1-

3.7K 114 12
                                    

Jeon Jungkook -

- Sabah -

 Bu sabah yeni hayatımın başlangıcıydı . Yeni okul yeni ev yeni arkadaşlar . Geri bırakılan onca şey beni üzüyordu . Sabahın ilk ışıkları ile yola çıktık . Güneşin doğuşunu seyretmek çok keyif vericiydi . Yolun yarısında iken uyuya kalmıştım . Annem ''Hadi geldik tatlım'' annemin o ince ve güzel sesi ile uyandım . Babam '' İşte yeni evimiz Jungkook '' evimiz çok ihtişamlıydı . Anneme ''Benim odam  nerede ? '' annem odamı gösterdi . Eski evimizdeki odadan daha geniş ve ferahtı. Annem evimizin ikinci katı için eşyalara bakıyordu . Anneme '' Anne bu paranın kaynağı nedir ? '' Annem '' Babanın işleri iyi gitti işte '' diyip gülümsedi . Bana pek fazla inandırıcı gelmemişti . Odama gittim . Pencereden dışarıyı izliyordum . Hava hafif rüzgarlıydı . Yoldan bir kız geçiyordu . Rüzgardan saçlarını yemek zorunda kalıyordu . Hafif bir gülümseme belirdi yüzümde. Bana dönüp baktı ve ilerlemeye devam etti . Çok sıkılmıştım .  Biran önce yeni okuluma gitmek istiyordum .

Lisa -

- Akşam -

Babam eve sarhoş bir şekilde gelmişti . Ağlıyordu. Babama '' Neyin var baba '' dedim. Babam bana ''Lisa artık zengin değiliz'' O an boşluktaydım. '' Nasıl baba ne oldu '' Kızım kumarda bütün paramızı kaybettim . Bunun için senden özür dilerim ''  Babama '' Nasıl böyle bir hata yaparsın baba ''  Babam '' Özür dilerim Lisa ben çok pişmanım '' Hemen odama koşup ağlamaya başladım. Hissettiklerime cümle dayanmazdı. Şimdi ne olucaktı . Olanları düşünmeye başladım. Ne olur şaka olsun diye düşünmeye başladım. Ama şaka felan değildi. Cidden babam bunu neden yapmıştı. Son pişmanlık çare değildi . Onu affetmeyecektim.

-Sabah - 

Uyandım . Odamdaki eşyaların birçoğu yoktu . Babama ne olduğu sordum. Babam '' Burdan gidiyoruz Lisa . Eşyalarını topla lütfen '' Babama dinliyip eşyalarımı toplamaya başladım . Her bir eşyayı bavuluma koyarken dahada ağlamaya başlıyordum. Bütün eşyalarımı toplayıp arabaya bindim . Uzun bir yolculuk ardından yeni minik ve sakin bir yerdeki evimize geldik .  Heryer kir , toz ve pislik içindeydi . Babam buraları kendimizin temizlemesi gerektiğini söyledi . Bende evden kaçmak için doğru zaman olduğunu anlayıp doğru bir hamle ile evdem dışarıya çıktım . Hava hafif rüzgarlıydı. İlerlemeye başladım . Rüzgardan şaçlarımı yemek zorunda kalıyordum . İlerdeki pencereden biri bana bakıyordu . Ona dikkatlice baktım . O gözlerini kaçırınca ise bende yola devam ettim . Şehir merkezine gitmek için yol adım. Şehir merkezi çok kalabaktı. İlerideki markete girdim. Karnım açıkmıştı . Biraz abur cubur aldım ve marketten çıktım . İlerlemeye başladım . İlerde bir bank vardı . Hızlı adımlarla banka oturdum . Bir anda gözlerim yaşardı ve ağlamaya başladım . Yoldan geçen biri bana yaklaştı ve yanına oturup oturamayacağımı sordu . Yana kayıp hiçbirşey demedim . Bana '' İyi misin '' dedi. Bende '' Gayet iyiyim '' dedim . Bana '' Yüzünde pek fazla iyilik gözükmüyor '' dedi . Cevap vermedim. Biraz dakika sonra kalktı . O gittiği için bir iç çektim. Yarım saatten daha az bir vakitten sonra elinde kahve ile yanıma oturdu. Kahvelerden birini bana uzattı.  Teşekkür edip hiç bir şey demedim. Saat 12'yi bulmuştu. Yanından kalkıp uzaklaştım. Arkama döndüğümde bana el sallıyordu. Bende ona el salladım . Kahvenin çöpünü atacakken bir küçük kağıt vardı. Açtığımda '' Cry Baby '' yazıyordu . Kağıdı yırttıp . Eve geri döndüm. Babam uyuyordu. Bir battaniye bulup üstünü örttüm . Bugün baya uzun geçmişti .  Yatağıma uzandım . Yeni okulumu merak ediyordum...

Jungkook -

Akşam - 

   Evin bütün temizlik işlerini bitirmiş yorgun bir şekilde yatağıma uzandım . Birden aklıma Tzuyu takıldı . Onu özlemiştim . Ama o eskide kaldı . Derin bir uykuya daldım.

  Yeni okuluma gidecektim . Biraz heyecanlıydım .  Okul kıyafetleri serbest idi. Biraz şaşırmıştım. Üstümü giyindim ve okula gitmek için yola çıktım . Okula geldim. Listelerden sınıfıma bakıyordum. Birden yanımda biri belirdi . '' Dünkü saçını yiyen kız '' Bana bakıp garip bir bakış attı . '' Ah , pardon içimden söyledim sanıyordum '' . Listeye bakmaya devam ettim . Listede adımı bulmuştum. Saçını yiyen kızla aynı anda '' Sonunda buldum '' demiştim . İsmimiz alt altaydı. Bu yaşananları boş verip sınıfıma girdim. Sessiz bir sınıftı. Pencere kenarına oturdum . Hava oldukça güzeldi. Yeni açılmış çiçekler olsun , baharın gelişi çok güzeldi. Öğretmenin gelmesiyle '' Merhaba çocuklar , biliyorsunuz okulumuza yeni iki öğrenci gelmiş , onları bir tanıyalım '' dedi . Ayağa kalktım . Ardından saçını yiyen kızda ayağa kalktı. Öğretmen beni işaret edip kendini tanıt lütfen dedi .

Merhaba Ben Jeon Jungkook 

Buraya yeni taşındık . Şarkı söylemeyi ve dans etmeyi seven bir tipim .

Umarım iyi anlaşırız .

Ardından saçını yiyen kız ;

Merhaba ben Lisa 

Eski okulumda dürüst olduğumdan tanılırdım .

Babamın eğlencesi yüzünden buraya taşındık .

Umarım iyi anlaşırız 

Babasının eğlencesi ne olabilirdi ki ?


İlk Bölüm bitti . Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın :*

Yeni bölümde görüşmek üzere                              Kelime Sayısı : 780

Papatya Yaprağı // Lizkook // LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin