78

1.4K 155 7
                                    

Die Min Yoongi 

Taeddy :
Már csak egy hét!!! 

Die Min Yoongi : 
10 nap*

Taeddy : 
Majdnem ugyanaz. 

Die Min Yoongi :
nem, mert 19-e van. 22-én lenne egy hét múlva. 

Taeddy : 
Senkit se érdekel a hülye matekod! De már mindjárt! Hamarosan koncert! 

Die Min Yoongi :
Én is nagyon várom már. 

Taeddy :
Hát reméltem is, hogy várod. 

Die Minn Yoongi :
De ugye tudod, hogy mit kell csinálnod?

Taeddy :
Igen, igen... miután vége a koncertnek, hátra kell mennem azzal a VIP belépővel, amit a haverod adott, hogy a biztonsági őrök beengedjenek. 

Die Min Yoongi :
És?

Taeddy :
És a nevemet is be kell mondanom. Tudom, tudom. 

Die Min Yoongi :
Jó, lehet, hogy  haverom lemegy eléd, hogy ne tévedj el. 

Taeddy : 
Király

Die Min Yoongi :
Te nem izgulsz? 

Taeddy :
Borzasztóan. Már most hányingerem van és néha forog velem a világ, de minden oké. Találkozunk és beszélünk. 

Die Min Yoongi :
És ha nem tetszem neked? 

Taeddy : 
Yoongi... 

Die Min Yoongi :
Komolyan mondom! És ha, nem akarsz velem lenni? Ha nem tetszik az ajándékom? Ha nem arra számítottál, amit kaptál? Akkor mi lesz? Mi lesz velem? 

Taeddy :

Figyelj... én soha nem voltam előítéletes fajta. Miattam egy hazug hajléktalan tinédzser is lehetsz (ami valószínűtlen, de mi van ha), akkor is szeretnélek. Mert kedves voltál velem, segítettél a nehéz időkben, és nem hagytál el. 

Die Min Yoongi :Most még jobban félek. 

Taeddy :
Mitől félsz? Mi van, valami idegen lény vagy, aki úgy szállt le az űrből, hogy végrehajtson valami küldetést, de találkoztál velem és belém szerettél és attól félsz, hogy rájövök, hogy valójában egy űrlény vagy. 

Die Min Yoongi :
Hű.... Hát, a lényegét elkaptad. De nem vagyok űrlény. 

Taeddy :
Akkor?

Die Min Yoongi :
Majd meglátod. 

Taeddy :
Yoongi, szeretni foglak, akárki is legyél. 

Die Min Yoongi :
💋❤️❤️ 

𝘙𝘦𝘥𝘢𝘮𝘢𝘯𝘤𝘺Where stories live. Discover now