ELİMDEKİ MUTLULUĞUM

74 35 3
                                    

Bazen düşünüyorum bırak herseyi ortalıkta at bulaşıkları bı kenara.sil diyorum herseyini hayalerini,sevdiklerini,dostunu sil diyorum.Herseyi sana ait olan herşeyi sil diyorum.
Bazen diyorum çek kapıyı çık dışarıya gez sokak sokak gece karanlığında yalnız sen gez dolas avazin çıktığı kadar bağır çağır.HEY  BENİM İMKANSIZ MUTLULUĞUM SENİ ARIYORUM SOKAK SOKAK SENI ARIYORUM.YORDU BENİ HAYAT,SIKTI,BUNALTI HAYAT.BENİ MUTLULUKLARIMI  HAYALERİMİ ÇALDI.HEYYYYY!!! HAYAT SEN BENİM HAYATIMIN HAYALLERİMİN HIRSIZISIN YETER BE YETER!!!HİRSİZİSİN SEN HIRSIZSIN!!!HİÇ Mİ MUTLULUK RAST GELMICEK BANA YA NERDESİN MUTLULUGUM NERDESİN!!!!😢😢
HER ZAMAN BENMİ İNSANLARIN MUTLULUGU İÇİN CABALIYACAM HER ZAMAN İNSANLARI DÜŞÜNEN DEĞER VEREN SEVEN BENMİ OLACAM.HER SEFERİNDE YERE ÇAKİLMAKTAN YORULDUM HER ZAMAN DÜŞÜP TEK BAŞIMA KALMAKTAN YORULDUM ÇOK YORULDUM GELMEYİN ÜSTÜME ARTIK YETER BE YETER ARTIK !!!işte böyle avazin çıktığı kadar bağırmak istersin  bazen hiç kimse rahatsız olmasa ses etmese istediğim kadar bağırsam rahatlarsam sonra düşünüyorum bağıracaktisn sonra Döneceksin geri toprlayacaksin evi yikayacaksin bulaşıklari yiyeceksin darbeleri sevdiklerine dahada değer verince bakarsın ki gittikçe hayatındaki insanlar azalıyor ve dönüyorum geri sesiz sakin hiç kimse olmayan gece karanlığında yürüyorum arkama bakmadan ve kendimi uçurumun kenarında buluyorum bazen dusunuyorum atsam kendimi ölsem kurtulsam herseyden diyorum ve tam kendimi atacaken biri sesleniyor.SEN ALLAHİN SANA VERDİĞİ CANI NASIL ALABİLİRSİN BUNA HAKİN YOK ALLAHİN VERDİĞİ CANI ALLAHİN ALMASI LAZIM DİYO. Bu içımdeki ses konuşuyorum yapma sakin !!!diyo ve düşünüyorum hayır atmicam allhin verdiği canı allahin alması lazım günah yapma diyorum kendime ve dönüyorum hayata; heyyy hayat  sen hayallerimin ve hayatımın hirsizisin ama ben geldim hayat geri döndüm bi daha tutundün hayata bu sefer olacak mutluluk benim olacak diyorum ve hayata devam ediyorum ne kadar  olsada her acimi her kaderimi derdimi icime atıyorum sabrediyorum mutluluk gelecek diye sabrediyorum.

SESSİZ ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin