*
Karanlık.Tek bir kelime, üç hece ve sekiz harf. Bu kelime anlatıyordu genç kadını. Karmakarışık, siktir boktan olan bu hayatının özetiydi karanlık. Zor zamanlarında yanında olan tek şeydi belkide.
Uçsuz bucaksız dünyalara götürürdü karanlık. Korkuturdu ama rahatlatırdı da. Kimsesizlere yuva olurdu karanlık, yıldızlara aşık olurdu... Genç kadının karanlığa aşık olduğu gibi.
Gözlerini masanın üzerindeki dosyaya çevirdi genç kadın. Usulca yaklaşmaya başladı bakışlarının esiri olan noktaya.
Yaklaştı,yaklaştı ve tamda masanın önünde durdu. Eline aldığı siyah renkli dosyayı kutsal bir emanetmişçesine sıkıca kavrayıp eski yerine adımladı.
Boydan boya cam olan penceresinden İstanbul'u izlemeye koyuldu sonra. Derin bir nefes verdi. Herşeyi unutmak istercesine, bu hayatına lanet edercesine. Lakin, ne herşeyi unuttu ne de hayatına lanet okundu.
Yavaş olmaya çalışarak açtı elindeki kara dosyayı genç kadın. Onca cümlenin, onca kelimenin ardından tek bir şeyde kaldı gözleri; bir fotoğrafta.
Ruhunu katleden adamın resmiydi bu . Kadraja bakmış futursuzca sırıtıyordu. Muhtemelen otuzlarındaydı ve baya baya yakışıklıydı.
Dipsiz bir çukur gibi gözleri , çıkık elmacık kemikleri vardı genç adamın. Kemerli burnu ve dolgun dudaklarıysa yakışıklılığına ayrı bir hava katmış, siyah saçlarına tezat beyaz teniyse olduğundan daha genç göstermişti onu.
Açıkçası inkar edilemeyecek bir cazibesi vardı bu melek yüzlü şeytanın. Her kadını kendine kolayca çekebileceği bariz ortadaydı.
Daha fazla fotoğrafa bakmadan altında yazan cümleleri okumaya başladı genç kadın. Hiçbir cümleyi atlamadan tek tek okudu ve en altta kalan birkaç gazete haberini boş vererek elindeki dosyayı masaya fırlattı. Dosya, masaya değilde yere düşerken sinirle ofladı genç kadın. Ardından adım adım masasına ilerleyip kendini koltuğuna attı. Zihnine demin gördüğü o yüz gelince sırıttı ve kendi kendine mırıldandı " Herkes senin cazibene kapılabilir, İnal. Ama ben kapılmayacağım.
*
Yeni bir kitap , yeni bir konu ve yeni kahramanlar.Umarım beğenir ve hikayemi okursunuz olmayan okurlarım. Hepinizi seviyorum;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
ChickLitSessiz nefes alış verişler yankılandı karanlıkta, adım sesleri gel uzaktan Birden birer çığlığa dönüştü o nefesler. Hızlandı adımlar. Ardı arkası kesilmedi. Ne çığlıklar sustu, ne de adımlar durdu. Aşkta buydu. Karanlıkta alınan birer nefesti. Sessi...