Lisa:
Rose ile koltukta uyuya kalmıştık. Birden telefonuma bildirim yağmuru olmuştu. Hemen telefonumu açtım.Jungkook: Lisa ben Lavi. Jungkook'un evine geldim. Ama ortalıkta yok. Evide dağılmış ve kimse yok. Lütfen onu bul!
Nasıl olabilir? Bu çocuğun kiminle derdi vardı. Birden babamın aramış olduğunu gördüm. Onu tekrar aradım.
Babam: Lisa tatlım. Bizi kumarda yenenlerin oğlunu buldum. Kendileri kaçmış ama olsun.
Lisa: Baba sen nerdesin!
Rose ile babamın verdiği adrese koştuk. Jungkook'u dövmediklerini umuyordum. Sonunda gelmiştik. Garajın kapağını kaldırdım.
"Lisa?!''
"JUNGKOOK!"
Lisa: Baba bunu nasıl yapabilirsin.
Joy: Lisa
Si Hyun: Kook
Adamlar: Babasının adamları. Arkadaki cocuk: TaeYaşayanan Durum...
Babam: Lisa...
Lisa: BABA HAYATIMDAN DEFOL!
Lisa: Jungkook. Lütfen benimle kal. Rose ambulansı ara!
Rose ambulansı arar ve Tae'nin elleri çözer. 15dk sonra ambulans gelir.
Hastane:
Lisa: Tae senin bir şeyin yok değil mi?
Tae: Yok ben iyiyim.
Lisa: Özür dilerim.
Tae: Lisa neden özür diliyorsun ki. Bu senin suçun değil.
Lisa: Biliyorum ama benim babam yaptı bunları.
Tae: Lisa sen yapmadın. Şuan tek düşünmemiz gereken sey Kook.
Lisa: Haklısın.
Doktor: Yakını olmalısınız. Başına aldığı darbe yüzünden 1 hafta kadar gözlerini açamayabilir. Yani derin bir uykuda olacak. Geçmiş olsun.
Rose: Hafıza kaybı olmasından korkuyordum.
Tae: Kötü bir sey yokmuş.
Lisa: İçim rahatladı.
1 Gün Sonra
Lisa: Doktor Bey içeri girebilir miyim?
Doktot: Tabi buyrun.
Lisa kapıyı açar ve içeri girer. Kook'un yanına sandelye çeker ve oturur. Elini tutarak. "Seni bu halde görmek canımı çok acıtıyor."
1 Hafta Sonra:
Lisa Kook' un odasına girip eşyalarının arasına not bırakıp gider.
Doktor: Arkadaşınız gözlerini açtı.
Tae&Rose içeri girer.
Kook: Lisa nerde?
Rose: Sana bir not bırakmıştı.
Tae: İste burada.
Not: Kook gözlerini açtığına sevindim. Seni bu halde görmek canımı yakıyor. Biliyorum yaptığım çok çocukta ama biliyorsun babam yüzünden bunlar başımıza gelidi. Bende senden uzak kalmak istiyorum. Eğer seninle tanışmasaydım ikimizde bu acıyı çekmezdik. Senden son bir şey isteyeceğim 5 yıl sonra aynı okulda buluşalım. Sevgili yapabilirsin ama sanırım ben yapmayacağım. Seni seviyorum Kook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Yaprağı // Lizkook // Liskook
RomanceBabasının kumarda kaybetmesi ile başka bir şehire yerleşen Lisa ve ona sonsuz aşk besleyen Jungkook'un hikayesi...