*Lisa*
Sınıftaki insandan canavara dönüşen kızlar bana bakıyordu. Sanırım kötü bir şey yapmıştım. Sınıftan bir kız elini çıtlatmaya başladı.Bunlar kendini dövüşçü felan mı sanıyorlardı . Umrumda olmadılar. Şuan tek umrumda olan Yugyeom'du . Birden biri omzuma dokundu. ''Hey sen ! Yeni çocuktan uzak dur . dedi . Bende '' Çok meraklıydım ona '' dedim . Tam o anda yüzüme yumruk yedim. Kendimi ona yumruk atmamak için zor tuttum. Hemen sınıf başkanından izin alıp nöbetçi öğretmenin yanına gittim. Öğretmenden izin alarak tuvalete gittim. Gözlerim yaşarmıştı. Sonra ''Lisa'' diye bir ses duydum . Arkamdan Jungkook geliyordu. Onu bekledim. ''Lisa iyi misin ? '' dedi . '' İyiyim sadece sanırsam dudağım kanıyor . '' ardından Jungkook '' Ah şu salak kızlar . '' dedi . '' Jungkook ben aynadan kendime bakmak için tuvalete gitmeliyim.'' dedim. ''Jungkook kapıda beklerim zaten bende tuvalet izini aldım.'' dedi . Ardından aynadan kendime baktım. Ağlamaya başladım. Jungkook kapının ardından '' Lisa ne oldu ? '' dedi. Cevap vermedim. Ardından Jungkook içeri girdi. Ona sarılıp ağlamaya başladım. Tam o sırada gelen bizim sınıftaki kızların sesini duydum. Hemen Jungkook'un elinden tutup tuvalet kabinine girdim. (kabinden başka ne diyebilirim zıçtığımız yer işte cvghbhnjm TÜM CİDDEYET kaçtı nese devam ***)
Elimle ''sessizlik '' işareti yaptım. Jungkook ile çok yakındık. Yavaş yavaş domatese dönüyordum. Ah kalbim.. Birden sınıftaki kızlardan biri ''Jungkook'dan sanırım hoşlanıyorum '' dedi . Gülmemek için kendimi zor tuttum. Ardından diğeri '' Çok yakışıklı değil mi ?'' ve ardından '' O benim banane '' çok rezil bir durumdu ama Jungkook'u düşünemiyordum. Ardından kızlar tuvaletten çıktı. Jungkook ile sınıfa güle oynaya çıktık. Sırama oturup bana atılan sert bakışları takmadım....
**Jungkook**
Tuvalet olayından sonra , o kızlara pek fazla yaklaşmama kararı aldım. Yoksa yanlış şeylere kapılabilirlerdi. İçimden bir of çekip sırama oturdum. Gine yanıma oturma çabalarına giren kızlara tek oturmayı sevdiğimi söyleyip durdum. Yanımdan ayrılmaları için elimden geleni yapıyordum. Aklıma Lisa'nın telefon numarasını almak dank etti. Dışımdan gülümsediğimi fark etmemiştim. Teneffüs bir yandan istiyor , bir yandan istemiyordum...
Teneffüs
Lisa aşağıya iniyordu . Hemen arkasından koşup '' Lisa cesaret testi yapılcak ya...'' dedim . ''Evet Jungkook ne oldu iptal mi oldu ? '' dedi . '' Hayır , onun için telefon numaranı verir misin ? '' dedim. Çok zordu. Kan ter içinde kalmıştım. Lisa bana gülümseyip numarasını elime yazdı. ''Şimdi gitmem gerek sınıfta görüşürüz '' dedi . Arkasından el sallayıp sınıfa gittim.
