„Bože, tak my přece jen budeme rodina." vyjekla moje máma a já s Taem jsme jen vyvalili oči. „Já ti říkala, že ani holky nepotřebujeme." zasmála se Taeho máma a já zbledl. Opravdu byly nadšené z nás dvou. „Když už nevyšlo Jinnie a Joon." řekla zase ta moje a Jin upustil krabici. „Mami! Mám přítele, kterého miluju a Joon taky." řekl vážně Jin a přitáhl si Hoseoka k sobě, který byl rád, že krabici v ruce udržel.
„Joonie a kdy mi přivedeš představit svého přítele? Vždy když si s někým něco začneš, hrozně dlouho mi ho nechceš představit." řekla uraženě jeho máma a Joon si povzdechl. „Možná kvůli reakci? Se podívej na kluky. Jsou vyděšení, a to tě znají celý život." zavrčel Joon a Tae si ode mě vzal Soomin. „Nevadí vám, že my dva?" zeptal se pro jistotu Tae a obě ženy zavrtěly hlavou. „Oba vás milujeme a u tebe jsem si jistá, že se o Kookieho zvládneš perfektně postarat. Proč myslíš, že jsem tě nechala hlídat Kooka." řekla moje máma a já se šťastně usmál.
Kdo by čekal, že naše mámy to přijmou lépe než naši bráškové. „Odvezu kluky k nám a pak to doděláme." usmál se Jin a já zavrtěl hlavou. „Pomůžeme." protestoval jsem, ale Jin jen zavrtěl hlavou. „Vy dva se raději hezky vyspěte. Nevypadáte zrovna použitelně." řekl Jin a zatáhl nás do auta.
Ticho v autě nebylo takové to trapné, spíše jen všichni chtěli klid. Jinovi cinkl mobil a já viděl v zrcátku jak se ušklíbl.
„Je vše opravdu v pořádku, že?" zeptal se Jin po chvíli a my oba přikývli. „Jak naše, tak Taeho máma vyšilovala. Když jsme odjeli." zamumlal Jin, když si četl něco v mobilu. „Soustřeď se na řízení." zavrčel jsem a on se omluvně usmál do zrcátka.
***
Vzbudilo mě, když Tae vstával z postele, a tak jsem zaostřil na hodiny. Bylo okolo dvou ráno a já se posadil. „Spi Jungkookie." zašeptal Tae, když si všiml, že jsem vzhůru.
Nechápal jsem, co se děje. Byla nelidská hodina a on vstával z postele. „Co se děje?" zeptal jsem se a on se smutně usmál. „Hoseok a Jin se stále nevrátili." zamumlal a já vyvalil oči. Nahmatal jsem mobil a hned začal bráchu vytáčet.
„Kookie zlato? Děje se něco?" zeptal se vyděšeně a já si povzdychl. „Proč nejsi doma." zamumlal jsem a Jin si povzdechl. „Mám moc práce, Hoseoka jsem odvezl k Joonovi. Ráno by za vámi přišel. Já tu musím jen něco dodělat." zašeptal a já si povzdychl. „Dávej na sebe pozor hyung." zamumlal jsem a Jin se se mnou rozloučil.
„Jin a Joon toho mají v poslední době moc." zamumlal Tae a já přikývl. „A hlavně kvůli té škole." zamumlal jsem a Tae mě objal. „Neboj se. Já jsem v pořádku a poslední týden byl opravdu v pořádku." řekl upřímně a pak si mě stáhl do polibku.
Posunul jsem ho na sebe a jeho nohy byly kolem mých boků. „Jsou dvě hodiny ráno Kookie." zasmál se Tae a já jen pokrčil rameny. „Jo, ale jsme samy." zamumlal jsem a chytl ho za zadek.
„Kde je můj stydlivý Kookie, který se mě jen bojí dotknout?" zeptal se Tae a v jeho očích byly plamínky. „Mám snad přestat?" zeptal jsem se a on okamžitě zavrtěl hlavou.
Pomalu jsem Taemu stáhl tričko a pak ho začal líbat na klíční kost. Tae zasténal a já se usmál. Pomalu jsem začal chápat ten pocit, když to celé vedete vy. „Tae sundáš si pro mě zbytek oblečení?" zašeptal jsem mu do ucha a on přikývl, zatímco si skousl spodní ret. Moc sexy pohled.
Zatímco se svlékal Tae, i já se dostal z oblečení, takže když si na mě znovu sedl, byla to horká kůže na kůži. Taeho ruce se obmotaly kolem mého krku a on pomalu spojil naše rty.
