, že jsi kvůli tomu šikanoval Zacka a Briu?"

„Právě jsem jí řekl pravdu, budu se na nějakou chvíli držet stranou. To už jsem říkal, byl jsem hlupák a slaboch. Moc se za sebe stydím. Nenávidím se za to, jak jsem jim ublížil."

„Je tu jedno malé upozornění: OPOVÁŽ SE BRIE NĚCO UDĚLAT!!!"

„Už ji nikdy nic neudělám! Už jí nikdy neublížím. Přísahám! Na svůj život!!!!"


Alex:

„Kolik panáků vypiješ, než pozvracíš Briu?"

„To je zajímavá otázka, na kterou mohu odpovědět, byly to čtyři panáky, vlastně ne, nemohu na ni odpovědět, protože jsem vlastně nepozvracel Briu ale Victora."

„Jaký byl tvůj první dojem z Derricka a jaký z Brii?"

„Derrick mi hned na první pohled připadal jako ten typický přihlouplý frajírek. A můj pohled se na něj nezměnil. Co se týče Brii, myslel jsem si, že je to taková ta typická stydlivka, ale mýlil jsem se, vážně jsem netušil, že je plná sarkasmu a že se stane mou nejlepší kamarádkou."

„Bavilo tě, jak jste s Briou hráli na to, že spolu chodíte kvůli Jenně?"

„Ano, bavilo mě to. Byla sranda vidět naštvanou Jennu, zasloužila si to."


Zack:

„Jak moc máš rád Briu? Lepší se tvůj stav bez prášků?"

„Briu mám moc rád, a nejen kvůli tomu, že je to je jediná osoba, která mě tu navštěvuje, je to skvělá kamarádka, vždy mi zlepší náladu. A co se týče mého stavu...stále beru léky, protože kdybych je nebral...posledně to dopadlo dost špatně, když jsem je v rámci léčby měl vysadit."

„Nenávidíš Ethana za to, co ti udělal?"

„Jak jsem říkal, beru léky. Tyto léky celkově utlumují mé smysly. Takže nemohu nikoho nenávidět. Tedy můžu, ale jen v malé míře. Vztek a nenávist jsou mi s těmito léky vzdálené."


autorka: "Touto kapitolou se loučím s třetím dílem. A s vámi, čtenáři, se doufám uvidím u dalšího dílu."

Jenna: "A co já? Na mě se zapomnělo? Ve škole mě ignorují a jsem ignorována i tady?! Nikdo se mě nic nezeptal, a ani mě nenazval krávou, to vám nestojím ani za tu urážku. To je konec! Konec!"

autorka: "Jenno, co jsem si říkaly o tomhle."

Jenna: "Nemám vstupovat do asku, pokud nejsem na něco tázána."

autorka: "A co jsi udělala?"

Jenna: "Vstoupila do něj."

autorka: "Ukončím tento ask, než se nám tu Jenna úplně sesype. Loučím se s vámi, uvidíme se u dalšího dílu zítra...oprava dneska...ups...nestíhám sebou zadané termíny...

No nic...tento díl končí, ale začíná nový, na viděnou ;)

Doučování debila 3 [short story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat