ေမွာင္ေမွာင္မဲမဲထဲလမ္းေလ်ွာက္ရတာေက်ာခ်မ္းစရာ...သြားဝယ္ေနၾကစတိုးဆိုင္ကဒီေန႔ပိတ္တာမို႔ တျခားစတိုးဆိုင္သြားရတယ္...ေလႀကမ္းေတြကတိုက္ေနေတာ့ ေျခလွမ္းေတြကေတာ္ေတာ္နဲ႔ခရီးမေရာက္...ေအးေနတာမို႔ကပ္ေနတဲ႔ေျခေထာက္ေတြဟာသစၥာေဖာက္ကာ...က်ေတာ္Baekhyunႏွင့္မလိုက္ဖက္သည့္ ေႏွးေကြးမႈေတြနဲ႔အိမ္ျပန္လာရသည္...လျပည့္ညဆိုေသာ္လည္း...တိမ္ေတြအနည္းငယ္ဆိုင္းေနတာမို႔လေရာင္ကသိပ္မထြက္...
*ေဖ်ာက္*
ရုတ္တရတ္ျပတ္ေတာက္သြားတဲ႔မီးတိုင္ေၾကာင့္ ေၾကာက္ရြံ႕မႈကပိုတိုးလာတယ္...
*ေညာင္*
ဘယ္ေဂ်ာင္ကထြက္လာမွန္းမသိတဲ႔ေၾကာင္သံ...တရွပ္ရွပ္နဲ႔ေျခသံ...အေမွာင္ထု...တကယ့္ကိုလူသတ္ကားထဲဇာတ္ဝင္ခန္းလိုဘဲ...
အိမ္ကမထြက္လာခင္ႀကည့္လာမိတဲ႔ လူေသတဲ႔သတင္းဘဲအျပစ္တင္ရမလား...ဒါမွမဟုတ္...အေႀကာက္လြန္တဲ႔ကိုယ့္ကိုဘဲအျပစ္တင္ရမလား...
"ဟိတ္..."
ဟင္လူေခၚသံဘဲ လမ္းထဲမွာရွိတာငါတစ္ေယာက္ထဲ အခုေခၚလိုက္တဲ႔သူကငါ့တစ္ေယာက္ထဲကိုဘဲေခၚမွာေပါ့...
ေႀကာက္ေႀကာက္နဲ႔ေခၚရာလွည့္ၾကည့္မိေတာ့...မ်က္ႏွာဖုံးအမဲ...ေဘာင္းဘီအရွည္အမဲ...အက်ႌအရွည္အမဲ...ဒါ...ဒါဆိုသူ...သူကေစာနကသတင္းထဲကလူသတ္သမားေပါ့...
"အား!!!ေမေမေရ သားေနာက္လူသတ္သမားလိုက္လာေနတယ္..."
"ဟာ ဟိတ္...ဟိတ္ေနဦးေလ ...ဟာ"
သူ႔ေခၚသံဂရုစိုက္လို႔မျဖစ္ဘူးဒါညာေခၚေနတာ...အနားေရာက္ဓားနဲ႔လည္ပင္းျဖတ္ေနမွာ...မသိဘူးအိမ္အျမန္ေရာက္ဖို႔အေရးႀကီးတယ္...ေျပးထားBaekhyunေရာက္ေတာ့မယ္ေျပးထား...
*ဒုန္း...*
"ေဟာဟဲ...ေဟာဟဲ..."
"ဟဲ႔သားဘာျဖစ္လာတာတုန္း..."
ေမေမေမးတာကိုျပန္မေျဖနိုင္ ေျပးလာရလို႔ေမာေနတဲ႔အေမာကိုအျမန္ေျဖရင္း ေမာေနတဲ႔ႀကားမွအျမန္ေျပာရေတာ့တယ္...
"ေမေမ သား သားေနာက္ကိုလူသတ္သမားလိုက္ေနတယ္..."
"ေဟမင္းေနာက္ကို?? "
YOU ARE READING
SPY Nextdoor (a.k.a) ခ်ာတိတ္
Fanfictionခ်စ္ရတဲ႕သူကိုမထိခိုက္ေစခ်င္တာကိုယ့္ဆႏၵပါခ်ာတိတ္ေလး... ... အတိတ္ဘဝကဘယ္လိုဘဲျဖစ္ခဲ႔ျဖစ္ခဲ႔ဒီတစ္ႀကိမ္ေတာ့ခင္မ်ားရဲ႕လက္ကိုဆုတ္ကိုင္ထားခြင့္ေပးပါ... ...