Bir Miktar Acı

126 16 5
                                    

Bu bölümü biricik Tilkime TataneShita ithaf ediyorum. Hehehe. Momo 💜 Kitsune. Sevgililer günün hoş bol bol şeftaliyle geçsin. Yeeey

Sabahın erken saatlerinde kalkarak eğitmen binasına ulaşan Diabel sarıya kaçan yeşil gözleri ile etrafta bulunan insanların git gide azaldığını farketmişti ilk günkü insan kalabalığını hatırladıkça üzerini bir yorgunluk hissi kaplıyordu.

Görevlinin önüne geldiğinde, pembe renkli dudaklarından cümleler dökülmeye başladı;

"Su elementi dersi için geldim."

Karışımında bulunan görevli Diabelin ismini öğrendikten sonra önünde bulunan defteri bir kaç kez karıştırdıktan sonra gülümseyerek konuştu.

"Ben eğitmenine haber vermeye gidiyorum. Beklemeye devam et."

Diabel gülümsemeyle karşılık verirken görevli hızlı adımlarla ortadan kayboldu.

Geçen bir kaç dakika ile görevli yanında küçük bir kızla dönüş yaptı. Diabel ile aynı yaşta dursada etrafa yaydığı enerji oldukça yüksek bir güce sahip olduğunu gösteriyordu en azından yaşıtlarını çoktan geçtiği kesindi.


"Usta Vaulin yerine seninle ilk dersi ben isleyecegim. Bana yaşım nedeniyle bir sorun çıkartmayacağını umuyorum. Aynı şekilde herhangi bir saygısızlığa da tahammül edemem."

Gözleri şankınlıkla açılan Diabel içten içe; bana ne öğretebilirki yaş olarak nerdeyse aynıyız.
Merakla önündeki. Açık mavi saçları savrulan kızı takip etti.

Eğitim alanına geldikleri zaman. Kız ellerini arkasında birleştirdikten sonra Masmavi gözlerimin üzerinde bulunan ince kaşlarını çattıktan sonra konuştu;

" Öncelikle Buz eğitimi dersinde yaptığını yap tek fark buz yerine su olacak."


Diabel başı ile bir kez daha onaylayarak Dantinanında bulunan enerjiyi büyük bir hevesle bedeninde dolaştırdı ardından parmaklarında biriken enerji dışarıya çıkmak için sabırsızlanırken. Enerjinin yerine suyun oluştuğunu hayal ederek, parmaklarından çıkmak için sabırsızlanan enerjiyi serbest bıraktı. Elinin tamamından musluktan çıkarmışcasına su çıkarak toprakla buluşmaya başladı. Bi anlık heyecanla elini sallaması ile parmaklarından çıkan su etrafa sıçrarken dikkatinin dağılması ile elinden çıkan enerji akışı kesildi bununla birlikte suyun çıkışı da durmuş oldu.

Karşısında duran Kıza sevinç ve beklenti dolu gözlerle bakarken ağzı büyük bir şaşkınlıkla açıldı.

Kızın önünde kendisinin sıçratmış olduğu sular küçük küreler halinde havada uçuşuyordu. Kızın yüzündeki memnuniyet dolu gülümseme nedeneyle gönüllere hitap eden bir görüntü oluşmuştu.

Diabel heyecanını sesine yansıtarak konuştu;

"Tekrar denememe izin ver bu sefer su küresi yapacağım."

Kızın beklenti dolu gözlerine karşılık hemen enerjisini harekete geçiren Diabel bir önceki denemesinde olduğu gibi parmaklarından başarıyla suyu çıkarmıştı. Ayrıca farklı olarak su ilk başta tyere dökülmeye başlasada yavaş yavaş avuç içinde bir küre şeklini almıştı. Küre giderek büyümeye devam ediyordu. Bu büyümeyi kontrol altına alamayan Diabel hafif bir korku içinde ileriden onu izleyen kıza baktı. Diabeli dikkatle izleyen kız konuştu;

"Parmaklarındaki enerji akışını durdurduğun zaman küre büyümesini durduracak."

Kız konuşmaya devam ederken küre üç kafa boyutuna ulaşmıştı. Diabel aceleyle parmaklarına giden enerji akışını kesince kürenin büyümesi sona erdi. Arada sırada yere düşen su kütleleri ile küre yavaşça bir kafa boyutuna inmişti. Küretim boyutunu küçültmeyi durdurunca talimat beklercesine karşısındaki kıza baktı. Kız ile baş ve işaret parmağını daha küçük anlamına gelen bir işaret verdikten sonra dikkatle incelemeye devam etti.

DiabelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin