,,Vstávat a cvičit!" volala babička z kuchyně. Asi připravená snídaně.
,,Co je dnes ke snídani?"
,,Míchaná vejce."
,,Super!"
,,Jsou výborná."/ Po snídani /
,,Pojď, jdu ti ukázat, jak se sedlá kůň," řekla babička. Šli jsme pro nové sedlo, dečku a uzdečku. Sedlo bylo celkem těžké, teda by ho aspoň neunesly malý děti. Naštěstí uzdečka byla lehká jako pírko./ Po sedlání /
,,Vem si koně a jdeme na jízdárna," zavelela babička.
Blesk byl v mé přítomnosti poslušný, takže šel v klidu.
Trénovali jsme základy ježdění, takže nic vzrušující ho. Ale pořád lepší, než kydat stáje.
Blesk byl celkově velký kůň, takže jsem ještě sama na něm klusat nemohla. Ale mohla jsem klusat s ním na lonži. Babička na to myslela a přinesla lonž.
Kdybyste nevěděli, co je lonž, tak to je provaz, který drží trenér a kůň je jakože na vodítku a chodí vlastně okolo toho trenéra. Na Bleskovi je paráda klusat./ Po tréninku /
,,Dnes jsme si poprvé zaklusali," řekla babča. ,,A musím říct, že ti to šlo." ,,Děkuji."
,,Moc ti to šlo," přišla sestřenka ke mně a pochválila. ,,Díky."
,,Odsedlejte Bleska a pojďte na oběd," řekla babička a šla připravit jídlo. ,,Já uklidím sedlo a uzdu a ty ho zatím trochu vyčisti," řekla Týna a šla uklidit potřeby.
Je vyčištěný a mužem na oběd. Dnes byla svíčková na smetaně.
Mňam. Strašně se mi sbíhaly sliny./ Po obědě /
Odpoledne jsme měli volný. Takže jsme si s Týnou povídaly.
Jenže po chvilce zábava skončila. Babča řekla, že máme pomoct Samovi vykydat stáje.
Já jsem kydala stáj Bleskovi a dalším dvoum koním.
Skončili jsme asi v pět hodin odpoledne. Pak jsme šli do pokoje.Uběhlo pár hodin a babička nás volá na večeři.
K večeři byly párky. Takže dobrý.Po večeři jsme šli spát, protože jsme byli utahaný.
Já jsem ale ještě žasla pozdravit Bleska, abych se ujistila, že v pořádku.
ČTEŠ
Dívka a kůň✓
AdventureEma už od narození neměla ráda koně a hříbata. Naneštěstí má babičku, která chová koně a pomáhá ji její sestřenice, kterou nikdy nemusela. Jednou si tam ale našla spřízněnou duši v podobě koně a Ema pochopí, co všechno se skrývá pod slovem kůň. Ale...