**Lisa**
Jungkook'un telefon numaramı cesaret testi için almadığını biliyordum ama takmadım. Aşağıya indim . Yugyeom'u arıyordum. Çünkü ondan hoşlanmaya başlamıştım. Kantinin ilerisine gittim. Yugyeom tanımadığım bir kız ile el ele tutuşup kahkalar atıyordu. Yanlarına gittim. ''Merhaba'' dedim. Yugyeom da merhaba dedi. Ardından beni takmadı. Biraz ilerledikten sonra ağlamaya başladım. Kimse beni bu şekilde görmesin diye sınıfa koştum. İlk defa bu kadar sessizdi. Sanırsam sınıfta bir veya iki kişi vardı. Yüzümü sıraya koyup ağlamaya başladım. Kollarımla yüzümü kapatıyordum. Zilin çalmasına sevindim. Sınıfta pek fazla dikkat çekmiyordum. Ardından sınıftaki kızlardan biri '' Lisa yüzünden okulum değiştirilecek'' dedi. İçimden gülümsedim. Sonra kafama gelen su damlası ile başımı kaldırdım. Sınıftaki kız
(İSMİNİ KOYUYORUM EEE Lavi olsun kısa ve öz cvbnm))
Lavi elinde su şişesi tutuyordu. Jungkook önüme geçmişti ve bütün su onun üstüne dökülmüştü. Lavi '' Çok özür dilerim . Jungkook ben ne yaptım . Lütfen beni affet. '' Jungkook tepki vermedi . Lavi ağlayarak sırasına oturdu. Sınıfa öğretmen gelince Jungkook , öğretmenden izin alıp velisini çağırdı. Ardından yirmi veya on beş dakika sonra içeri baya yakışıklı biri girdi. '' Jungkook'u alabilir miyim ? dedi '' Jungkook hoş geldin Jimin hyung '' dedi ve dışarıya çıktı. Bütün sınıftaki kızların tabi ki ben hariç ağızı sulanmıştı. Neyse diyip derse odaklandım. İçeri Jungkook girmişti.
(maske ve kulaklık yok )
Gözlerim kamaştı . Abisi işini biliyordu. Kızlar tabi çığlık çığlığa Jungkook bu sefer çok yakışıklıydı. Hayır bende o kızlar gibi olmamalıydım. Jungkook sırasına oturdu ardından montunu asmak için tekrar kalktı. Bütün kızlar onun ne yaptığa bakıyordu. En sonunda zil çaldı. Eve gitmek için sevindim. Arkamdan Jungkook geldi . '' Eve beraber gitmek ister misin ?'' dedi. Yalnız gitmeye ihtiyacım vardı ama kabul ettim. Elleri montunun cebindeydi. Hava soğuktu. ''Ellerim üşüdü . '' dedim. Elimi tutup montunun cebine koydu. Elimi tutuyordu. Sanırım ölecektim. Evin yoluna kadar öyleydik. En sonunda eve gelmiştim. Jungkook gülümseyip gitti. Hemen eve koşup onu izledim. İleriden sola dönüp gitti. Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu. Ah.. kalbim.. yerinde duramıyor.
Jungkook ***
Hayatımda bu kadar mutlu olmamıştım. Eve koştum annem '' Nedir bu yüzünün hali'' dedi. Çok fazla gülümsüyordum . Hemen odama gittim. Lisa'nın telefon numarasını kaydettim. Ona '' Ben Jungkook '' diye mesaj attım. Yatağıma gittim. Yüzümü yastıkla kapattım. Çok fazla utanıyordum. Yatağın üstünde zıplama , çığlık atmaya başladım. Bunu genelde kızlar yapardı. Ah cidden . Çok değiştim. Çok yorgundum. Ardından uyuya kaldım.
BÖLÜM BİTTİ <3
lizkook <3 liskook <3 // Bölümü umarım beğenmiş sizindir <3333
diğer bölüümde görüşmek üzere <3 786 KELİME <33333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Yaprağı // Lizkook // Liskook
RomanceBabasının kumarda kaybetmesi ile başka bir şehire yerleşen Lisa ve ona sonsuz aşk besleyen Jungkook'un hikayesi...