Začal jsem vést polibek a Tae se bez nějaké připomínky podřídil. Zabloudil jsem jazýčkem do jeho pusinky a on vyšel vstříct mému jazyku. Rty jsem přesunul z jeho rtů na krk a dával jen lehké polibky, abych nezanechal další značky, kterých jsme se oba chtěli vyvarovat.
Přejel jsem prsty po jeho rtech a on vsál mé prsty do své pusinky. Opatrně do mezi nimi projížděl jazýčkem a hravě je párkrát stiskl mezi zoubky. „Nevím, jestli ti znovu svěřit něco jiného než prsty, když koušeš." zasmál jsem se a Tae nadzvedl obočí.
„Hej Kookie!" vyjekl a já se zasmál. Sjel jsem prsty k jeho zadečku a slabě se usmál. „Můžu?" zeptal jsem se a on přikývl. Věděl jsem, že pro něj to je poprvé, stejně jako před týdnem pro mě.
Opatrně jsem do něj zajel jedním prstem a on zasténal a svraštil obočí. „Je to víc nepříjemné, než jsem čekal." zamumlal a já ho políbil na ucho a pak sjížděl rty níž. „Bude to lepší, věř mi." zamumlal jsem do kůže a mluvil opravdu ze své zkušenosti.
Druhou rukou jsem přejel po jeho penise a pak ho vzal pevně do ruky a začal mu honit. Přidal jsem i druhý prst a začal ho roztahovat, tak jak jsem si myslel, že to bude nejúčinnější a on začal pomalu sténat. Jeho hlava spadla na mé rameno a začal přirážet proti mým prstům.
„Líbí se ti to?" zeptal jsem se a on přikývl s dalším stenem. Právě jsem poznával novou stránku Taeho a nemohl ji nemilovat. Vytáhl jsem z něj prsty a on zvedl hlavu z mého ramene. Jeho ret byl opět mezi jeho zoubky a jeho oči netoužily po ničem jiném než po mně.
Přitáhl jsem si ho do polibku a začal ho pečlivě líbat. V nočním stolku jsem nahmatal sáček s kondomem a když jsme se odtáhli, tak jsem ho roztrhl a nasadil si ho.
Tae si můj penis nasměroval ke vstupu a pomaličku na něj začal dosedat. Okamžitě mě zaplavila vlna tepla a úzkosti a já neudržel jeden z těch hlasitějších vzdechů. Tae vypadal, jakože vůbec nemá problém s přijímáním mého penisu a na jednou si dosedl celý. „Kurva Tae!" vzdychl jsem neschopný pořádně pobrat tu rozkoš, která pohltila mé tělo.
Tae se začal nadzvedávat a já mu pomáhal. Jeho rty znovu vyhledaly ty mé, a tak trochu utlumily jeho vzdechy. Po chvíli jsem začal proti jeho dosedání přirážet a on se nosíkem přitulil k mé tváři.
Slabě vzdychal, zatímco se ke mně tulil a já nevěřil, že je něco dokonalejšího než on. „Jungkookie? B-budu..." zavzdychal a já se usmál. Miloval jsem, jak se rozpadal díky rozkoši. Miloval jsem tuhle jeho sladkou stránku.
Když se udělal, celý se kolem mě stáhl a já ho okamžitě následoval. Opět jsem vyhledal jeho rty a on mi vděčně a bez dechu polibky oplácel. „Miluju tě." zamumlal a jeho čelo padlo na mé rameno.
Vjel jsem mu prsty do vlasů a on se ke mně víc přitulil. „Jsi opravdu dokonalý Tae, děkuju." zašeptal jsem a začal na jeho rameno pokládat polibky, než jsem svůj už měkký penis vytáhl z něho a Taeho položil vedle sebe.
Utřel jsem z nás Taeho sperma kapesníčky a kondom odhodil do koše.
„Myslím, že teď už budeš spát." usmál jsem se a on přikývl. Přitáhl si mě do objetí a ani mně netrvalo dlouho, než jsem se oddal spánku.
xxxxx
Heh.. nějako se mi to zase zvrhá.. ach...
No, ale pomalu se blížíme konci.. kolik kapitol zbývá ještě do konce?
A jak se kluci se vším vypořádají?
ČTEŠ
I will touch you
FanfictionPokračování série 'I will protect you' Jak bude Jungkook vnímat Taehyunga potom, co Tae líbal Jimina? Co když se Kookovi znovu vrátí nechuť k dotykům, i když jen částečně? A byly Taehyungovi city k Jungkookovi opravdu pravé nebo to byl jen soucit? N...