73

1.4K 159 2
                                    

Die Min Yoongi

Taeddy :
Héj... Yoongi

Die Min Yoongi : 
Tessék?

Taeddy : 
Én tényleg nagyon köszönöm és hálás vagyok a gyűrűkért... de nem voltak kicsit drágák? 

Die Min Yoongi :
Nem, dehogy.

Taeddy :
Yoongi! 

Die Min Yoongi :
És ha igen? Akkor mi van? Szeretlek. És szeretném, ha boldog lennél. 

Taeddy : 
Én ezt értem, de nem rám kellene szórnod a pénzed. Én is szeretlek, de még nem találkoztunk és félek, hogy ez talán nincs jó hatással az anyagi költségeidre... vagy nem tudom. Én csak nem akarom, hogy rám költs. Legalábbis ne ennyit. 

Die Min Yoongi : 
Azt csinálok a pénzemmel, amit csak szeretnék, és ha rád akarom költeni az összeset, akkor rád költöm az összeset. De persze, ha azt szeretnéd, hogy fogjam vissza magam, akkor sajnálom, máskor valami kisebbet veszek neked. 

Taeddy : 
Én csak nem akarom, hogy tönkremenj miattam. Mármint, nem tudom, hogy mennyit keresel és semmi közöm hozzá, csak....
Csak...
Érted.

Die Min Yoongi : 
Ne aggódj. Ha nem lenne rá elég pénzem, akkor nem azt vettem volna neked. 

Taeddy :
Igazad van. 

Die Min Yoongi :
Akkor ezt megbeszéltük? 

Taeddy :
Meg. És még egyszer nagyon szépen köszönöm. Ennél szebb ajándékot még soha nem kaptam senkitől.
Még egy kérdés.
Láttad, hogy Agust D-nek is van egy olyan gyűrűje, mint az, amit nekem adtál? 

Die Min Yoongi :
Komolyan? 

Taeddy :
Aha! Tök király! Ha nem ismernélek, azt hinném, hogy direkt csináltad. 

Die Min Yoongi :
Akkor nem ismersz:( 

Taeddy : 
Ez komoly? Te tudtad, hogy neki is ilyen gyűrűje van?

Die Min Yoongi : 
Ezt bízzuk a fantáziánkra ;)

Taeddy
Mást is arra bíznék ;) 

Die Min Yoongi :
Helyes ;)

𝘙𝘦𝘥𝘢𝘮𝘢𝘯𝘤𝘺Where stories live. Discover now