...

3.2K 38 8
                                    

"Kızınıza büyü yapılmış... " dedim... Anne ve abla fenalaşmıştı... Ebru anlamsızca bakıyordu...
Bu yazının ne anlama geldiğini sordu...
"Senin duyduğun ses , bir erkek sesi mi ?" diye sordum... Evet demişti...
Ona bu kötülüğü yapan her kimse , Musabbar'ı Ebru'ya musallat etmişti... Bu büyüyü yapan her kimse hem Deccur'un , hem Ebru hayatını mahfetmişti... Cinler büyü ile musallat oldukları insanlara acı çektirdiği zaman kendileri de ızdırap duyarlar...
"Meccu dem Musabbar" kelimesi ise tehlikeliydi... Gözümle dahi bakmamaya çalışıyordum...
Çantama bu kağıdı atıp , Ebru iyice yıkanmasını ve sabah ezanına kadar uyumaması gerektiğini söyledim...
Annesi ve ablası onu banyoya götürürken ben de en alt kata inip düşünmeye başladım.
126 , 226 ve 326. Noktalara bakmak için saat çok geçti...
Düşünüyordum... Pekala bu büyü yapılmış olsa bile bir cin tarafından bana neden ipucu verilmiş olabilirdi ki ? Acaba Deccur denen cinni de mi ızdırap içindeydi ?
Yoksa bu noktalarda tuzaklar vardı ve beni ölüme mi götürmek istiyordu ?
Büyük bir kumarın içinde olduğumu biliyordum...
Ebru ,Yaren ve anneleri Gül hanım farklı bir odada uyuyorlardı... Sedef'in odasını değiştirmiştik , büyüsel metaryallerin olduğu bir yerde yatmaması gerekirdi.
Saatler ilerlemişti...

DECCURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin