Pohled Simči
Ráno jsem se probudila se strašnou bolestí hlavy. Vstala jsem a šla jsem do kuchyně, jestli nenajdu někde prášek. Jenže po cestě si mi zamotala hlava a já spadla na zem.
Pohled Štěpána
Probudil jsem se, a řekl si že bych mohl jít udělat snídani. Jen co jsem vstal jsem uslyšel ránu, jako kdyby někdo spadnul na zem. Rána šla od Simči pokoje tak jsem se rozeběhl abych si podíval co se stalo. Když jsem "doběhl" (takže došel) do jejího pokoje, všiml jsem si jak leží na zemi a nedýchá. Začal jsem trochu panikařit. Klekl jsem si k ní a zvednul jí nohy, aby se jí do hlavy dostala krev. Poté jsem hned zavolal záchranku. Než přijeli postupoval jsem podle pokynů co mi nadyktovali abych udělal. Po chvíli přijeli. A už byla pryč. Málem bych zapomněl, ještě než odjeli řekli mi ať tam zajedu až druhý den. Sklesle jsem odešel do pokoje a zapnul mobil. Chvíli jsem si přičítal zprávy co mi chodili od fanoušků. Většina zpráv bylo o tom proč už jsem týdne nic neviděl, proč nic nedávám na instagram a tak dále. Neměl jsem náladu ani odepisovat, popravdě jsem neměl náladu na nic. Tak jsem si lehnul a prospal celý den.
Druhý den
Vstal jsem a zase jsem začal přemýšlet co se to poslední dobou děje. Nejdřív zemřou Simče rodiče, hned měsíc na to odvezou Honzu do nemocnice a teď i Simču ??! Co se to děje ??! Po chvíli jsem se konečně vykopal z postele a šel si udělat něco k jídlu. Ano konečně jsem se alespoň trochu najedl a napil.
Odpoledne
Ve 14:00 mi zavolali z nemocnice abych tam přijel.
Tak jsem šel nastartovat auto a vyjel jsem.V nemocnici
Když jsem se chtěl zeptat na kteří pokoji je Simča tak mě zastavila sestřička
(Se - sestřička)
Se- dobrý den vy jdete zdřejmně za paní Máčkovou ?
Š- dobrý den, ano jdu, na kterém je pokoji ?
Se- je nám to líto ale paní Máčková je na tom hodně špatně, ještě se od včerejška neprobrala takže vás k ní pustit nemůžeme. Ale jestli chcete tak pan Macák už se probudil a vypadá to s ním v pořádku.
Š- to né (nahrnuli se mi slzy do očí) dobře zajdu za ním, děkuji
Se- mrzí nás to ale bohužel je to tak, nemáte za coKdyž jsem vešel k Honzovi do pokoje pozdravil jsem ji a sedl si k němu.
H- ahoj
Š- ahoj, vidím že už ti je lépe
H- ano je, dneska mě mají pustit
Š- tak to je dobře
H- kde je Simča ?
Š- no výš, ona....ona je v nemocnici a je na to špatně
H- cože ???!!! Jak dlouho ?!Všechno jsem mu řekl
H- aha, snad se brzo uzdraví
Š- to já taky doufám
H- takže jsem si to vlastně vyměnili, já jdu domů a ona je v nemocnici (řekl jsem a začal se smát)
Š- Honzo nedělej si z toho srandu, tohle není fakt vtipný, jsem rád že je ti už dobře ale tohle jsi nemusel (řekl jsem docela naštvaně)
H- tak promiň no, měl jsem radši chcípnout (řekl jsem taky naštvaně)
Š- no to jsi měl, Simča si tě nezaslouží
H- co ?!!! Jak nezaslouží ?!!!Do toho vešla sestřička
Se- tak pane Macák, můžete si zabalit věci a jít domů, akorát budete chodit jednou týdně na kontrolu.H- dobře, děkuji
Se- nemáte začPohled Honzi
Šel jsem si sbalit věci a konečně odsuď vypadnout. Ale pořád mi v hlavě vrtalo to co řekl Štěpán: Simča si tě nezaslouží.
jak jako nezaslouží ? Mezitím co jsem přemýšlel Štěpán odešel tak jsem šel taky. Myslel jsem si že na mě bude čekat venku ale nikde nebyl, tak jsem musel čekat na autobus.
Když jsem konečně dojel domů tak jsem zazvonil aby mi otevřel. Ale nic, zavolal jsem mu ale nebral to. To se tak urazil ??! Co mu je ?!! Tak dneska asi přespím venku. Naštěstí nebyla taková zima ale já neměl kam jít, přeci jenom už je 21:34 a já začínám být unavený. Zkusil jsem únava zazvonit ale nic. Sedl jsem si teda na lavičku před naším barákem a zapnul si písničky.
Po asi půl hodině někdo ze zadu na mě šáhnul, já se lekl a nadskočil. Poté se ozval smích a komu asi patřil ?!! Ano Štěpánovi.H- Štěpáne !
Š- co je ?? Lekl ses ??
H- jo (vlepil jsem mu malou facku)
Š- hej nech si toho
H- co ?!! Tak mě nemáš děsit, vždyť víš jak já to nesnáším
Š- tak promiň no
H- v pohodě
Š- a to sis vážně myslel že bych tě tady nechal spát ??
H- ano, u tebe je všechno možný
Š- pojď dovnitř
H- jak myslíšKonečně po tak strašně dlouhý době zase doma. Ale bez Simči je to stejně na nic, hold musím počkat a doufat že se brzo uzdraví.
Š- neopustíme si ňáký film ??
H- dobře, a co navrhuješ ??
Š- no.....co třeba......50 odstínů Šedi ??
H- Štěpáne ??!!!!
Š- no ?
H- to není špatný nápad
Š- vážně ne ?
H- ne, dojdu ještě pro popcorn
Š- ok, já to mezitím připravímPohled Štěpána
U prostřed filmu Honza usnul. Je tak sladký když spí. Počkat co se to se mnou děje ??!!! Po chvíli koukání na něj jak roztomile spí jsem si šel taky lehnout.
Tak jo, tady bych to pro dnešek ukončila. Moc se omlouvám že dlouho nic nevyšlo ale popravdě neměla jsem ňák chuť a ani nápad. Byla bych moc ráda kdyby jste mi napsali do komentáře názor a jestli mám dál pokračovat. Budu moc ráda za komentáře. Takže zatím čau 😎
Fakt prosím napište mi do komentáře jestli vás to baví a mám v tom pokračovat.
ČTEŠ
MenT nebo Baxtrix ???
Fanfictiontento příběh je o 17 dívce která žije v chudý rodině. Všichni ve škole jí šikanují............