Nový přírůstek

329 19 3
                                    

Pře de mnou stáli dva zamilovaní koně. Jeden byl Blesk, ale kdo ten druhý? V každém případě to byla klisna. Krásná klisna, celá bílá.
Potichu jsem si je vyfotila a blížila se za nimi. Když jsem vylezla z křoví, oba dva bez hnutí stáli a upřeně koukali na mě.

,,Ahoj Blesku." Blesk popošel blíž a nechal mě, abych si ho pohladila.
Klisna se držela dál. Bála se mě. Dokonce si na chvilku stoupla na zadní.
Blesk jí utěšoval, aby nebyla tak vyplašená. Nakonec se uklidnila a pošla o kousek blíže. Ale pořád se mne bála. Asi není zvyklá na lidi.
Bleska jsem tam s klisnou nechala, a šla všechno povyprávět.
Ale je to dobrý nápad? Přemýšlela jsem, jestli má vůbec pro ty dva cenu, aby je pořád někdo vyrušoval. Radši to nikomu neřeknu.
Teda do té doby, než si ochočím klisnu. Pak je na ranč přivedu oba.

Po chvíli přiběhl Blesk, v radostné náladě. Věděl, že jeho tajemství neprozradím, protože si navzájem důvěřujeme.

Po nějaké době, když jsem chodila k nim, mi klisna trochu důvěřovala. Chvilku ode mě nechtěla ani pamlsek, ale potom začala chápat, že Blesk si vybral dobře.

Asi po dvou měsících jsem si řekla, že je přivedu oba. Blesk také souhlasil, ale klisně se to moc nelíbilo. Pár dnů váhala, ale nakonec souhlasila.

,,Ahoj babi."
,,Ahoj Emo...... Co to má znamenat?"
,,To je důvod, proč Blesk pořád utíkal. Mají se rádi."
,,No, jednu volnou stáj bych tu ještě měla. Ale dalšího už sem neveď."

Měla box hned vedle Bleska. Vždycky ve výběhu byli spolu. Byla jsem šťastná, že pozoruji svého hřebce, jak si život užívá.

Dívka a kůň✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat