Tanıtım

156 11 2
                                    

Haram sevda denilince akla gelen ilk ve tek şey sevgili olmaktır. Bir erkek ve bir kızın evlenmeden beraber rahatça hareket etmeleri herkesin zihninde canlanır. Fakat benim yaşadığım şey bu değildi.

Elini bile tutmadığım, kokusunu bilmediğim birine aşık olmuştum. Hem de bana haramken... Haram olması evlilik nedeniyle değildi. Dini yüzünden haramdı bana. O beni seviyordu, ben de onu. Fakat dinim yasaklamıştı onu bana. Peki, bana her şeyi geride bırakıp gitmeyi teklif ederse?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dirseklerini masaya koydu ve ellerini yumruk yapıp yanaklarına yerleştirdi. Böylelikle bana yaklaşmış oldu. Bu yakınlık kalp atışlarımı hızlandırırken gözlerimi gözlerine sabitledim. Sütlü kahve görünümünde huzur veren gözlerine.

"я тебя люблю"

Söylediği şeyle gözlerim irileşirken tebessüm edip devam etti.

"मैं तुम्हें प्यार करता हूँ"

Nefesi yüzüme çarparken düşünme kabiliyetimi yitirdiğimi hissettim.

"je t'aime"

Gözlerimizi ayırmadan sözlerini sürdürdü.

"te amo"

"ti amo"

Birazdan kendi dilinde söyleyecekti. Nefes aldığımdan dahi emin değildim.

"أنا أحبك"

"Ich liebe dich"

"I'm in love with you"

Basit bir şekilde söylememişti. Gözlerimin dolduğunun farkına varınca pozisyonunu değiştirdi ve ceketinin iç cebinden bir adet kırmızı gül çıkarıp bana uzattı.

"Seni seviyorum"

Beklentiyle gözlerime bakarken titreyen sağ elimi uzattım ve kırmızı gülü aldım. Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başlarken ayağa kalktım. Elimdeki kırmızı gülü dikenlerini umursamadan sıkıca tutup koşmaya başladım.

Haram SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin