:7:

1.3K 59 15
                                    

Sabah:
Lisa:
Evden direk okula geçtim. Sınıfta Rose vardı. Elinde gitar vardı.
"Ne yapıyorsun Rose ?" Dedim.
"Şarkı besteliyorum" dedi.
Gülümsedim ve şarkısını dinlemeye başladım. Sesine aşık olmuştum. Daha sonra sevgilisi Tae geldi ve sınıftan ayrıldılar. Ardından çantamı bırakıp bende aşağıya indim. Jungkook mutsuz gibiydi. Yanına koştum. Ne olduğunu sordum. Elimi tutup " Sınıfta birileru var mı?" dedi. Yok dedim ve koşarak sınıfa çıktık.
Jungkook "Lisa sana bir şey söylemeliyim ama benden soğuma."

Lisa "Ne ?"

Jungkook" Hani baban kumarda kaybetmişti ya , işte benim aileme kaybetmiş. Bizim biranda zengin olma nedenimiz."

Lisa" Bu şaka felan mı?"

Jungkook "Sence beni neden terk ettiler"

Lisa "Benim yüzümden mi?"

Jungkook "Sayılır"

Lisa "B-ben özür dilerim"

Lisa'nın gözleri yaşarır. Jungkook fark eder ve Lisa'ya sarılır. Fısıldayarak " Lisa senden başka hiç bir şey umrumda değil" der.
"Seni seviyorum Kook."

Jungkook Lisa'nın dudaklarına hamle yapacakken nöbetçi öğretmen girdi.

"SİZ BURADA NE YAPIYORSUNUZ!!!"

Lisa "Hocam yavru kedimin dedesi vefat etti de beni teselli ediyordu."

Öğretmen: "Bir daha görmiyim" der ve sınıftan çıkar.

Jungkook ile Lisa 2sny. bakıştıktan sonra gülme krizine girerler.

Daha sonra zil çalar ve sıraya otururlar. Lisa derste utandığı hiç arkasına dönmez.

Jungkook;

Liva ile oturmaktan bunalmıştım. Sürekli gevelenip duruyordu. En sonunda elime geçirdiğim bantla agızını bantladım. Derslere odaklandım. Sınıfa göz gezdirirken Lisa uyuya kalmıştı. Tenefüs zili çaldı. Askılıktan montumu alıp üstünü örttüm. Sanırım sevgili olmuştuk. Kafamı sıranın üstüne koydum. Çok sevimliydi. En sonunda zil çaldı. Lisa'yı uyandırdım.

Son ders~

Lisa:
Zil çaldı. Jungkook çantasını alıp dibime dikildi. "Hadi Lisa" toplanıp çantamı aldım. Jungkook elimden tuttu ve okuldan çıktık. İlk defa bu kadar içten gülümsediğini görmüştüm. Evin önüne gelmiştik. Babam penceren bize bakıyordu. El sallayıp içeriye girdim. Gözümü açmamla babam karşımda dikiliyirdu. "Kızım aferin sana"
"Baba kumarda kaybeden sen değil misin ?" Babam " Kızım ya yararına kullan yada ayrıl" babama cevap vermedeb odama çıktım ve eşyalarımı topladım. Beni hiç düşünmüyordu. Odamdaki pencereden dışarıya çıktım. Hemen Rose'nin evine gittim. Kapıyı çaldım. Rose gülümseyerek kapıyı açtı ve odasına davet etti. Bende yaşadığım durumu anlattım.
Rose "İstediğin kadar benimle kalabilirsin. Bende yalnızlık çekiyordum."

Lisa" Çok teşekkür ederim."

Rose" Jungkook ile siz nasıl oldunuz ya"

Lisa"Hehe"

Rose" Ama çok yakışıyorsunuz"

Lisa"Tae ile siz okulda 1 numarasınız."

Yazar
Kızlar böyle şakalaşmaya devam ettiler. Saat geç olunca ise uykuya daldılar

Biraz Kısa ve sacma olmuş olabilir fakat artık daha sık bölüm atacağım

Papatya Yaprağı // Lizkook // LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin