62

1.4K 164 2
                                    

Miután Jungkook hosszas nyavalygás után sikeresen kipaterolta Yoongit a szobájából, hogy készítsen neki valamit enni, az ágyon felejtett telefonért nyúlt és a kezébe vette. Először felnézett, majd gyorsan az ajtóhoz rohant, hogy kulcsra zárja, mivel Yoongi bármikor beléphet.Levetődött az ágyra és bekapcsolta a telefont. Kóddal védett. Morogva sóhajtott, majd hirtelen mindenféle számot írt be egymás után, aminek abszolút semmi értelme nem volt, de próbálkozni lehet. Ezután egy értesítés ugrott fel a képernyőre, valaki üzenetet küldött. Taeddy írt valamit, aminek csak az elejét tudta elolvasni, mert ahhoz, hogy az egész írást lássa, fel kellene oldani a telefon. 

- Hyungie! Ma meglátogattak a mun- olvasta fel hangosan Jungkook az üzenet felét, ám az megszakadt három pontocskával. 

A kód négy számjegyű volt, és mivel Yoongi nem a legkreatívabb ember a világon, Jungkook már sejtette mi lehet a kód. Valószínűleg a saját születési dátuma...

0309

Nem... Akkor? 

1993

És a megjelent a rengeteg alkalmazás, amit Yoongi felhalmozott a főoldalán. Jungkook mosolyogva húzta végig hüvelykujját az össze alkalmazáson. Piano Tiles, Facebook, V live, Pixwords, Slither.io és még sok fölösleges játék és természetesen az alap alkalmazások, mint a Youtube és az Instagram. Erősen összpontosítva nyitotta meg a Twittert és az üzenetekre ment, ahol felugrott annak a neve, akit nem akart látni. 

Taeddy : 
Hyungie! Ma meglátogattak a munkahelyemen Jiminék. De a többiek is jöttek. Mármint Jin és Hoseok. Ma este megyek velük egy "kibékülős bulira"... ami igazából egy filmes est Hoseok lakásán. Mindegy... itt vagy már? 

Die Min Yoongi :
Aha

Taeddy :
Juhé❤︎ Elment már a haverod? 

Die Min Yoongi :
Még nem

Taeddy :
Biztosan nem fogják kitörölni a fiókod? Nem akarom, hogy megint egyedül hagyj. 

Die Min Yoongi :
Megint? Miért? 

Taeddy : 
Hát... amikor azt mondtad, hogy nem szabadna beszélnünk. Mielőtt bevallottam, hogy szeretlek, tudod.
Amúgy neked már megvannak a jegyek? 

Die Min Yoongi : 
Jegyek? 

Taeddy : 
Agust D koncert. Nem akarom, hogy a hülye jegyek miatt ne lehessen meg az első randink. 

Die Min Yoongi :RANDI? 

Taeddy :
Azt hittem...
hogy...
Az egy randinak számít. Mindegy, csak kicsit túlreagáltam. Bocsi...
Nem akartalak megijeszteni. Most megyek. Majd holnap visszaírok, nem akarlak zavarni.



𝘙𝘦𝘥𝘢𝘮𝘢𝘯𝘤𝘺Where stories live. Discover now